وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

تشکر و تبریک

بیش از دوسال است که خداوند توفیق ان را به حقیر عطا کرده که با این وسیله ارتباط خوب و موجهی را با دوستان و خوانندگان عزیز برقرار کنم ودر این مدت که قسمتی از عمری است که خداوند متعال به همه ما ارزانی کرده است عزیزانی علاقمند چه دائمی و چه موقتی و گذرا به این پایگاه مراجعه و برخی نیز علاوه بر مطالعه نقطه نظرات خویش را نیز ارائه و این مکان را به نور تفکر خویش منور و نورانی کرده اند ولذا در اینجا و در زمان و مقطعی که شمارگان مراجعه کننده ها به رقم سی هزار نزدیک میشود بر خود واجب و لازم میدان که از حضور یکایک شما تشکر و کرده و از وجودتان در کنار خودم از یگانه منان سپاسگذار باشم . 

واما در اینجا برخود واجب میدانم که سالروز تولد حضرت زینب س را که بنام روز پرستار نامگذاری شده خدمت این عزیزان زحمتکش که با زحمات طاقت فرسای خود تمامی مشکلات بیماران را بر خود هموار کرده و قوت قلبی برایشان هستند تبریک و تهنیت عرض کنم اگرچه مدت زمانی گذشته لیکن بنده بدلیل میزبانی عزیزانی موفق به حضور برای ادای احترام به ساحت مقدس این عزیزان نشدم . 

موفق و منصور و کامیاب باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
آلفا یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ب.ظ http://alpharays.blogsky.com/

سلام..ممنون بابت تبریکتون..
خوشحال میشم پیش منم بیای..منتظرتم..

دوست تو :)

سلام
خسته نباشید
خواهش میکنم
خدمت خواهم رسید

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ق.ظ http://www.agribanklendeh.blogfa.com/

با سلام و خسته نباشی خدمت مهندس عزیز

به امید روزی که 300هزار نفر از مطالب آموزنده تون استفاده کنند

من هم به نوبه خود کار عظیم پرستاران عزیز را می ستایم و روزشان را تبریک می گم

سلام
خسته نباشید
ممنونم از شما
موفق باشید

یه رهگذر.... سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ

خیلی زیبا و پر مغز می نویسید به خدا
همین انتخاب این مطلب برای وبلاگ نشانه ی فهمتونه
و من از صمیم قلب با راز هفتم و هشتم موافقم
مخصوصا با فلسفه ی دوست داشتن خودت...
حقیقته
موفق باشید
دوست دارم بیشتر بهتون سر بزنم

سلام
خسته نباشید
خوش امدید
شما محبت کردید و مارو مورد لطف قرار دادید
حتما متوجه شدید مطالب مربوط به من نیست فقط من انعکاس میدم
خرسند باشید و جاودان
قدمتون بر چشمان من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد