وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

مصاحبه با خبرگزاری ایرنا

در راستای اطلاع رسانی فعالیتهای بانک امروز خبرگزاری ایرنا مصاحبه ای را با اینجانب داشت که در سایت این خبرگزاری به شرح ذیل اورده شد لذا برای اطلاع شما خواندگان عزیز این وبلاگ نیز انرا در اینجا می اورم : 

275میلیارد ریال از تسهیلات کشاورزان کهگیلویه وبویراحمد تمدید شد
یاسوج - مدیر عامل بانک کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به مصوبه دولت و در راستای کمک به کشاورزان استان حدود 275میلیارد ریال از تسهیلات مربوط به 15هزار و 422نفر از بهره برداران و کشاورزی استان برای مدت یک سال تمدید شد.

مهندس غدیر خادم الحسینی چهار شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تسهیلات مربوط به حوداث ناشی از خشکسالی و سرمازدگی سال گذشته است که هم اکنون به تایید ستاد حوادث غیر مترقبه استان نیز رسیده است.
وی بیان کرد: بر همین اساس دولت نیز برای کمک به کشاورزان حدود 51میلیارد ریال به صورت کارمزد به بانک کشاورزی پرداخت کرده و بانک نیز معادل 2/4میلیارد ریال از جرائم تاخیر و تادیه این افراد را مورد بخشودگی قرار داده است.
خادم الحسینی ، میزان پرداختی بانک کشاورزی را به 18هزار و 500 نفر از کشاورزان و بیمه گذاران استان طی یک سال گذشته افزون بر 44میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: این در حالی است که کشاورزان بابت بیمه کردن محصولات زراعی و دامی خود تنها شش میلیارد ریال به صندوق بیمه محصولات کشاورزی این استان پرداخت کرده اند.
وی ابراز داشت: بانک کشاورزی علاوه بر پرداخت غرامت به بیمه گذاران و کشاورزان استان
در زمینه همکاری و حمایت از سرمایه گذاران استان در حوزه های مختلف گامهای مثبتی برداشته است.
خادم الحسینی عنوان کرد: انتظار می رود که کشاورزان و دامداران استان نسبت به بیمه کردن محصولات زراعی و دامی خود در سال جاری اقدام سریع کنند تا بتوانند از طریق تسهیلات صندوق بیمه محصولات کشاورزی در کاهش میزان خسارت وارده استفده بهینه کنند.
وی با اشاره به اینکه بانک کشاورزی در توسعه پایدار نقش تعین کننده ای دارد ، خواستار حمایت و افزایش سپرده های سرمایه گذاران و کشاورزان در بانک کشاورزی استان شد. ک/3
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد