وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

زمان صحیح اب خوردن

بازهم مهندس عزیز مهرزاد زحمت کشیدند و مطلب خوبی را برام فرستادند که ضمن تشکر از ایشان شما را دعوت میکنم که مطالعه کنید : 

....زمان صحیح آب خوردن

image001.jpg

 

با زمانبندی صحیح آب خوردن اثر آن را در بدن خود بالا ببرید

دو لیوان آب -- بعد از بیداری -- کمک می کند به فعال کردن ارگان های داخلی

یک لیوان آب -- 30 دقیقه قبل از غذا -- هضم راحت غذا

یک لیوان آب -- قبل از گرفتن حمام -- کمک می کند به کاهش فشار خون

یک لیوان آب -- قبل از خواب -- به منظور جلوگیری از سکته مغزی یا حمله قلبی

 

image002.jpg

لطفا این را به دیگران اطلاع دهید

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ب.ظ

با سلام
دیروز وقتی که مامور شما در شعبه داشت همه سپرده های ما را بابت وصولی می زد رئیس یا سرپرستمون خیلی ناراحت بود و می گفت سپرده مون خیلی کم شده من هم به ایشان گفتم هر چه وصولی ما بالاتر بره و ریسک اعتباری کمتر بشه نه در پیشرفت شعبه بلکه در پیشرفت مدیریت هم موثر است و به ایشان امیدواری دادم که این کار یه کمکی در حق مشتریان بانکه و در واقع مثل همین شعارهای امروزی حق مسلم بدهکاران است و استاد قدیم می گه (تو نیکی می کن و در دجله انداز /خداوندت در بیابان می دهد باز )
با توجه به مسئولیتی که در قبال بانک داشتم از تعطیلا ت آخر هفته بهترین فرصت را استفاده کردم و بعد ازظهر پنجشنبه عازم بندر.... شدم ودر جهت تجهیز منابع به سراغ دوستان قدیم رفتم که تونستم بالغ بر ۷۰۰میلیون ریال برای روز شتبه تا یک شنبه جمع آوری کنم البته سعی وتلاش خود را جهت بالا بردن سپرده ها تا پایان سال یا بهتر بگم تا پایان هفته چندین برابر می کنم تا شرمنده شما و دوستانتان از اینکه بومی گری را سرلوحه کار خودتون کردین نشوم.
البته مهندس جان همه بچه های ما با توجه به توانشون شبانه روز کار می کنن واینو هم باید قبول کنیم وباور داشته باشیم که یه دست صدا نداره حتی سه شنبه شب وقتی مشغول تمدید بودیم یکی از بچه ها از حال رفت و مجبور شد تا پایان وقت در مهمانسرا استراحت بکنه .به امید روزی که شعبه ما نه در استان بلکه در کشور بتونه مایه سربلندی مدیریت محترم بشه . انشاالله...... سحر نزدیک است.

سلام
خسته نباشید
تشکر میکنم از اینهمه لطفی که نسبت به سازمان دارید این نوعی از وفاداری هست که قطعا ومسلما در توسعه اقتصادی مملکت و منطقه تاثیر بسزائی خواهد داشت.
بسیار متاسفم که فشار کاری روی شما زیاده ولی این را باید بدونید که صواب بسیار عظیمی داره و من خودم یه نمونه ای از انسانهایی هستم که دل در گرو خدمت به مردم با توکل بخدا گذاشتم و انصافا خداوند متعال نذاشت در هیچ برهه ای از زندگی درمانده باشم و من را یاری کرد بنابراین توصیه میکنم که شما هم همین روش را پی بگیرید که خداوند اگاه و رحمان الرحیم است
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد