وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

مصاحبه با خبرگزاری ایرنا

همانطوریکه تمامی خوانندگان عزیز میدانند متاسفانه چند سالی است که کشور عزیزمان بشدت دچار پدیده بسیار شوم و خطرناک خشکسالی شده و این موضوع برای اقشار مختلف جامعه علی الخصوص کشاورزان و دامداران زمانی رنگ عزلت بیشتری می گیرد که این حادثه با پدیده خطرناک دیگری از حوادث غیرمترقبه بنام سرمازدگی نیز توام شود و بنابراین در شرائطی که بحران مالی جهان را فراگرفته کشور نیز دچار این دو بلا گردیده که در این رابطه حمایتهایی صورت گرفته که قسمتی از این ها را در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا اورده ام انشاالله که همه با هم و با خلوص تمام و از روی صدق و صفا برای گذر از این وضعیت اسفبار دعا کنیم.علاوه بر این خبرگزاری روزنامه های امید مردم و ابتکار نیز با تیتر درشت بهمراه تصویر این مصاحبه را در صفحه اول خود منتشر کرده اند :

بانک کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد550میلیاردریال طلبکاراست
یاسوج - مدیر بانک کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: هم اکنون میزان طلب معوقه این بانک که با احتساب تمدیدها و مطالباتی که با تصمیم دولت و قانون بودجه لحاظ شده حدود 550میلیارد ریال است که لازم است مردم و کشاورزان این استان در زمینه پرداخت بدهی های خود به این بانک اقدام کنند.

مهندس غدیر خادم الحسینی شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نسبت مطالبات معوقه و سررسیده و یا همان ریسک اقتصادی در بانک کشاورزی این استان حدود 22درصد است.
وی میزان منابع بانکی در استان کهگیلویه وبویراحمد را افزون بر سه هزارو 500میلیارد ریال و میزان منابع مصرفی را در سیستم بانکی حدود 90هزار میلیارد ریال عنوان کرد.
خادم الحسینی اظهار داشت: میزان منابع مالی در بانک کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد حدود 450میلیارد ریال است و این درحالی است که میزان پرداختی منابع بانکی در این بانک حدود یک هزارو 600ریال بوده است.
وی گفت:‌ با توجه به سیاستهای انقباضی بانک مرکزی و نبود زمینه مناسب برای تجهیز منابع و افتتاح حسابهای مالی از سوی مردم، بانک های دولتی با کمبود منابع مالی مواجه شده اند.
وی عنوان کرد: سیاستهای انقباضی بانکهای دولتی از یک سو و وجود بانکهای خصوصی که با سودهای کلان خود نسبت به سپرده گذاری منابع مردمی با تجهیز منابع بانکی زیادی برخوردار هستند هم اکنون بانکهای دولتی را به چالش و مشکلات زیادی کشانده است.
خادم الحسینی ابراز داشت: با توجه به اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد دچار خسارت زیادی ناشی از سرمازدگی و خشکسالی طی سال جاری شده است انتظار می رود که مردم ، کشاورزان و دامداران این استان نسبت به بیمه محصولات کشاورزی و دامی خود هر چه سریعتر اقدام کنند.
وی با اشاره به تمدید اقساط خسارت دیدگان بانک کشاورزی این استان بیان کرد: تمامی تسهیلات بانکی خسارت دیدگان تا سررسید سال 87با پرداخت کارمزد آن توسط دولت به مدت یک سال تمدید خواهد شد.
خادم الحسینی گفت: میزان پرداختی از سوی صندوق بیمه محصولات کشاورزی به خسارت دیدگان این استان افزون بر 44میلیارد ریال طی یک سال گذشته بوده است.
وی افزود: در سال جاری حدود 45هزار هکتار از اراضی زراعی ، پنج هزار هکتار از باغ ها، 30هزار راس دام ، 34هزار متر مربع شیلات و 18هزار هکتار از منابع طبیعی این استان تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفته است.
خادم الحسینی ، ایجاد فضای مناسب برای سرمایه گذاری در بخشهای مختلف ، کمک به توسعه کشاورزی ،مقابله با فقر و آسیب پذیری و تامین عدالت اجتماعی و اقتصادی را از مهمترین مزایای بیمه عنوان کرد و افزود لازم است که فرهنگ بیمه را بیش از پیش در بین مردم این استان نهادینه کنیم .
نظرات 1 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام جنا ب مهندس خوبی
برای افزایش بازدید تبادل لینک میکنی؟
اگر مایل بودی این کد را تو سایت بگذار سپس لینکه خودت را هم ارسال کن
یا علی

<!-- Begin ParsTools.com Linkbox Code --><script language="javascript" src="http://www.parstools.com/linkbox/code/?LinkBox=15312&width=400&height=300"></script><!-- End ParsTools.com linkbox code -->

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد