وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

حال و احوال

ضمن سلام و احوالپرسی  

از اینکه مدتی را بدلیل ماموریت مهم اداری توفیق حضور در بین دوستان عزیز را پیدا نکردم پوزش خواسته و از همه شما که با کامنتهای زیباتون من را مورد عنایت قرار دادید تشکر میکنم انشالله به زودی میام تا در خصوص یه معضل بسیار مهم بنام شلوغی و ترافیک سرسام اور براتون مطلب بدم  

موفق باشید  

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ق.ظ

سلام جناب مهندس...
رسیدن بخیر...خسته نباشید...
انشاءالله که دست پر و با خبرای خوب از سفر برگشته باشین...
راستی در مورد پست قبلی کامنت گذاشتم...فکر کنم شبکه مشکل داشت...ثبت نشده؟
Black13

سلام
شما هم خسته نباشید
نه شبکه مشکلی نداشت من مشکل داشتم چرا که شدیدا خسته بودم برخی کامنتها منتشر شد برخی را گذاشتم تا امشب منتشر کنم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد