وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

تعصب وغیرت-قسمت دوم

دوستانی که مطالب این وبلاگ  را دنبال میکنند حتما مطلب فوتبال دانشگاه ازاد منطقه یک را خواندند و منتظر هستند تا بقولم عمل کنم و تصاویری را از این مسابقات در این پایگاه منعکس کنم لذا امروز ضمن تشکر از دوست بسیار خوبم اقا امین ابراهیمی که بقولشون عمل کردند و هم درمسابقات در پست دفاع خوش درخشیدند و هم اینجا وفای به عهد کردند تصاویر را خدمت شما دوستان تقدیم میکنم و امیدوارم که مورد قبول واقع بشه  

 

   

درتصویر بالا داور بین الملی فوتبال ایران اقای خداداد افشاریان نیز دیده میشوند.  

 

  

محبت دوستان ورزشکار شامل حال ما نیز شد ملاحظه بفرمائید.یادی از دوران جوانی 

 

دراین تصویر اقای محمد رضایی مربی متعصب و پیشکسوت تیم  در سمت راست مشاهده میشود.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام مهندس عزیز
ما که افتخار نداشتیم شما را از نزدیک زیارت کنیم ولی باور کنید از دیدن عکستون هم بی نهایت شاد شدم .د.د

باسلام خدمت شما و همه عزیزان همکار
از اینکه با این احساس خوب و صادقانه خدمتگزار کوچک خود را مورد لطف قرار میدهید کمال قدردانی و سپاس را دارم.
موفق و منصور و کامیاب و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد