وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

گزارش همکار

دیروز را که در ماموریت بازدید ازشعب مناطق گرمسیری بودم ضمن ملاقات با همکاران شعب دوگنبدان و بلادیان و بهمئی و لنده ودهدشت و اریوبرزن و طالقانی و چرام و باشت که از صبح زود حدود 4.5 شروع شد تا ساعت 12.45 شب ادامه داشت ریاست جدید شعبه لنده نیز معرفی و از زحمات رئیس قبل تقدیر شد امشب که مشغول مطالعه وبلاگ دوستان بودم با گزارشی در این خصوص در پایگاه مجازی همکار خوبم اقای خرمی برخوردم که صلاح دیدم برای استحضار شما انرا در این محل منعکس کنم : 

بسمه تعالی

مراسم تودیع ومعارفه رئیس بانک کشاورزی شعبه لنده در تاریخ۱۰/۰۳/۱۳۸۹با حضور مدیر ستادی بانک در استان جناب آقای خادم الحسینی معاونت پشتیبانی جناب آقای سعیدی امام جمعه محترم شهر لنده حاج آقا محمودی حضور جمعی از مشتریان و همشهریان شهر لنده و کارمندان شعبه در محل بانک تشکیل شد.

این مراسم شامل چهار بخش بود که به استحضار دوستان می رسانم

۱) ابتدای این مراسم به میمنت میلاد دخت نبی اکرم(ص) فاطمه زهرا (س)با تلاوت سوره مبارک کوثر توسط آقای بینایی قرائت گردید.

۲)در قسمت دوم برنامه امام جمعه شهر لنده ضمن خوش آمدگویی به مدیر ستادی بانک وهیئت همراه از پستها سخن به میان آورد و پستها را به خورشید مانند کردند همانطوری که خورشید طلوع وغروب دارد پستها هم ماندنی نیستند و هر کس یک روز آمد یک روزی هم باید برود .حاج آقا محمودی از زحمات آقای جهانبین به عنوان رئیس شعبه قبلی و آقای مشهدی زاده به عنوان سرپرست بانک تقدیر وتشکر کردند در پایان ضمن خوش آمد گویی به آقای فتحی ایشان را به تقوی و مردم داری دعوت نمودند.

۳)در سومین قسمت مراسم مدیر ستادی بانک در استان بعد از تقدیر و تشکر از حضور حاضرین در جلسه از خردادماه به عنوان یک ماه سراسر تاریخ برای انقلاب اسلامی یاد کردند از سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر قهرمان تا قیام خونین پانزده خرداد تا رحلت بنانگذار انقلاب  امام(ره) همچنین تقارن عید فرخنده کوثر در خردادماه را به فال نیک گرفتند.

آقای خادم الحسینی از بانک کشاورزی و هدف آن که توسعه اقتصاد کشاورزی در کشور است سخن به میان آوردند و گفتند: همه این آمدن و رفتنها جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ما از خدمت کردن به خلق جهت سربلندی ایران عزیزمان خدای را شاکریم.

مهندس خادم الحسینی به گسترده تر شدن بانک در نقاط محروم وکمتر توسعه یافته استان اشاره کردندوافزودند : رسالت بانک کشاورزی خدمت به مردم و قشر کم درامد و استقلال آنها در بخشهای مختلف کشاورزی می باشد و ما بر این اصل ایمان داریم که نقاط کمتر توسعه یافته استان را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم تابه شعار بانک برسیم یعنی بانک کشاورزی بانک همه مردم ایران .

مدیر ستادی بانک ضمن معرفی آقای ستار فتحی به عنوان رئیس جدید شعبه لنده از زحمات آقای جهانبین رئیس شعبه قبلی و آقای مشهدی زاده سرپرست شعبه تقدیر و تشکر کردند.

۴)در پایان جلسه لوح تقدیرهایی از طرف پرسنل شعبه تدارک دیده شد که توسط حاج آقا محمودی و مهندس خادم الحسینی به آقایان جهانبین و مشهدی زاده اهداء گردید.


نظرات 3 + ارسال نظر
Black13 چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ق.ظ

سلام جناب مهندس.
خسته نباشید،
درمورد دوست و همکار عزیزم آقای فتحی ریاست محترم شعبه لنده باید بگم که انصافا ایشان از بهترین نیروهای بانک در استان بلکه در مجموعه سازمان هستند و به عنوان استاد و معلم هم حق بزرگی به گردن من دارند،چرا که هرگاه با مشکلی روبرو میشدم با ایشان تماس میگرفتم و ایشان با روی باز و صبر حوصله راهنمایی میکردند و مطمئنم در پست جدیدشان همانند پست سابق موفق خواهند بود،انشاءالله...
برای این برادر عزیزم آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون میکنم...
و بانک همیشه سبزمان با وجود نیروهای جوان و شایسته ای چون ایشان در مسیر سبز پیشرفت و نیل به اهداف عالیه سازمان و مملکت عزیزمان ایران پرنشاط تر و استوارتر گام برخواهد داشت انشاءالله.
به امید اعتلای روزافزون بانک همیشه سبز و وطن عزیزمان ایران...
Black13

سلام
خسته نباشید
حتما همینطوره که شما فرمودید و البته که در سازمان پویایی چون بانک کشاورزی باید افراد شایسته بسرعت اوج بگیرند و در خدمت جامعه باشند افرادی مثل شما و...

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ق.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ق.ظ http://agribanklendeh.blogfa.com/

سلام مهندس واقعا مردم دارن استقبال می کنن و بچه ها هم باشور و حال بیشتری کار می کنن
چند تا عکس رو موبایل آقای آران پور بود که زحمت کشیدند واستون ایمیل کردن

سلام
خسته نباشید
به امید برتری بانک کشاورزی در ایران عزیز و بویژه شعبه شما در لنده و کل ایران
منهم به توفیق شما جوانان برومند شک ندارم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد