وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

مشغله زیاد

اول از همه سلام کنم به دوستای خوب خودم همه ان کسای که میان اینجا و خبری بگیرند و گاهی هم دوست دارند کامنت بذارند و من را بیشتر شرمنده خودشون کنند ولی برخی مواقع هم که صلاح نمیبینند که اینکار را انجام بدن بنابراین یه کمی باعث دلسردی میشند و منهم احساس میکنم که قابل ندونستند و نخواستند ذهن مبارک را متبادر کنند در هر حال خوشحالم که میائید و سر میزنند شاید همین برام کافی باشه و منهم قدر شما دوستان را میدونم و براتون دعا میکنم و امیدوارم به هر ارزویی که دارید البته انهایی که به خیر و صلاحتون هست برسید چون خدا بهترین هست که میتونه براحتی از ما همگی حمایت کنه و مسیر زندگی را به سمت و سوئی ببره که بعد از مدتی خودمون هم فکرش را نمیکردیم پس محکم متوسل بشیم به ریسمان الهی انهم از روی صفا و صداقت و قلبی و مطمئن باشیم که درپس هر حرکتی که ما انجام میدیم توشه ای با ارزش برامون مهیا میشه . 

امروز تا همین الان که دارم اینها را تایپ میکنم مشغول کار بودم اگرچه همیشه ایام بدین شکل مشغولم ولی خدایی تا لحظاتی پیش اینقدر کارم پر حجم بود که برای لحظاتی حسابی بقول کامپیوتریها هنگ کردم وزمانیکه از کار خلاص شدم واقعا یه حس عجیبی دال بر موفقیت بهم دست داد شاید بپرسید چه دلیلی داشت که اینطور شده بودم اره حق دارید ولی منهم برا فردا برنامه دارم که برای اواخر سال مالی بتونم چند واحد تحت پوشش را بازدید کنم و به همکارام تو اقصی نقاط این استان که از مناطق کمتر توسعه یافته هست و بار بسیار زیادی را دارند تحمل میکنند خسته نباشید بگم و باعث دلگرمی انها بنابراین سعی کردم کارها نمونه چرا که شاید این سفر به پس فردا هم بکشه و بعد از ان هم که تعطیلات متوالی و من دیگه فرصتم کم میشه در هر حال امیدوارم هرکسی برای رضای خدا داره به این مردم شریف و مملکتمون خدمت میکنه هرجا هست خدا موفقش بداره و اجرش را بده . 

امشب با این متن خواستم یه کمی هم از زندگیم بگم تا تنوعی هم داشته باشیم  

امید که مصدع اوقاتتون نشده باشم اگر دوست ندارید منو ببخشید   

ساعت حدود ده شب هست  

هرجا هستید شاد و مسرور باشید  

دوستتون دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
فلفل چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:22 ق.ظ

سلام.
تنوع خیلی خوبی بود. من که خیلی خوشم اومد.
معلومه مشغله خیلی دارید و خیلی هم به فکر مناطق کمتر توسعه یافته استان هستید. خدا خیر بده به شما و همه کسانی که قلبا و صادقانه برای خدا و خلق خدا زحمت می کشن... امیدوارم منم بتونم یه روزی برای مملکتم کاری انجام بدم.

سلام
خواهش میکنم
خدا قبول کنه
اره خیلی مشغله کاری زیاده
موفق باشید

فلفل چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:23 ق.ظ

راستی یادم رفت بگم خسته نباشید!

Black13 چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:50 ق.ظ http://Black13.blogsky.com

سلام جناب مهندس...
جا داره بهتون خسته نباشید بگم،چون می دونم این مدت چقدر فشار تحمل کردید...
خواستم بگم من بیدی نیستم که با باد تمددید بلرزم!!!!
اینکه چرا آپ نیستم دلیلش اینه که ده دوازده روز سرور ADSL مخابرات شهر خراب بود و اینترنت توی تمام شهر قطع بود و متاسفانه نتونستم خدمت شما و دیگر دوستان عزیزی که همیشه به من لطف دارند برسم...
راستی اگه گرمسیر تشریف آوردین حتما به ما هم یه سری بزنید...خوشحال میشیم...
موفق باشید...

سلام مهندس جان
نه خسته نیستم یعنی خداوند نیرویی در کوران کارهای بزرگ به ادم میده که من میدونم چقدر این نیروها زیاده
همین دیروز که شما با من تماس گرفتید منطقه گرمسیر بودم و اتفاقا نماز ظهر و عصر را هم در محل شما خوندم در کنار همکار خوبم ریاست محترم و منزلی که در حال احداث دارند همون پروژه هشت ساله
ولی میدونی از بس کارهام شلوغ بود نهار را هم نتونستم میل کنم ؟
شب هم امدم از جاده قدیم به باشت و بعد هم نیمه های شب رسیدم منزل باور کنید اینقدر خسته بودم که فقط نماز را خواندم و ..............
خدا بزرگه حتما این زحمات یه جایی حساب میشه
رب ودود که قولهای زیادی بهمون داده و قطعا هم عملی میشه .
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد