وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

با زبان بی زبانی

در اثنای حضور فعال و هدفمند و مقدس شما دوستان درکنار بنده حقیر برای حضوری معنی دار در انتخابات که منجر به عدم توفیق در عرصه رقابت بنا بدلائلی که جای بحث ان همیشه و در طول تاریخ باقی خواهد ماند هر شخصیتی به انحاء مختلف موجبات دلگرمی من را فراهم کرد و با حضور گرم خود انرژی را افزایش داد تا هیچ زمانی احساس خستگی نکنم از انجمله دوستان خوبم که همیشه ایام در این مکان با من هستند بزرگوارانی از اقصی نقاط ایران: فارس ؛تهران ؛بوشهر ؛......و از خارج از کشور انانی که برای ادامه تحصیل و افزایش توان علمی خود در جهت خدمت به جامعه به ان مکان مهاجرت کرده اند و بوسیله پیامهای گرم ومعنی دارشان کوچک خودشان را مورد لطف قرار می دهند و من شرمنده احسانشان هستم که نتوانستم پاسخگوی محبت های بی دریغشان باشم از جمله عزیز خودم جناب مهندس  زارعی که محبتشان همیشه شامل من شده است بجا دیدم که از همین جا صمیمانه ترین درودهایم را نثارشان کنم و برایشان ارزوی توفیق کنم .  

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید اسکندری چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 ق.ظ

مهندس ما هم از تو متشکریم
ان شا الله ۴ سال دیگر۰۰۰۰به قول ناصر حجازی::



عروسی به کوچه ما هم خواهم آمد۰

با تشکر از حسن نیت شمادوست گرامی ؛ لازم است اشاره کنم که من وشما بدلیل اعتقاد قلبی و شخصیتی تلاش در جهت رضای مردم برای رسیدن به رضایت خداوند همیشه اوقات در کوچه مان عروسی است چرا که شادی و رضایت وقتی بر وجود و روح و وجدان ادمی مستولی میشود که توفیق خدمت را کسب کرده باشی که الحمدالله این شرائط را ما مشمولیم .امیدوارم مورد قبول واقع شود

زارعی از مالزی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:14 ق.ظ

کسی به حساب می آید که دیگران را به حساب بیاورد.
سلام مهندس عزیز
تا جائی که چشم دل کار میکنه ، محبت شما عالمگیره ! به رسم خوش مشربی از محضر شما کمال سپاس رو دارم تا بمن کمترین اجازه را دادید در این حلقه جائی حتی کم داشته باشم. نیازی به توضیح نیست که ایام بی نظیری در پیش روی دلهای دریائی ماست تا قدر گردش ایام بیشتر بدانیم.

پیروز و سر بلند باشید

سلام . وظیفه ای است برای من در تمجید از شخصیت والایتان . هر چند دیر هنگام بیان شد . موفق باشید

شاهپور ملک زاده پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:41 ق.ظ

سلام اقای مهندس خادم الحسینی شما مدیری لایق متعهد دلسوز خدمتگزار بورده اید وهستید متاسفانه شما درانتخابات رد صلاحیت شده اید مطمئن باشید حق باشماست وحق گرفتنی است اگرچه جو حاکم بر جامعه در انتخابات دوره هشتم انحصاری ودر اختیار گروه خاصی بوده انشائ اله در اینده ودوربعد انتخابات به انچه شما لایق ان می باشد به یاری خداوند متعال خواهید رسید ا

با سلام این پیام نشانه حسن نیت شما نسبت به بنده حقیر میباشد از شما تشکر می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد