وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

مطالب خواندنی

در ضمن مطالعه وبررسی پایگاههای مختلف در این دنیای مجازی مطلبی نظرم را جلب کرد که معتقدم اطلاع از ان برای شما دوستان نیز جالب است بنابراین در اینجا انرا منعکس می کنم:

آماری عجیب درمورد انسان ها

سایت خبری ایران: آماری که اخیرا از سوی پزشکان روسیه منتشر شده است نشان می دهد که بشر پر حرف ترین موجود روی زمین است. این محققان حد متوسط عمر بشر را 70سال درنظر گرفته اند که در این مدت انسان 13سال حرف می زند، 6سال غذا می خورد و 23سال نیز می خوابد.image


هر نفر بطور متوسط صدها تن غذا می خورد. به گزارش سرویس علم و تکنولوژی سایت خبری ایران(www.IranNewsAgency .com)، اگر وزن افراد را 75تا80 کیلوگرم در نظر بگیریم باید گفت هر فرد در عمر خود 1250تا1335 برابر وزنش غذا می خورد. در مدت یک روز یا 24ساعت 1000لیتر هوا تنفس می کند و قلبش در هر 1دقیقه 80تا100بار می زند. با این شرایط قلب انسان در طول زندگی اش 2میلیارد و 58میلیون بار بدون وقفه و اغلب بدون کوچک ترین مشکلی می زند.

انسان تنها موجودی است که راست قامت است و روی دو پا راه می رود و در طول روز بطور متوسط 20هزار قدم برمی دارد یعنی 7 میلیون قدم در سال. در 70 سالگی تعداد این قدم ها به 500میلیون می رسد یعنی 500هزار کیلومتر راه رفته است.


با این محاسبات می توان نتیجه گرفت که هر فرد در طول زندگی اش می تواند 9بار کره زمین را دور بزند و با پای پیاده به کره ماه برود با توجه به این که فاصله زمین تا ماه 390هزار کیلومتر است.


بدن انسان بوسیله پوشش شگفت انگیزی محافظت می شود. این پوشش پوست بدن است که در هر ساعت 30میلیون میکروب روی آن می نشیند و 29میلیون آن کشته می شود و پس از 2ساعت از این 30میلیون فقط 7هزار تای آن باقی می ماند.در بدن انسان بین 2تا4میلیون نقطه درد وجود دارد که حساسیت آن نسبت به موقعیت پوست بدن فرق دارد. بدن انسان قدرت مقاومت شگفت انگیزی دارد و می تواند گرمای 44تا45درجه را تحمل کند و حتی اگر به  تدریج گرم شود در فضای خشک می تواند 150تا160درجه حرارت را تحمل کند و بالاترین میزان برودت که بدن قادر به ایستادگی در برابر آن است 27درجه زیر صفر است.


انسان می تواند 52روز تنها با خوردن آب زنده بماند. حساس ترین عضو بدن چشم است که می تواند 10هزار رنگ را تشخیص دهد و بالاخره این که نوزادان تا 8 ماهگی دنیا را سیاه و سفید می بینند.

دانشمندان: زمان مکه باید معیار سنجش زمان جهانی باشد

سایت خبری ایران: جغرافیدانان ، زمین‌شناسان و منجّمان برجسته مسلمان خواستار استفاده از زمان مکه (عربستان) به عنوان زمان معیار جهانى به جاى گرینویچ لندن (انگلیس) شدند.


به گزارش سرویس علم و تکنولوژی سایت خبری ایران(www.IranNewsAgency .com)، دهها جغرافیدان، زمین‌شناس و منجّم برجسته مسلمان در همایشی در دوحه قطر اعلام کردند براساس پژوهش‌های علمی، شهر مکه عربستان وسط کره زمین است و زمان آن باید معیار سنجش زمان جهانی باشد.
image


این دانشمندان مسلمان اعلام کردند مسافت مکه بعنوان وسط کره زمین، تا قاره‌هاى جهان یکسان است ؛ علاوه برآن هیچ انحراف مغناطیسى در خط طولى مکه وجود ندارد.


"یاسین شوک" مهندس سازنده ساعت مکه نیز اعلام کرد این ساعت سمت قبله را در هر مکانى از جهان نشان می‌دهد و جهت عقربه‌هاى آن مخالف عقربه‌هاى ساعت‌هاى موجود ، اما موافق گردش ستاره‌ها و اجرام آسمانى و گردش خون در بدن انسان است.

دانشمندان برجسته مسلمان شرکت کننده در همایش دوحه قطر اعلام کردند انتخاب زمان گرینویچ به عنوان معیار وقت در جهان ، نتیجه سیطره استعمارى انگلیس بوده است و هیچ معیار علمی ندارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
نهال جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:59 ب.ظ

http://necas.blogsky.com/category/cat-3/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد