وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

تشکر

باسلام 

بیش از یکماه است که بدلیل فتق دیسک در ناحیه کمر و اسیب جدی بنحویکه اکثر اطباء محترم توصیه به عمل جراحی داشتند در استراحت مطلق بسر برده و می برم که در این مدت اکثر دوستان عزیز محبت کرده و مدام حقیر را مورد لطف قرار دادند که ضمن تشکر به اطلاع میرسانم که به برکت دعای شما دوستان عزیز وضعیتم رو به بهبود است و فعلا امدن به نت برایم مشکل است لذا ضمن عرض پوزش نظرات دوستان را بدون پاسخ منتقل میکنم. 

از همه شما عزیزان تشکر وقدردانی میکنم. 

با امید به دیدار مجدد 

جا دارد از دوستی که برای اخذ نوبت یکی از اطباء محترم نیز تلاش بی حدی کردند تشکر ویژه ای داشته باشم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ق.ظ

سلام جناب مهندس...
از اینکه رو به بهبودی هستین خیلی خوشحالم و خدا رو شکر میکنم...
توی وبلاگم مطلبی در مورد بیماریتون نوشتم که دوستان لطف کردن و نظر دادن... یکی از دوستان (مدی) هم کامنتی گذاشته که چند توصیه خوب براتون نوشته بود که عینا اینجا کپی میکنم...امیدوارم هرچه سریعتر سلامتیتون رو به دست بیارید... :
(( انشاالله زود خوب بشند
بابای منم بنده خدا دیسک کمر داره و همیشه مشکل داره
بهشون پیاده روی تو استخر و استفاده از جکوزی رو پیشنهاد کن
یه سری هم ورزش مخصوص کمر هست که میتونید از اینترنت سرچ کنی براش ببری بهش کمک میکنه
یه چیز دیگه موقع خواب بگو به پهلو بخوابه و یه بالش لای پاش بذاره
سلام منو حتما برسون براش دعا میکنم
باید مراعات کنه تا بتونه سرپا شه
اگه به خودش حتی یه ذره فشار بیاره خوب نمیشه))
و یه خبر خوب! :
سلام صمیمانه منو از شهرستان چرام که امروز بعد از سالها پیگیری مردم منطقه بالاخره رسما شهرستان شد بپذیرید... ( ساعاتی پیش مراسم جشن شهرستانی و افتتاح فرمانداری با حضور گسترده و شادی مردم منطقه برگزار شد)...
Black13

سلام
ممنونم از لطف شما و ان عزیز خواننده وبلاگتون
ضمنا ارتقاء بخش چرام را به شهرستان هم تبریک میگم
موفق باشید

Black13 یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ق.ظ http://Black13.blogsky.com

سلام جناب مهندس...
ممنون از لطفتون...
خیلی خوشحالم که بعد از مدتها تشریف آوردین و باز هم به این حقیر اظهار لطف کردین...من که کاری نکردم...هر چه بوده وظیفه بوده و ادای احترام و ادای دین به محبت های همیشگی جنابعالی که فکر نمیکنم هیچگاه موفق بشم حتی گوشه ای از اون رو جبران کنم... براتون آرزوی سلامتی و بهبودی میکنم...
موفق باشید...
Black13

سلام
خواهش میکنم من که کاری نکردم شما همیشه با احساسات گرم خودتون من را مورد لطف قرار دادید و شرمنده کردید.
ممنونم از لطقتون.
سلام به خانواده و همکاران برسانید.

[ بدون نام ] یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 ق.ظ

سلام
جناب آقای مهندس خادم الحسینی
تو را خدا اگر ممکنه یه فکری به حال ما نیروهای شرکتی کنید آیا امکان داره کسی با حقوق 420هزار تومان که عیدیمان را هم رویش حساب کردند زندگی کنه به خدا وسط ماه که میشه از بی پولی نمی تونم توی روی زن و بچه ام نگاه کنم خودت زن و بچه داری می دانی چه میگم هیچ مزایایی به ما غیر از حقوق نمی دن کرایه خانه اب برق تلفن گاز همه اینها را که از حقوق کم کنیم 100هزار تومان هم برایمان باقی نمی ماند خودت و انصافت خدا را هم در نظر داشته باش دکتر شریعتی میگه کسی که معاش نداره معاد نداره . ما از شما که مدیر استان هستین انتظار داریم کمکمان کنید آخه چرا یک پیمانکار که مبلغ پایین میزنه باید حقوق ما را کم کنه تاخودش ضرر نکنه پس مقصر ما چیه .

باسلام
امیدوارم که خداوند توفیق بدهد تا مشکل شما نیز مرتفع گردد این مهم باید از طریق نهادهای مرتبط در کل کشور مرتفع ومتاسفانه در اختیار اینجانب نبوده و مختص بانک کشاورزی نیز نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد