وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

مصاحبه با ایرنا

بازتاب فعالیتهای انجام شده برای رسیدن به اهداف توسعه ای توسط رسانه ها در جهت اطلاع رسانی هرچه بیشتر به مردم بعنوان ولی نعمتان اصلی انقلاب و مسئولین یکی از اهم اموری است که باید انجام گردد بنابراین در این راستا خبرگزاری ایرنا که یکی از قدیمی ترین بنگاههای خبری در ایران است اخیرا مصاحبه را با اینجانب انجام داده و منتشر کرده که در خصوص صندوق بیمه و ضرورت توجه هر چه بیشتر تولید کنندگان محصولات کشاورزی است و برای اطلاع شما در اینجا بازتاب داده می شود : 

کد خبر: 285494 زمان مخابره: 11/10/1387 - 15:56:42
کشاورزان کهگیلویه وبویراحمد محصولات خود را بیمه کنند
مدیر عامل بانک کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به احتمال وجود پدیده خشکسالی در سال جاری لازم است که کشاورزان و دامداران نسبت به بیمه محصولات کشاورزی و دامی خود هر چه سریعتر اقدام کنند.
مهندس غدیر خادم الحسینی چهار شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با فرصتی که دولت برای بیمه محصولات کشاورزی فراهم کرده و 60درصد از حق بیمه محصولات را دولت خود به صورت یارانه پرداخت می کند ضروری است که کشاورزان و دامداران این استان از فرصت پیش آمده نهایت بهره و استفاده لازم را ببرند.
وی بیان کرد: بیمه محصولات کشاورزی یکی از ابزارهای مهم حمایتی دولت طی یک سال اخیر برای جبران خسارات ناشی از سرمازدگی و خشکسالی بوده که بانک کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد گامهای مثبتی در این راستا برداشته است.
خادم الحسینی اظهار داشت: طی یک سال گذشته بیش از 44میلیارد ریال برای جبران وی تعداد بیمه گذاران این خسارات وارده ناشی از سرمازدگی و خشکسالی به کشاورزان این استان تسهیلات پرداخت شده است .
وی گفت: هم اکنون 45هزار هکتار از اراضی زراعی ، پنج هزار هکتار از باغات استان ،34هزار متر مربع از شیلات ، 30هزار راس دام ، چهار هزار فروند زنبور عسل و 18هزار هکتار از منابع طبیعی این استان تحت پوشش صندوق بیمه محصولات کشاورزی این استان قرار گرفته است.
خادم الحسینی ، تعداد بیمه گذاران این استان را افزون بر 19هزار نفر اعلام کرد و ابراز داشت پیش بینی می شود که تا پایان سال زراعی جاری این تعداد به بیش از 30هزار نفر افزایش پیدا کند.
وی ،ایجاد فضای مناسب برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف کشاورزی و دامی ، تامین عدالت اجتماعی مقابله با فقر و آسیبهای طبیعی ، کمک به توسعه کشاورزی جبران خسارت وارده به خسارت دیدگان و جلوگیری از خروج تولید کنندگان را از مهمترین مزایای بیمه محصولات کشاورزی برای بیمه گذاران عنوان کرد.
536 / 675

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 285494
نظرات 2 + ارسال نظر
پریا جمعه 13 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام

من از پستتون خبر نداشتم .. یعنی شما مدیرعامل بانکتون تو استان کهکیلویه هستید؟! .. فکر کردم ارسنجان تشریف دارید!

ممنون که لطف می کنید و بهم سر می زنید

پریا شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:52 ب.ظ

از عدم تائید ناراحت نشدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد