وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

بانوی سیب

 

شاید شما هم با من هم عقیده اید جمعه ها را می گویم اری روز تعطیل نه تا ظهر بلکه حوالی عصرگاهان انجا که به سمت غروب میرویم و نه این هفته که خداوند سفره پر نعمت حبیبی خدا را گسترده اری دیروز که برای دیدار پدر و مادر خانم که بتازگی از سفر مکه مکرمه بازگشته اند رفته بودم تا حین این سفر با همشیره زاده که بتازگی از سفر هند امده اند ملاقات کنیم به اصرار این مادرو پدر را نیز برای سفری به شهر محل کارمان که از اب و هوایی بهتر از شیراز برخوردار است اوردم واگرچه ایشان حضور داشتند و به گرمی جمع خانواده افزوده بودند بازهم غروب جمعه همان حال و هوا را داشت که پدر همسر به سراغ قرائت قران رفته و من نیز وارد دنیای مجازی شدم وهمچون همه اوقات ابتدا سراغ وبلاگ تا ببینم دوستان چه گفته اند تا از فرمایشاتشان بهره برم و قدومشان را که نشانه ای از عطوفت و احساس و انسانیت انها است را برچشمان خود پاس داشته و تشکر کنم و بنابراین سراغ کامنتها رفتم و اما..................چند مدتی است دوستی معلم نظرم را جلب کرده بود و از امدنش بس خرسند که گاه با مطالب پربارش بارم را افزون میکرد که از نظراتش گاه استفاده کردم البته در وبلاگ وگرنه نظراتش برای خودم همیشه قابل استفاده بود و امروز یاری کرده بود اری همان

 پژمان عزیز که گاه از نقطه نظرات وزینشان در پستها نیز استفاده کرده و به بنده افتخار داده اند لیکن حداقل انتظار این را نداشتم که بسیار مرا کرم کرده و به دوستان دیگر نیز سفارش دهند چرا که قابلیت مطالب من در حد و اندازه و قواره و شخصیت معلمان زمان نیست که وقت خویش را اختصاص دهند و از این باب با بانوی سیب اشنا شدم اگر چه با نام غریبه امده بود لیکن پس از پاسخ به کامنت ایشان از روی ادرسی که برای اولین بار داده بودند به سراغ وبلاگشان رفتم وانجا شاهد انسانیت  ایشان  شدم که بسیارمقرب به  فرشته اند و  با مطالعه مطالب و اشنایی با احوالات به حرمت انها در بارگاه ربوبیت پی بردم و اگرچه مدتهاست که می ایند ولی من را شرمنده احسان خود کرده که بی خبر امده و بنده نیز بی اطلاع از حضورشان و از همه مهمتر اینکه بدون  هیچگونه اطلاعی از لینک وبلاگ حداقل ساده ترین عمل را که تشکر از ایشان بود را انجام وظیفه نکرده ام که به همین خاطر لازم دیدم به یمن حضورشان این پست را به ایشان اختصاص و با کسب اجازه از محضرشان ادرس وبلاگشان را در اینجا ثبت کنم چرا که این دوست فرزند جانبازی است که برای اعتلای نام ایران عزیز واحیاءتفکر اسلام ناب در جنگی نابرابر به درجه رفیع جانبازی مفتخر شده و کوله باری از صداقت و رشادتند  .اری وظیفه خود میدانم بعنوان کوچکی از جامعه بزرگ ایران عزیز بر دستان همه کسانی که برای حفظ حرمت و قداست نام ایران جانفشانی کرده اند بر دستانشان بوسه زده و از خداوند متعال طلب صبر و اجری جمیل را داشته باشم . 

http://banouye-sib.blogsky.com 

امید که بتوانیم گوشه ای از رشادتهایشان را در عرصه دفاع مقدس با حرمت به تفکرشان جبران کنیم.انشاالله

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:21 ب.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مصطفی جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:36 ب.ظ

با سلام.
دوست عزیز وب زیبای شما را دیدم.اگر به سایت ما هم سر بزنید خوشحال میشیم.
ما آماده تبادل لینک با شما هستیم.
اگر مایل هستید با ما تبادل لینک کنید،مارو با نام:
.:: تفریح و سرگرمی در اینجا ::.
لینک کنید و به ما اطلاع بدهید تا ما نیز شمارو لینک کنیم.
منتظر نظرات سازنده شما هستیم.
با تشکر

یه دوست. شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:46 ق.ظ

[گل][گل][گل] سلام [گل][گل][گل]
دست مریزاد و خداقوت.

ما هم www.taktazchat.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره .

[گل][گل][گل] به امید دیدار [گل][گل][گل]

دروازه دات کام شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام دوست گرامی
سایت دروازه آماده تبادل لینک با شما است . و مبلغ 15000 تومان برای دوستانیکه اقدام به تبادل لینک میکنند به عنوان هدیه در نظر گرفته است .
برای بهره برداری از این امکان پس از ثبت نام در سایت ، و قرار دادن لینک سایت دروازه ، طی ایمیلی به admin@darvazeh.com مشخصات خود و آدرس سایت یا بلاگتان را ارسال کنید .
موفقیت شما اعتبار ماست .

غریبه یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 ق.ظ http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام به دوست خوبمان اقای مهندس خادم الحسینی

واقعا از لطف شما سپاسگزارم و نمیدونم چگونه سپاسگزاری خودم رو بیان کنم....

خیلی شرمندم کردید اقای حسینی و خود م رو واقعا لایق اینهمه لطف نمیدونم ...و خدارو شاکرم که در مجازستان هم دوستانی چون شما دارم و جواب سلامی از صمیم قلب شنیدم....نوشته های پر بارتان را از وقت اشنایی با وبلاگتان مطالعه میکنم و ممنونم که گوشه چشمی به خط خطی های این بنده حقیر دارید....نوشته های من کجا نوشته های شما دوستان فاضل کجا جناب مهندس ...واقعا تعارف نمیکنم عین حقیقت است....بنده حقیر هرچه به ذهنم می اید و به دلم مینشیند را با زبانی خیلی ساده بیان میکنم و قلمی نا توان دارم ....امیدوارم که خداوند یاری دهد تا همیشه از نوشته های شما و پژمان گرامی و سایر اساتید بزرگوارم استفاده کنم

باز هم سپاسگزارم

از اینکه من رو هم به جمع دوستانتان پذیرفتید تشکر میکنم

موفق باشید

سلام
وجودم را همچون بیابانهای تشنه با بیان افکارتان سیراب کرده و از این مصاحبت واشنایی با گلهای گلستان زندگی بشریت افتخار میکنم .
موفق باشید

پژمان یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ق.ظ

با اهداء سلام خدمت جناب مهندس خادم الحسینی

ضمن خیر مقدم به عزیزان بازگشته از سفر بیت الله الحرام و هند و آرزوی توفیق سفر برای جنابعالی
لطف و توجه آن جناب موجب شرمساری این حقیر است و ما درواقع درس پس میدهیم
ارادت به حضرتعالی که نور صفا و درستی در کلمات شما مستتر است باعث افتخار ماست
وجود مبارک جنابعالی در این سرزمین مایه مباهات و سرفرازی ما و اطرافیان است
حقیر به واقع از قلم توانا و مطالب ارزشمند حضرتعالی بهره های فراوان برده و میبرم
و از اینکه میبینم دوستان خوش فکر و روشن ضمیر در محیطی مثبت و سالم به تبادل نظر میپردازند بسیار خرسند شده و همین امر باعث اثرات مفیدی در محیط پیرامونمان خواهد بود
بار دیگر از حسن توجه جنابعالی سپاسگزارم و منتظر مطالب مفید شما هستیم

پیروز و پاینده باشید

سلام و عرض ادب
در زندگی ما واقعیتهایی است که وظیفه همچو منی ناقابل بیان ان است لذا جز انجام وظیفه کاری دیگر نکردم از وجود دوستانی همچون شما شادمانم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد