X
تبلیغات
نماشا
رایتل
جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387

در راستای مبحث اصلی تکریم ارباب رجوع و انجام صحیح امور محوله به کارکنان امروز نشستی را با همکاران مسئول باجه شعب داشتیم که برای اگاهی شما خوانندگان عزیز مطالب منعکس شده در سایت بانک همیشه سبز را متعلق به مدیریت استان است در ذیل می اورم با این اشاره که شغل تحویلداری یا مسئول باجه از مشاغل بسیار سخت در امور بانکداری است . 

ضمنا مباحث مربوط به خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی را متعاقبا در روزهای بعدی خواهم اورد

در هفتمین روز از دهه پر فروغ و مبارک فجر انقلاب اسلامی و همزمان با روز جمعه کلیه مسئولان باجه شعب بانک از اقصی نقاط استان برای حضور در گردهمایی بازاموزی موارد مرتبط با امور باجه ای و از جمله مبحث بسیار مهم و حساس مشتری مداری در سالن اموزش مدیریت بانک در یاسوج گردهم امدند این جمع 41نفری که بعنوان صف مقدم کار در سازمان متحمل زحمات زیادی میگردند و همه تلاش سایر پرسنل را هم ایشان میتوانند برای جلب و جذب مشتر ی و همچنین نگهداری ان به منصه بروز و ظهور در اورند راس ساعت 8صبح به سخنان اقای دکتر زاد باقری از اساتید متخصص دانشکاه علوم پزشکی یاسوج ومعاونت پشتیبانی این دانشگاه گوش فرا دادند ایشان به مبحث بسیار حساس و مهم برقراری ارتباط با مردم اشاره و از طریق ویدئو پروژکتور موارد مهمی را به بحث گذاشتند. 

 پس از ایشان مدیر بانک در استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی  سی امین سال پیروزی شکوهمند انقلاب را تبریک و تهنیت گفته و نقش مهم بانک کشاورزی را برای تامین منابع در بخش کشاورزی بسیار حساس و مسئولیت این بانک را برای تامین منابع در بخش استراتژی مهم قلمداد و رسالت بانک را در سه بخش تامین  تزریق و نظارت بر اعتبارات خوانده ومهمترین عامل را در بین این سه مهم تامین منابع عنوان کرده و قسمت اعظم کار در این فاکتور را رودر رویی مسئولین باحه ها و نحوه برخورد وتعامل این افراد را در برخورد با مردم و ارباب رجوع برای جلب و جذب ایشان بعنوان مهمترین سرمایه یک موسسه اقتصادی از جمله بانکها بویژه در شرائط رقابتی فعلی خواند خادم الحسینی در قسمت دیگر از سخنان خود با اشاره به ماموریت بانک برای تحقق شعار اصلی انقلاب که همانا استقلال و ازادی و جمهوری اسلامی است اظهار داشت اگر ما نتوانیم ارباب رجوع و از انجمله مشتریان عمده را جذب و رضایت ایشان را جلب کنیم نه تنها رضایت خداوند را که از رضایت مردم نشات خواهد گرفت نخواهیم داشت و بعبارتی دنیای بقا را عملا از دست خواهیم داد بلکه موسسه خود را نیز نمیتوانیم در تحقق ارمانها و اهداف یاری کنیم بنابراین برای رسیدن به هدف باید برنامه داشته باشیم و قطعا برنامه ریزی و اجرای ان نیز بی شک بدون اعتقاد به کار و نهادینه شدن در قلوب و وجود هر فرد عملی نخواهد شد .ایشان در ادامه به ساختار سازمانی و اهمیت و جایگاه مسئولان باجه ها در سازمان اشاره و بیان کرد اگر چه همه پرسنل بانک را کارمند بانک می نامیم لیکن نگاه و افکار احاد مردم حتی عوام با ذکر نام بانک به سمت تحویلداران و مسئولان باجه ها متمرکز میشود چرا که نام بانک تداعی کننده فردی است که در جلو گیشه قرار گرفته و مشغول شمارش و دادو ستد پول است و بنابراین در عرف بین عموم مردم مدیر یا رئیس و افراد پشت باجه بدان شکل تداعی نشده و همه نگاهها به سمت شما است و شما نقش مانیتورینگ فرهنگ  شخصیت  اداب و رسوم و هرانچه در مجموعه بانک انجام میشود را خواهید داشت و اگر خوب عمل کنید نمایش دهنده خوبی از همه کارکنان بانک و اگر خدای ناخواسته بد عمل کنید قطعا نظر عمومی نسبت به مجموعه سازمان بد خواهد شد .ایشان در ادامه از همکاران خواست تا با رعایت شئونات و بهداشت سازمانی و تعامل و پوشش مناسب با نگاه  کلام شنیدن  و لبخند زدن تعامل احسنی را با مردم برقرار و از این ارتباط بهترین بهره برداری مادی و معنوی را برای رسیدن به هرانچه بعنوان هدف غایت انسانی است کسب کنند وی اظهار داشت این موجود دارای تفکر و تعقل و اندیشه در این جهان هم میتواند با عنوان اشرف مخلوقات به خداوند خویش تقرب پیدا کند و هم خدای ناخواسته بعنوان یکی از پست ترین موجودات به اسفل السافلین بپیوندند .ایشان در قسمت پایانی سخنان خود از تمامی کسانی که برای اعتلای نام ایران در اقصی نقاط جهان و کشور تلاش می کنند از جمله مسئولان باجه های بانک در استان تقدیر و تشکر کرده و ارزوی توفیق بیشتر را ازخداوند متعال نمودند . 

در ادامه جلسه معاونت اداری و مالی و پشتیبانی مدیریت بعنوان مدرس بانکداری و تجهیز منابع اموزش خود را اغاز کرده و مطالب مهمی را در خصوص اطلاعات بانکی در اختیار همکاران شرکت کننده قرار داد . 

این برنامه با اهدای لوح تقدیر مدیر استان و پاداشی مختصربه همه همکاران مسئول باجه شعب  در ساعت 14 به پایان رسید