وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

برکناری علی دائی

در پی نتیجه بسیار ضعیف وباخت تیم ملی ایران در مقابل کشور عربستان و تاثیر این نتیجه در روحیه مردم و هم چنین استفاده تبلیغاتی اعراب حوزه خلیج همیشه فارس فدراسیون فوتبال دست به اقدامی در جهت براورده کردن خواسته تماشاگران بازی مذکور کرده که خبر ان را نقل از خبرگزاریها در ذیل می اورم : 

علی دایی، سر مربی تیم ملی فوتبال ایران به دنبال شکست در برابر عربستان و کم رنگ شدن صعود مستقیم ایران به جام جهانی از سمت خود برکنار شده است.

به دنبال باخت روز گذشته ایران در برابر عربستان سعودی که در ورزشگاه آزادی تهران و در حضور محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران و صد هزار نفر تماشاگر صورت گرفت، بحث برکناری علی دایی مطرح شد اما در ابتدا این شایعات تکذیب شد اما صدور بیانیه فدراسیون فوتبال ایران، مهر تائیدی بر این برکناری زد.

فدراسیون فوتبال ایران در این بیانیه ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل عدم کسب نتیجه مناسب و با تشکر از زحمات علی دایی، برکناری سر مربی جوان تیم ملی را تائید کرده است.

علی دایی ۴۰ ساله از سال ۱۳۷۲ تا سال ۱۳۸۵ (از ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۶) در تیم ملی ایران بازی کرد و در این مدت ۱۴۹ بار با پیراهن تیم ملی ایران به میدان رفت و بیش از ۱۰۰ بار گل زد. علی دایی تنها بازیکن تاریخ فوتبال جهان است که بیش از صد گل ملی به ثمر رسانده است.

گفتگوباامیر حاج رضایی ( یکی از کارشناسان مطرح در فوتبال کشور):

او در اولین تجربه مربیگری اش، سرمربیگری باشگاه سایپا را برعهده گرفت و توانست این تیم را به قهرمانی لیگ برتر ایران برساند اگرچه او در مربی گری تیم ملی ایران نتوانست موفقیت چندانی کسب کند.

روز گذشته پس از باخت ایران، تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی، علیه علی دایی شعار سر دادند و خواهان تغییر او شدند. آنها همچنین شعارهایی در هواداری از علی کریمی، بازیکن پرسابقه ایران سر دادند و خواهان بازگشت او به تیم ملی ایران شدند.

مسئولان فدراسیون فوتبال ایران هنوز نام سر مربی جدید تیم ملی را اعلام نکرده اند اما آنها خاظرنشان کرده اند که مربی آینده هم ایرانی خواهد بود. برخی رسانه ها از محمد مایلی کهن، امیر قلعه نوئی و افشین قطبی به عنوان مربی آتی تیم ملی فوتبال ایران یاد کرده اند.

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفته است "در شرایط کنونی، منطقی نیست یک مربی خارجی هدایت تیم ملی را به عهده بگیرد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد