وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

ازاد مرد دینمدار

السلام علی الحسین و علی علی ابن الحسین و علی اولاد الحسین علیهم السلام 

سینه را ماوای قلبی است که هرلحظه ان اگر صدمه ای بران وارد گردد حیات هر موجود به مخاطره افتاده و در پی ان دارفانی وداع گفته میشود وبراین اساس خداوند سبحان قلب را در محلی مستقر کرده و بر ان حصاری نهاده تحت عنوان قفسه  سینه تا هرانگاه خطری و ضربه ای  بر ان  وارد اید این ستون سترگ به دفا ع برخاسته از ان محافظت کند وحسین سالار و سرور شهیدان و ازادگان جهانی است که حتی در مقابل کفار و لشکریان تا دندان مسلح بی شماری که در سال شصت هجری صفوف خود را برای نبرد با حقانیتش اماده میکردند با ملاطفت و مهربانی برخورد میکرد و اگرچه اهل و عیال و خانواده معزز خویش را برای این نبرد ماندگاری که با ان اسلام و مسلمین حیاتی همیشگی یافتند اماده میکرد باز با صدای رسایی که حکایت از مشی انسانی و منطقی خویش بود  جمله زیبای : 

اگر دین ندارید حداقل ازاده مرد باشید  

راسر داده و بیان میفرماید وچه ارادتی از این بالاتر که همه وجود خویش و هستی خود را حتی علی اصغر طفل نوزاد را برای احیاءدین به میدان کارزار می اورد در  سرود مردانگی و مروت را با لبان تشنه به همه نسلها و همه عصرها منتقل میکند و زینب ان بانویی که مصائب و درد های ناشی از دون صفتی یزیدیان را با خود در گروه اسرا حمل میکند پیام اور خون برادر خود میگردد تا به همه نسلها و همه عصرها برساند که : 

اگر میتوانی بمیر ان و اگر نمیتوانی بمیر  وتمامی این جمله در دو واژه بسیار زیبای جهاد و شهادت معنویت خویش را اشکار میکند . 

اری امام سوم شیعیان جهان درس مروت و مردانگی را برای همه انسانهایی که در  عطش ازادگی و صلابت بسر میبردنداموخت وامروز در پناه این حماسه پر شور مردمانی از تبار حسینان در ایام سوگواری این اقا و سرور و مولای خود بر سینه همانجایی که بهترین مامن قلب است میزنند تا ارادت و وفای خود را تا پای جان بعنوان عزیزترین سرمایه وجودی خویش برای این فدا کردن هدیه کنند ونام حسین نامی عزیز و مهربان است که همیشه ایام در یاد انسانهای مسلمان و حتی جهانیان یاداور حماسه های پرشور و مردانگی های بی نظیر در طول تاریخ است  

وظیفه خود میدانم بعنوان فردی مسلمان این ایام سراسر حزن واندوه را خدمت همه مسلمانان جهان وبویژه شیعیان وعلی الخصوص مردم شریف ایران ومخصوصا خوانندگان عزیزاین پایگاه تسلیت و تعزیت عرض کرده و از ایشان التماس دعا داشته باشم .

نظرات 4 + ارسال نظر
Black13 پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:32 ب.ظ http://Black13.blogsky.com

این روزها هرجا که می رویم نام حسین(ع) است و هرچه که می شنویم اسم حسین(ع)...
اما همیشه دلم می سوخت که چرا ما ایرانی ها که خود را عاشق امام حسین(ع) میدانیم فقط در همین چند روز محرم و صفر از امام حسین(ع) یاد میکنیم؟در حالیکه (کل یومٌ عاشوراء،کل ارض کربلاء...). و چرا عزاداریهامان فقط ذکر شهادت است و مصیبت است و تشنگی.....چرا هیچگاه از هدف حسین(ع)،و از مرام و راه و عقیده حسین(ع) نمی گوییم؟ چرا نمی کوشیم آن بزرگوار را سرلوحه تمام لحظات زندگیمان قرار دهیم و در همه امور زندگیمان چه در محیط کار و چه در خانه از سیره ایشان پیروی کنیم؟
خداوند همه ما را از پیروان راستین آن بزرگمرد آزادی و آزادگی قرار دهد و به ما توفیق حرکت در راه آن بزرگوار-راه عزت و شرف و آزادگی عنایت فرماید....
الهم عجل لولیک الفرج برحمتک یا ارحم الرحمین...

سلام
اره واقعا
از حسین فقط گریه هاش برامون مونده
از علی اکبر زیبائیش و .............

مدی دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

سلام..خوبید؟
سالروز شهادت امام حسین (ع) رو تسلیت میگم
مرسی که سر زدید...من آپم

عموزاد سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ب.ظ http://rezaamoozad.blogfa.com

سلام برادر
عزاداریها قبول . توفیقی دست داد تا در شب عاشورای حیسنی در جوار آقا علی ابن موسی الرضا (ع) دعاگوی جنابعالی باشم . التمای دعا

سلام
زیارت قبول
معلومه که منبع سعادتید شما
در هر زمان میل کنید میرید پابوس خوشا سعادت شما دوست و برادر عزیز

Black13 پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:18 ب.ظ http://Black13.blogsky.com

سلام مهندس جان.خوبید؟
کم پیدا شدین،نیستین؟

سلام و اوقات شما بکام
خدمت شما هستم
برای مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی عازم محل شدم
خداوند از شما قبول کند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد