وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

تابستان و گرمای شدید و گرد وغبار

خالق جهان و هستی و افریننده لیل والنهار نظام طبیعت را نمونه ای از قدرت خویش در افرینش هرانچه حتی اشرف مخلوقاتش از ان حیران است نهاد و از جمله این نظم فصول سال است که خود قابلیتی شگرف داشته و از اراده هر جنبند ه ای خارج و صرفا در ید اوست. 

 از طراوت و نسیم بهاری و نوشدن طبیعت و دمیده شدن روحی تازه در کالبد ان تا حرارت فراوان تابستان و ریزش برگ در پائیز و برودت هواوبارش  برف و باران زمستان همه و همه از قدرت لایزالش حکایت دارند لیکن انچه همه را متحیر کرده پیچیدگی ودرهم شدن اوضاع جوی در نقاط مختلف جهان از جمله اسیا واروپاست برای مثال همین ایران خودمان و در همین نقاط جنوبی که این روزها با افزایش درجه حرارت روزهای اتشینی را سپری میکند و زمانی نیز انچنان این تنش حرارتی به گرد وخاک حاصله از صحرای کویری عربستان و عراق توامان میگردد  که هوش و حواس از سر ادم و حیوان پرانده و قدرت تنفس را صلب میکند تا حدی که باید تمامی دربها و پنجر ها مسدود و تنها راه استنشاق را راه اندازی کولر هاوسیستمهای تهویه ای وسرمایشی  چه در اتومبیل یا در منازل دانست و قطعا مستحضرید که این اتفاق ناخوشایند منجر به افزایش بی رویه در مصرف انرژی و نهایتا اختلال در تامین ان و منجر به کمبود شدید در دسترس کذاشتن منابع ابی و ...خواهد شد و فشار مضاعفی را به سیستمهای خدماتی اورده و انها را از مدار خارج میکند وهمه اینها مستلزم مصرف هزینه های گزاف برای دولتمردان و خانواده ها شده و بار سنگینی را بر دوش انها وارد خواهدکرد و بنابراین وضعیت بسیار حساسی بوجود خواهد امد و البته که در این اثنا بدلیل بی دقتی افرادی در جاده ها و کاهش  شدیدد دید  افقی و..اتفاقات ناگواری نیز بوجود امده و نهایت منجر به .. خواهد شد و براین اساس وظیفه قاطبه اهالی و افراد جامعه برنامه ریزی و تحمل و جلوگیری از اسراف و توسل به راههای مختلف در صرفه جویی از منابع مختلف از جمله اب و برق و .. خواهد بود . 

امید که بتوانیم با حوصله وتوکل و توسل بخداوند قادر منان شاهد وضعیتی طبیعی در روند امور مربو ط به زندگی خویش باشیم . انشاالله  

نظرات 1 + ارسال نظر
only4you جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:11 ب.ظ http://only4you.in/links.html

سلام
وبلاگ جالبی داری
دوست داری آمار وبلاگتو بالا ببری (رایگان و بدونه تبادل لینک)
فقط کافیه لینکتو تو سایت ثبت کنی
این سایت در ازای کلیک کاربراش روی لینکها ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد