وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

عرض تسلیت

در روزهای اخیر متاسفانه شاهد وقوع اتفاقات ناگواری در کشور عزیزمان بوده ایم که منجر به تلف شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان گردید ضمن عرض تسلیت خدمت بازماندگان حوادث اخیر برایشان ارزوی صبری جمیل و از خداوند منان میخواهیم که روح درگذشتگان را مشمول علو درجان بفرمایند

مهر: طی دو ساعت پنج کارگر یک کارگاه بلوک زنی در اطراف یاسوج در چاه آب جان باختند.

عصر دیروز این کارگران متوجه می شوند که پمپ آب درون چاه خراب است براین اساس یکی از کارگران به درون چاه می رود اما پس از مدتی باز نمی گردد.

عدم بازگشت کارگر اول باعث می شود کارگردوم نیز به درون چاه برود که وی نیز موفق به بازگشت نمی شود.

کارگران دیگر نیز یکی پس از دیگری برای نجات دوستان خود به درون چاه می روند اما هیچکدام باز نمی گردند.

شاهدان حادثه در ابتدا با 110تماس گرفته و ماموران پلیس به محل حادثه آمده و در ساعت 18 و 48 دقیقه با آتشنشانی تماس می گیرند.

ماموران آتشنشانی پس از حضور در محل امکانات خود را کافی برای نجات حادثه دیدگان نمی بینند و به این دلیل عملیات امداد و نجات متوقف می شود.

سرانجام در ساعت 9 و 30 دقیقه  اجساد حادثه دیدگان به کمک گروه امداد و نجات هلال احمر از چاه خارج می شود.

کارشناسان امر علت حادثه را وجود سیم برق فشار قوی در چاه آب ذکر کردند.

آنچه قابل بیان است عدم کارایی نیروهای امداد رسان استان در این حادثه و حوادث مشابه است.

عدم تخصص امدادرسانان و نبود امکانات اولیه امداد و نجات، از جمله مشکلاتی است که باعث اطاله زمان امداد و نجات و به تبع آن جریحه دار شدن احساسات شاهدان حادثه می گردد.

این در حالی است که در حادثه آتش سوزی بخش وسیعی از جنگلهای استان، ماموران اطفای حریق با شاخ و برگ درختان و احیانا لباسهای خود اقدام به اطفای حریق می کردند که این شیوه در نوع خود بی نظیر است. 

خستگی و خواب‌آلودگی راننده یک اتوبوس، در جاده تهران ـ قم حادثه آفرید.

به گزارش فردا، خستگی و خواب‌آلودگی راننده یک اتوبوس، در جاده تهران ـ قم منجر به تصادف دیگری شد.

صبح امروز اتوبوسی که در حال انتقال زایران عتبات عالیات سوریه از شهر یزد به سمت فرودگاه تهران بود، بر اثر خواب آلودگی و خستگی راننده اتوبوس، دچار حادثه شد. در این حادثه حدود بیست نفر کشته و تعدادی نیز مجروح شدند.

این تصادف در جاده تهران ـ قم در اثر سهل‌انگاری راننده رخ داد. در این تصادف اکثریت زایران دچار سانحه شده و تعدادی نیز مجروح شدند که به منظور مداوا به بیمارستان هفتم تیر شهرری منتقل شدند.

آخرین اخبار از کشته شدن 25 نفر در این حادثه حکایت دارد
.
ساختمانی هفت طبقه در منطقه سعادت آباد تهران صبح دوشنبه 10 تیر فرو ریخت که متاسفانه در این حادثه عده‌ای کشته شدند.
به گزارش واحد مرکزی خبر سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: ساعت 8 و 44 دقیقه امروز به ستاد فرماندهی اعلام شد که ساختمانی هفت طبقه درمنطقه سعادت آباد، بلوار فرهنگ نبش خیابان 24 شرقی فرو ریخته است.

بهروز تشکر با اشاره به این که سه دقیقه بعد از حادثه ماموران اولین ایستگاه سازمان آتش‌نشانی در محل حاضر شدند افزود: این ساختمان که با رعایت نکردن مقررات استاندارد ساختمان‌سازی احداث شده و قبلا بدون توجه به هشدارهای کارشناسان ایمنی سازمان آتش‌نشانی بخشی از آن فرو ریخته بود امروز در عملیات گودبرداری وتخریب کامل آن، باز هم بدون رعایت اصول گودبرداری و ایمن سازی محل، این ساختمان ناگهان به طور کامل فرو ریخت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اعلام کرد: جسد یکی از کارگران ریزش ساختمانی در خیابان سعادت آباد از زیر آوار خارج شده است و عملیات خارج کردن اجساد دیگر ادامه دارد.
هم اکنون دستگاه‌ها و سگ های زنده یاب در حال جستجو برای یافتن افراد زیر اوار است. هم اکنون مسیر شمال به جنوب بلوار فرهنگ مسدود شده است.

دستگیری پیمانکار و دو نفر از مالکان
دادستان تهران با حضور در محل فرو ریختن ساختمان هفت طبقه در منطقه سعادت آباد تهران به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: در ارتباط با این حادثه پیمانکار شهرداری به همراه دو نفر از مالکان اصلی این ساختمان دستگیر شدند.

سعید مرتضوی همچنین افزود: به منظور بررسی ابعاد این حادثه، شهردار منطقه یک به همراه شهردار ناحیه دو این منطقه به دادسرا احضار شدند.

با توجه به بتونی بودن این ساختمان، عملیات برای امدادرسانی به حادثه دیدگان با مشکل مواجه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد