X
تبلیغات
نماشا
رایتل
شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389

مدتی بود که بدلیل مشغله کاری زیاد و در پی نقل و انتقال وماموریتهای محوله چه از نظر شغلی و چه خانگی سعادت حضور در این مکانی را که باب ارتباط و تعامل باش ما دوستان خوبم را باز میکند نداشتم تا امشب که افتخار به حضور رسیدن را بار دیگر مزه کرده و برهمگان درود وسلام فرستم لذا از باب سرسلامتی از در سلامتی مطلبی را تقدیم میکنم تا افرادی که بنوعی از درد مزمن و همه گیر برجستگی شکم رنج میبرند شاید فرصتی کنند تا درد خویش درمان کرده و بر سبیل سلامتی سوار گردند: 

 

 

تحقیقات نشان می‌دهد زنانی که در هفته حداقل 2 بار، از این خوراکی می‌خورند کمتر شاهد اضافه وزن خواهند بود 

 

اگر می خواهید از شر اضافه وزن و چربی شکمتان خلاص شوید گردو، بادام زمینی، پسته، بادام و دیگر انواع آجیل را مصرف کنید.

الیزابت سومر، کارشناس تغذیه می گوید: مغزها سرشار از دو ترکیب فیبر و پروتئین هستند که این دو، کلید اصلی کاهش وزن محسوب می شوند.

وی می گوید من همیشه در کیفم و یا روی میز کارم مقداری آجیل می گذارم و به عنوان یک میان وعده سبک از آن ها استفاده می کنم و با اینکار می توانم از ساعت ۶:۳۰ که از سر کار برمی گردم تا ساعت ۸ که شام حاضر می شود هله هوله دیگری نخورم و تا حدی رفع گرسنگی کنم.

مغزها میان وعده های فوق االعاده ای هستند که نه تنها باعث افزایش وزن نمی شوند بلکه به مقدار قابل توجهی باعث از دست دادن وزن می شوند.

از خواص این میان وعده فوق العاده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• موجب کاهش سریع وزن می شوند. 

 

طی نتایج حاصله از تحقیقات در دانشگاه لوما لیندا، افرادی که هر روز بادام مصرف می کنند نسبت به کسانی که از این ماده غذایی مصرف نمی کنند، ۶۲ درصد از وزن و ۵۶ درصد از چربی خود را بیشتر از دست می دهند و این مورد به خاطر وجود فیبر درون مغزها است که مانع جذب چربی به بدن می شوند. این نوع آجیل همچنین دارای مقادیر زیادی آلفالینولئیک است به سوخت و ساز چربی ها شتاب می دهد.

سعی کنید روزانه ۳۵ گرم بادام بوداده یا خام مصرف کنید.

• باعث کوچک شدن شکم می شوند.

انواع آجیل با وجود چربی های اشباع نشده در خود می توانند از تجمع چربی های زائد درشکم پیشگیری کنند.

• موجب افزایش انرژی می شوند.

گردو، بادام و بادام زمینی سرشار از چربی های انرژی زا، فیبر و پروتئین هستند. همیشه مقداری از آن ها همراه خود داشته باشید.

• باعث تقویت قلب هستند.

مصرف حدود ۳۰ گرم آجیل در روز می تواند تا ۳۹ درصد احتمال خطر ابتلا به حملات قلبی را کاهش دهد.

• احتمال ابتلا به سرطان را در شما کاهش می دهند.

• موها را شفاف می کنند.

• به خاطر دارا بودن ویتامین E باعث شادابی و جوانی پوست می شوند