وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضرت آیت الله مکارم

مقام معظم رهبری:بیگانگان همیشه درصدد کم فروغ کردن انتخابات و بی‌اعتنایی مردم به صندوق های رأی بوده اند اما مردم در انتخابات مجلس و انتخابات دیگر درست نقطه مقابل خواست آنان عمل کرده‌اند و با احساس مسئولیت بیشتر در صحنه حضور یافته‌اند که امیدواریم در انتخابات آتی نیز همین گونه باشد.بیگانگان همیشه درصدد کم فروغ کردن انتخابات و بی‌اعتنایی مردم به صندوق های رأی بوده اند اما مردم در انتخابات مجلس و انتخابات دیگر درست نقطه مقابل خواست آنان عمل کرده‌اند و با احساس مسئولیت بیشتر در صحنه حضور یافته‌اند که امیدواریم در انتخابات آتی نیز همین گونه باشد.

آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید تاکید کردند گروه‌های سیاسی باید اخلاق اسلامی در انتخابات را به صورت عملی رعایت کنند. به گزارش دفتر آیت الله مکارم شیرازى، این مرجع تقلید در ابتداى درس خارج فقه خود اظهار داشت: امروزه برخى می‌خواهند روح اسلام را هم طراز خشونت طلبان و تروریست‌هاى وهابى نشان دهند، در حالى که اسلام دین محبت، اخلاق و دوستى است. وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات هشتمین دوره مجلس شوراى اسلامى افزود: امیدواریم همه گروه‌ها به سفارش رسول اکرم(ص) درباره اخلاق توجه کرده و اخلاق اسلامى را در انتخابات نه فقط در سخن بلکه در عمل رعایت کنند. این انتخابات نه تنها براى ایران و نظام اسلامى بلکه براى خارج از کشور نیز سرنوشت ساز خواهد بود. آیت الله مکارم شیرازى گفت: اگر حضور مردم در این انتخابات یکپارچه، خالى از تنش و همراه با ادب و نظم باشد، اسلام، نظام و ملت قوى خواهند شد. فضاى ناآرام و پرتنش سبب عقب نشینى مردم از انتخابات مى‌شود و همه جناح ها زیان مى بینند. ( قابل توجه دوستانی که مصلحت خویش را در رد یا تایید دیر هنگام صلاحیت این بنده حقیر خدا می بینند و از تمامی ابزارهای فراقانونی هم برای شکل گیری این قضیه استفاده می کنند ... )

نظرات 4 + ارسال نظر
فریاد شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:35 ق.ظ

هل من ناصر ینصرنی. چرا آقایی کمه هکه مان می دانیم برای مطامع شخصی با آبروی نظام بازی می کند . این شخص از هز دشمنی برای نظام خطرنام تر است. شورای محترم نگهبان مانع از تضییع حق آقای مهندس خادم الحسیتنی شوید.

یک هوادار یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ب.ظ

مهندس تایید نخواهی شد. چون باجناقت به ارکان قدرت و ثروت وصل نیست! چون چیز مقدسی را بازیچه رای آوری نکردهای ! چون سابقه نظامی نداری ! چون در کل دوره خدمتت یک پرونده تخلف مالی نداری !‌چون در ستادت به روی همه باز است! چون از مردمی و با مردمی و برای مردمی ! پس بیخیال تاییدیه شو

مهران یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:00 ب.ظ http://Mehrankarzari.wordpress.com

من نمی دونم این چه دردی هست که هرکسی به جایی دستش بند میشه گذشته خودش رو فراموش می کنه دیگه یادش میره از کجا بوده کیا بهش رای دادن امیدوارم در صورت پیروزی شاهد شکسته شدن این رویه باشیم

فریاد دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:56 ق.ظ

گیرم که در باورتان به خاک نشستم
و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهاتان زخم دار است
با ریشه چه می کنید ؟
گیرم بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده اید
پرواز را علامت ممنوع می زنید
با جوجه های مانده در آشیان چه می کنید ؟
گیرم که می زنید
گیرم که می برید
گیرم که می کشید
با رویش ناگزیر جوانه چه می کنید ؟ ؟ ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد