وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

دخت نبوت

گاه گیتی را به نقاط عطفی در ایجاد موجی میرسد که این نقطه عطف در تاریخ بشریت بسیار کارساز و موجبات تغییر را در سرنوشت بشریت بوجود می اورد سلاله پاک رسول الله را گلی است سرسبد که منشا و مظهر کمال ا ست و سکینه و از دامن ایشان مرد را به معراجی میرساند که تبوک و ..را فاتح است و خیبر را میگشاید از حنین تا عاشورا و کرببلا و نام یادگار از رسالت و شجاعت و چه سزاوار که دخت نبوت است و همسر شجاعت و مادر امامت که صدیقه است و مرضیه و محدثه که رودرو با ملائک سخن میگوید پدر را یاری و ام ابیها نامش نهادند و پس از  رحلت مادر نقش  مادری را نیز برای پدر ایفا کرده و در نهایت حامی علی برای اظهار ارادت به ساحت پیامبر و پرورش دهند ه حسنین و .....درنهایت کسی که در غربتی انچنان که خواهان دفن بدن مطهرش در تنهایی پدر گردید و به همین انگیزه که انا اعطینا کل کوثر فصل لربک والنهر ..................وهمزمانی این یوم مبارک با سالروز ولادت فرزند برومندش امام راحل که یادش گرامی و راهش پر رهرو بود و چه بجا این یوم مبارک که با نام  روز مادر وروز زن نامگذاری و بهمین مناسبت تجلیل می کنیم از نیمی از جمعیتی که در همه ایام مهربانی و صفا از ذاتشان برخواسته و با احساساتشان نسل بشریت را برای تداوم معنویت در دامن خود استمرار بخشیده ه اند. 

 برخود واجب میدانم که به پاس اینهمه تلاش و کوشش و محبت به کلیه مادران و خواهران این مرزو بوم این یوم جمیل و جلیل را تبریک وتهنیت عرض کرده و تداوم راه حضرتش را برای همه شیفتگان این بانوی مکرم وارزشمند را از خداوند متعال برای خیل عظیم زنان کشور عزیزمان خواستار شوم .

نظرات 4 + ارسال نظر
غریبه دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:25 ق.ظ

سلام به اقای خادم الحسینی



ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و را تبریک و تهنیت عرض میکنم

و امید وارم روزی با شادکامی این روز را دوباره جشن بگیریم و از حضور شما سپاسگزارم

موفق باشید

پریا دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ب.ظ

عیدتون مبارک

پریا دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:34 ب.ظ

من هفته قبل استان فارس بودم هرکسی را می دیدم از پیر و جوان برای پیروزی دکتر احمدی نژاد در انتخابات دعا می کرد. من به نتایج آرا شک ندارم چون مردم شهرهای کوچک و روستاها را دیدم که چه قدر مشتاق ریاست جمهوری مجدد ایشون بودند.

ناسلامی رفته بودیم عروسی اما حتی تو فیلمشون هم ثبت شده که برای پیروزی دکتر تو انتخابات، مردم دعا می کردند. پیرزن 80 ساله ای را دیدم که دعا می کرد و خیلی صحنه های تکان دهنده دیگه. ما مدیون اون افراد زحمت کشیم چرا باید به خواسته اونها شک کنیم و فکر کنیم همه ایران یعنی تهران و خواسته مردم تهران؟ بعد آشوب به پا کنیم

. سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام مهندس
این روزها همه از سیاست و شرایط و جو حاکم صحبت میکنن.
شما نمیخواین نظری بدین.؟ ایا یاسوج هم شلوغه؟

سلام
وقتی اینهمه انسان سیاسی هستند و حرف سیاست میزنند دیگه جایی برا ما هست ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد