وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

): مثل شقایق زندگى کن:کوتاه اما زیبا،مثل پرستو کوچ کن:فصلى اما ه

چند روزی است که مجددا خداوند فرصت خدمتگزاری به مردم محروم کهگیلویه و بویر احمد را به من عطا کرده وبعد از ان اتفاق ناخوشایندی که دل هزاران هوادار را شکست به محل خدمت برگشتم اگرچه دلم با انهاست و خداوند را شاکرم که از اول حضورم در صحنه سیاست همچون انهایی که برای رسیدن به ان جایگاه از همه چیزشان حتی غیرت ومردانگیشان و ......گذشتند؛نبودم لیکن بعضی مواقع با خود می اندیشم که چرا با برخی از افراد که با کمال صداقت و صرفا برای توسعه وتعالی و استفاده از فرصتها وتبدیل تهدیدها به فرصتها و....خود را اماده میکنند اینطور برخورد میشود مگر نباید جا معه ای با نشاط وشاداب و با مشارکت همه داشت و...    انصافا پاسخی برای حداقل راضی کردن خودم ندارم چه برسد به انکه بخواهم جوابگوی این همه احساس پاک و مملو از صداقت شما عزیزان باشم .اینجا که می ایم ارام میشوم همانطوریکه وقتی در تنهایی با خودم هستم صدای دلنشینتان از طریق تلفن من را بیشتر از ان که بودم شرمنده میکند و یا پیامهای ارسالی از طریق تلفن همراه و.......انشاالله که خداوند من را برای جبران این همه زحمت شما عزیزان اماده تر کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد