وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

خواندن افکار

در خصوص مطالب مربوط به روان شناسی و اگاهی از درون افراد که اگرچه امری نامعقول و ناپسند است مواردی بسیار اوره شده لیکن تله پاتی را بعنوان ابزاری دیگر در اختیار گرفته اند تا بدین هدف نائل ایند دراین خصوص مطلبی تازه بدستم رسید که انرا منعکس میکنم: 

برای خواندن افکار چه از طریق چشم چه از طریق راههای دور باید از علم تله پاتی کمک گرفت. حالا شما چقدر موفق به انجام این کار میشوید بستگی زیادی به خود شخص دارد و تمریناتش.

۱- ریلکس باشید.
برای ریلکس شدن شما میتوانید آرام روی تختتان یا مبل خانه (و یا هر چیز دیگر که راحت بتوانید روی آن بنشینید و یا بخوابید) کاملا راحت باشید اگر لباستان شما را اذیت میکند، اگر زیر شما جمع شده و حواس شما را پرت میکند میتوانید آن را در بیارید و یا مشکلش را حل کنید. موسیقی میتواند حواس شما را پرت نماید پس پیشنهاد به پخش موسیقی در هنگام ریلکس شدن نمیکنم. (هر چقدر هم آرام باشد، آرامتر از سکوت نیست)
آرام چشمها را بسته و سعی کنید به چیزی فکر نکنید. ساده است هر وقت هر موضوع جدیدی به ذهن شما آمد، مانند پاککن آن را پاک کنید. اوایلش سخت است ولی قابل انجام است. زمانی که توانستید این کار را برای چندیدن دقیقه انجام دهید شما به ریلکس کامل رسیده اید.

۲- روی فرد مرد نظر تمرکز کنید.
در این زمان شما میخواهید یک مساله ای را عنوان یا درخواست کنید. باید فقط به آن فرد و خصوصیات مثبتش فکر کنید. برای مثال چه آدم زیبایی چه آدم خوش صحبتی چه آدم مهربونی و الی آخر. خصوصیات منفی را اصلا داخل نکنید. فرد مورد نظر با گرفتن امواج مثبت جواب مثبت را به شما میدهد.

 

 

۳- پیام خود را مرور نمایید.
بعد از گرفتن چراغ سبز (شما این امر را در درون خود حس میکنید مانند یک احساس خاص در شکم و یا هر چیز دیگر که با شرایط قبلی فرق میکند) پیام خود را پشت سر هم مرور کنید. برای مثال فلانی داری به چی فکر میکنی؟ آنقدر این افکار را در ذهن خود مرور کنید تا پیام شما جواب داده شود. در ذهن خود جواب نقش میبندد. شما چیزی نمیشنوید ولی پیام از طریق دو روح دریافت و ثبت میشود. فرقی نمیکند که طرف اصلا زبان شما را بفهمد یا نه مثلا یک نفر آلمانی مقابل شما باشد.

۴- پیام دریافت شده را تجزیه و تحلیل نمایید.
روی پیام دریافت شده کمی فکر کنید و دوباره پیام را برای شخص مورد نظر بفرستید مانند مرحله قبل. آیا شما به این موضوع فکر میکنید؟ و منتظر دریافت جواب باشید. با گرفتن پیام میتوانید مطمئن باشید که شما ذهن طرف را خوانده اید البته شما فکر میکنید که اینکار را کرده اید. بلکه هر دو با هم از طریق روحتان با هم صحبت کرده اید.

تا بحال شنیده اید که میگویند:
با افرادی که مقتدرند (از نظر روحی) چنین نکنید.!
میدانید چرا؟
جواب بسیار ساده است. افرادی که نمیدانند چه میشود جواب میدهند ولی افرادی که میدانند آنها ذهن شما را کنترل میکنند و جوابی شاید غلط به شما بدهند. ولی شما میتوانید آن را در چهرهشان بخوانید. یا یک دفعه بی تفاوت میشوند و یا خشمگین و یا حالتی که مربوط به خصلتشان است را به خود میگیرند.

استفاده از منابع درونی باید در راه صحیح استفاده شود. سعی نکنید که نیروهای خود را بیهوده هدر دهید.

برای کسب نیرویی مضاعف شبها راحت و با ریلکس کامل بخوابید تا بتوانید فردا را روشنتر از امروز شروع کنید.

خوش باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد