وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

کارافرینی

در قسمتهای قبل خبری دال بر نشست با تعدادی از دانشجویان در حال تحصیل در رشته کشاورزی دانشگاه یاسوج باستحضار شما دوستان و خوانندگان عزیز رساندم ضمن تشکر از دوست بسیار عزیز و زحمتکش خودم در خبرگزاری ایرنا جناب اقای جهان که امروز سعادت دیدار ایشان نصیبم شد تقبل زحمت کرده و این مطلب را در معرض دید مراجعه کنندگان به این سایت گذاشته و جالب اینکه این خبر ویا مطلب جزئ بربینده ترین مطالب ایرنا در استان میباشد با عنایت به اینکه قرار بود شخصا گزارشی تکمیلی ازاین مقوله و دیداررا در اختیار شما دوستان بگذارم بنابراین از فرصت استفاده کرده و عین انرا در ذیل بهمراه ادرس مربوطه می اورم تا در صورت تمایل شما نیز از ان استفاده کنید باشد که انشاالله مقبول قرار گیرد:  

لازم به توضیح است که عین این مطلب نیز در روزنامه امید مردم یاسوج به چاب رسیده است . 

http://www.irna.ir/Zone/?IdZone=59 

http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=445899&IdZone=59 

کارآفرینان بخش کشاورزی در رشد اقتصادی واشتغالزایی نقش بسزایی دارند
مدیر شعب بانک کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: بدون شک کارآفرینان بخش کشاورزی در رشد و توسعه اقتصادی و اشتغالزایی نقش تعیین کننده و بسزایی دارند و باید از تواندیها و استعدادهای آنان به نحو مطلوب استفاده شود.

به گزارش ایرنا ، مهندس غدیر خادم الحسینی سه شنبه در نشست با جمعی از دانشجویان دانشکده کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد افزود: امروزه نبود دسترسی کارآفینان به نهاد های مالی به خصوص در کشورهای در حال توسعه موجب محدود شدن شکل گیری کسب و کار جدید می شود که نتیجه آن در قالب کاهش رشد اقتصادی بروز می کند.
وی بیان کرد: ابزارهای اصلی مورد نیاز جهت توسعة کارآفرینی نظیر سرمایه، مدیریت، آموزش، تکنولوژی، مؤسسات و نهادها، زیرساخت‌های حمل‌ونقل، دسترسی به بازار، شبکه توزیع و نیروی کار ماهر در شهرها و مناطق صنعتی و سایر بخش‌های اقتصادی راحت‌تر از مناطق روستایی و کشاورزی یافت می‌گرد.
خادم الحسینی ، کارآفرینی را فرایندی در جهت توسعه با ریسک اقتصادی ، تقبل و پذیرش خطرات مالی ، خلق چیزهای محختلف و با ارزش و ارایه الگوها و شاخصهای برتر یک تفکر نو و کارآفرین را فردی با توامندیهای بالا که توانایی دیدن و ارزشیابی فرصتهای کسب وکار، جمع آوری منابع لازم برای گرفتن سود از آنها، و شروع فعالیت مناسب برای کسب موفقیت را دارا می باشند عنوان کرد.
وی ابراز داشت: خوداشتغال بودن ، برخورداری از قدرت پیش‌بینی اقتصادی مطلوب برای آینده ، تمایل به ریسک و تعادل و پایداری در اقتصاد و بازار از ویژگیهای بارز موضوع کارآفرینی است و این امر تا حد قابل ملاحظه ای به روند وضعیت اقتصادی در بازار نیز کمک خواهد کرد.
خادم الحسینی با بیان اینکه کارآفرینی همراه با فرایند تغییر ، ظهور و ابداعِ یک اثر جدید است افزود: اگرچه کارآفرینی در کشاورزی در اصل و ماهیت خود تفاوتی با کارآفرینی در نواحی شهری و یا سایر بخش‌های اقتصادی ندارد ولی می توان گفت که تعاریف و مفاهیم کارآفرینی در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و خدمات از نظر اصول و بنیاد یکی هستند.
وی گفت: ترویج کشاورزی و ارایه آموزشهای و مهارتهای دانشجویان بخش کشاورزی نقش بسیار ارزنده‌ای در توسعه کارآفرینی در مناطق مختلف استان به ویژه روستاها دارد.
خادم الحسینی ، گسترش بازارهای جدید و توسعه بخش کشاورزی و روستایی ، ارتقاء فرهنگ مدیریتی ، بالارفتن سطح تولیدات دامی و کشاورزی را همراه با تامین امنیت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی را مهمترین عوامل مهم برای توسعه رفاه و بهبود شرایط زندگی برای روستاییان اعلام کرد.
وی افزود: طرحهای حمایتی همچون تسهیلات ویژه فارغ التحصیلان بخش کشاورزی ، طرح ایران ، طرح حضرت زینب کبری ، مهر امام رضا (ع) و صندوق بیمه محصولات کشاورزی از جمله طرحهای حمایتی برای توسعه امر کشاورزی در استان هستند.
خادم الحسینی گفت: بانک کشاورزی استان در زمینه های مختلف شامل تولید محصولات گلخانه ای ، انجام طرحهای مکانیزاسیون ، اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار دامداری ، تحقیقات کاربردی ، صنایع جانبی و خدمات مختلف کشاورزی تسهیلات لازم در اختیار دانشجویان و کارآفرینان بخش کشاورزی استان قرار می دهد.
وی گفت: بانک کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد با پیشرفته ترین فناوری بانکداری الکترونیکی آماده ارایه خدمات به همه دانشجویان ، سرمایه گذاران ، مشتریان و کارآفرینان بخش کشاورزی در نقاط مختلف این استان است. ک/2
نظرات 2 + ارسال نظر
پژمان پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ق.ظ

با سلام و درود فراوان

از اینکه کمتر توفیق عرض ادب دارم پوزش میطلبم
امیدوارم در سال جدید در سایه توجهات حق تعالی همواره سلامت و بهروز باشید

توجه حضرتعالی به ورزش بسیار نیک و پسندیده است و هر وقت توفیق مطالعه وبلاگ جنابعالی دست میدهد از مطالب نگاشته شده بهره مند میشویم
به نظر حقیر بیانیه های آقای مایلی کهن در نگاه اول شاید تند و گزنده باشد ولی درد پنهان ورزش ما و بخصوص فوتبال در آن نمایان است

شاید بهتر باشد بجای مهم جلوه دادن الفاظ و کلمات ظاهری یک فرد آنهم فردی با چنین سابقه و عملکردی که بکار برده . به آنچه که باعث شده تا به این نقطه برسیم بپردازیم
استادی داشتیم که گفته اورا هیچ وقت فراموش نمیکنم
ایشان میگفت همه چیز باید به سمتی حرکت کند که ما به کمال برسیم حالا چه هنر باشد چه ورزش باشد و... در حقیقت انسان همزمان با رشد علمی هنری ورزشی و... باید فضائل اخلاقی و فرهنگی خود را هم پرورش دهد
و این رمز ماندگاری است
آن چیزی که تختی را ماندگار کرد منش او بود افتادگی او بود

افتادگی آموز اگر طالب فیضی
هرگز نخورد آب زمینی که بلند است

در حال حاضر چند ورزشکار افتاده داریم؟ چقدر به فضائل اخلاقی در ورزش اهمیت میدهیم؟ چقدر ورزشکاران با اخلاق را تشویق کردیم؟
حاصلش این میشود
همه به هم میپرند ناسزا میگویند آستانه تحمل کم میشود ورزش بازیچه پول و قدرت میشود
در حقیقیت ریشه آنچه که امروز دنیا را در بحران برده نیز بی توجهی به فضائل اخلاقی است
امیدوارم به این مهم توجه شود و ایران که دارای تمدنی کهن و صاحب دینی انسان ساز است در جهت تعالی در تمام زمینه ها قرار گیرد

عاشق شو ارنه روزی کارجهان سرآید
ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی

با پوزش فراوان بخاطر کلام ناقص و دراز
ارادتمند

پژمان پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:01 ق.ظ

شرمنده نظر حقیر برای مطلب اتفاقات مهم در ورزش کشور بود که اشتباها برای مطلب کارآفرینی ارسال شد

باسلام و عرض ارادت
با اجازه شما مطلب وزین شما را به متن اصلی اوردم .
از حسن نیت شما کمال تشکر و قدردانی را دارم انشاالله که بازهم از نظرات خوب شما استفاده ببریم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد