وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

باشگاه ده هزارتائیها

اگرچه بشدت از عملکرد خود در خصوص عرض ادب و احترام از طریق به روز کردن این پایگاه شرمنده دوستان خوب و فهیم و با ارزش خود شده ام و انهم دلیلی بجز عدم سعادت و مشغله کاری بسیار زیاد ندارد  لیکن محبت دوستان و بزرگواریشان بازهم بنده حقیر را شرمنده لطف و احسان خودشان کرده و امروز که پنجشنبه بود و فرصتی دست داد تا به این مکان مراجعه کنم مشاهده کردم که تعداد مراجعه کنند گان از ده هزار نیز فزونی یافته و البته علاوه بر مسرت و خشنودی از داشتن اینچنین نعمت بزرگی که خداوند به من عطا کرده مسئولیتم نیز در برابر ابنهمه حبت شما بسیار فزونی یافته است بنابراین ضمن عرض تشکر وقدردانی خدمت همه شما عزیزان از خداوند متعال میخماهم که زمینه را برای حضور بیشتر در جهت عرض ارادت خدمت همگی شما عزیزان برایم فراهم کند .

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه میرزایی جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:28 ب.ظ

با سلام
خیلی خوشحالم که با وبلاگتون اشنا شدم
خوبی وبلاگتون اینه که علاوه بر مطالب تخصصی مطالب عمومی ادبی هم دارین که قابل استفاده باشه در ضمن از اینکه برای خوانندهای وبلاگتون ارزش قایلید خوشحالم

باسلام خدمت شما خواهر گرامی
از اینکه محبت کرده و به این پایگاه تشریف اورده و بنده را مورد تفقد قرار دادید کمال تشکر را دارم ارزو میکنم در امورات زندگی شاد و موفق باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد