وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

میلاد نور

علی نمونه بارز مروت و مردانگی و شهامت و اسوه رشادت و جود و کرم و یاور ضعیفان و پدر یتیمان همسری ارجمند و پدری مهربان که با پرورش فرزندانی بنام حسین و حسن در صلابت و استواری یاور بحق پیامبر بود واینک در سالروز ولادت با سعادتش افتخار دارم که صمیمانه ترین تبریکاتم را به محضر شما دوستان عزیز تقدیم کنم.  

عید بر شما مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
شعبه لنده پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ http://www.agribanklendeh.blogfa.com

هر کس به کسی نازد ما هم به علی نازیم
من هم به نوبه خود از طرف شعبه لنده میلاد با سعادت اولین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی ( ع ) و روز پدر را به شما ، همکاران و همه شیعیان راهش تبریک عرض می نماییم

سلام
از لطف مشا متشکرم
منهم این ولادت فرخنده را تبریک میگم
موفق باشید

Black13 یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ق.ظ

سلام جناب مهندس،
من هم به نوبه خودم این عید فرخنده رو به جنابعالی و خانواده محترم تبریک و تهنیت عرض میکنم...
Black13

سلام
خسته نباشید
ممنون و سپاسگزارم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد