وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

وبلاگ همکار

دنیای مجازی حسناتی دارد که اگر با احتیاط و پختگی کامل در ان گام برداشته و به سیر و سیاحت و یا تحقیق و تفحص و مطالعه بپردازی قطعا نتایج مطلوبی را برده و بنحوی شایسته میتوان سره را از ناسره تشخیص و به زندگی توام با فضائل و برکات مورد نیاز انسانیت رسید . 

امروز در مطالعه وبلاگ دوست و همکار عزیزم اقای مهندس اسلامی از نیروهای جدید بانک در استان کمتر توسعه یافته کهگیلویه وبویر احمد به مطلبی برخورد کردم که حقیقتا تحت تاثیر وجدان کاری و علاقمندی برخی از افراد به تعالی کشور خود قرار گرفتم و اگرچه مرا در این پست مورد لطف و محبت خود قرار داده اند و نباید بدین شکل ان را در اینجا منتشر میکردم لیکن نتوانستم اینهمه علاقه را نادیده گرفته و  ایشان را  تحسین نکنم لذا ادرس را برایتان گذاشته تا خود به مطالعه ان بپردازید  

بازهم از محبت و لطف ایشان تشکر میکنم :  

البته این توضیخ را بدهم که بنده نیز با مطلبی عین پست را به وبلاگ بانک کشاورزی تهران منتقل کردم که انرا نیز در ذیل میخوانید :

سلام به همه خوانندگان و علاقمندان به مطالب منتشره در این پایگاه و از انجمله تمامی همکارانی که با تلاش طاقت فرسای خود در صدد تعالی سازمانی و رشد و توسعه و حرکت رو به جلو بانک همیشه سبزمان در اقصی نقاط ایران عزیزهستند .
همگان مطلعند که نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر سازمان است و بویژه نیروی انسانی که تعلق سازمانی و عرق شدید به کار و پیشرفت را دارست و بسیار خرسندیم از این بابت که در بین نیروهای جوان و تازه وارد به این مجموعه خدمت رسان هستند عزیزانی که با هدف و برنامه وارد شده و مقصد خود را به خوبی شناخته اند .
بنده که از خواندن این پست وبلاگ همکارمان در منطقه کمتر توسعه یافته کهگیلویه و بویر احمد به وجد امده ام و قطعا شما هم از این بابت لذت مضاعفی را خواهید برد .
خداوند به همه کسانی که با ارادت و علقه سازمانی در تلاش برای شکوفایی اقتصاد این کشور قدم بر میدارند توفیق روز افزون عطا کند .
با توجه به حجم بالای مطلب خواهش میکنم به ادرس ذیل مراجعه فرمائید :
 
http://black13.blogsky.com/1388/10/23/post-21/

نظرات 3 + ارسال نظر
Black13 پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام جناب مهندس...
خواهش میکنم...اختیار دارید مهندس جان...شما شکسته نفسی می فرمایید...
به جرات می تونم بگم خیلی از پیشرفت های چند سال اخیر بانک در این استان مرهون مدیریت عالی و شور و شوق و انگیزه و انرژی فراوان جنابعالی برای توسعه و تعالی بانک و استان بوده و همکاران و خود من وقتی نشاط و انگیزه شما رو می بینیم سرشار از انرژی میشیم...کار من هم که قابل شما رو نداره...اگه از دستم بر میومد چیز بهتری تقدیم میکردم... اما برگ سبزی است تحفه درویش...انشاءالله روز شنبه با یکی از راننده های خط براتون میفرستم مدیریت...
شنیدم که چند وقت دیگه به سلامتی بازنشسته میشید...برای شما خوشحال شدم و برا خودم و بانک ناراحت...خواستم این هدیه ناقابل رو از طرف من به یادگار نگه دارین که فردا پس فردا رفتین ولایت ما رو فراموش نکنین...!(شوخی)
برا شما و همه کسانی که در راه پیشرفت و تعالی کشور عزیزمون صادقانه تلاش میکنند آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم...
شب بخیر...

سلام
خسته نباشید
ممنون از اینهمه لطف شما
امیدوارم در همه مقاطع از زندگیتون موفق و موید باشید

Black13 سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام مهندس جان...
چند روزه که نیستید...
امشب دلم گرفته،احساس خستگی می کنم...
اونقد کار ریخته سرم که دارم سرگیجه می گیرم!دارم فکر میکنم چجوری باید تو این فرصت کم انجامشون بدم...
خدا عاقبتمو ختم بخیر کنه!!!!
خب،درد و دل بسه،فراموش کن مهندس جان،من شارژ شارژم!!!
پس پیش به سوی آمارهای سر برج و 47 و تسهیلات سرمایه در گردش و تمدید تسهیلات و امتحان تغییر وضعیت کارشناسی....
مهندس جان وقت شد یه سر بیا گرمسیر...خیلی وقته نیومدی ها....
خب دیگه،می دونم سرتون خیلی شلوغه،بیشتر از این مزاحمت نمیشم...(ببخشید سرتونو درد آوردم،کسی دیگه برا درد و دل سراغ نداشتم،شرمنده...)
موفق باشید...
خدا نگهدار....(لطفا تایید نشه،بقیه می بینن،خجالت میکشم!!!)

سلام
خسته نباشید
چی شد؟
خجالت ؟عجیبه ؟؟؟؟؟؟؟
اولا که بسیار خوشحالم که شما بعنوان یه همکار و دوست خوب حرفای دلتون را اینجا میزنید و من هم بعنوان دوست شما انها را میشنوم و ثانیا دنیای مجازی محلی مناسبه تا حرفهای دل عنوان بشه و به نوعی انسانها بویژه جوانانی همچون شما که بحمدالله در موقعیتی بسیار مناسب و در او ج انرژی دهی و خدمت رسانی هستید بتونید از دوستان و سایر خواننده ها نقطه نظراتی را بگیرید و تجاربی را که بدرد اینده بخوره و بر ان اساس برنامه ریزی کنید بنابراین اینجا همه با همند و کسی با کسی رو در بایستی نداره .
در خصوص عدم حضور تو این مدت هم ماموریت ادرای بود امید که بتونم بیشتر خدمت باشم از طرف دیگه هم دارم اماده میشم تا برای جلسه ای به مرکز برم و در خصوص روند توسعه استان با مقامی نشست داشته باشم .
در اخر هم از این همه لطف و مجبت شما سپاسگزارم و این نکته را یاداوری کنم که امام صادق میفرمایند که :
همه این فرصتهایی که برا شما بوجود میاد تا به مردم خدمت کنید را شاکر به درگاه الهی باشید چرا که همه کس نمیتونند لیاقت این را داشته باشند تا از اجر معنوی اینگونه خدمات بهره ببرند
موفق باشید

Black13 جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام مهندس جان.لطف دارید...
انشاءالله در جلسه ای که درخصوص روند توسعه استان دارید موفق باشید...
ممنون از صحبت های قشنگتون...

سلام
ممنونم
شما هم موفق باشید
جلسه با اقای دکتر پور محمدی قائم مقام بانک مرکزی درساختمان این بانک در تهران و استاندار استان وسایر مدیران بانکها بود که بنظرم جلسه ای خوبی بود امیدوارم که بتونم بهره بردای خوبی داشته باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد