وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

روزبیاد ماندنی(دور دوم)

پس از مدتها که بدلیل کسالت عارض شده موفق به اجرای برنامه های خارج از محل کار نشده و حتی سعادت زیارت همکاران را در مناطق دیگر جز مرکز استان را پیدا نکردم بالاخره روز جمعه این توفیق میسر شد که عین گزارش ارسالی از روابط عمومی را جهت استحضار شما دوستان منعکس میکنم امید مورد قبول واقع گردد: 

جهت اجرائی کردن سیاست گذاریهای اولیاء بانک با تمسک به اهمیت به مهمترین بخش از دارائی های سازمان که همانا نیروی انسانی و علی الخصوص نیروهای صف که در برخوردهای چهره به چهره بایستی از خوشروئی و قدرت جاذبه بیشتری برخوردار و تعاملات و تفاهم بیشتری را نسبت به سایر رده ها با مراجعین داشته باشند دومین دوره گردهمائی با نام (( روز بیاد ماندنی )) با حضور مدیر ستادی و مسئولین باجه شعب کهگیلویه و بویراحمد در دشت امامزاده جعفر شهرستان گچساران که درمنطقه گرمسیری استان واقع شده برگزار گردید .

طراوت و شادابی تلاشگران عرصه بانکداری و سربازان سازندگی کشور و علی الخصوص منطقه لر نشین و با غیرت و متعصب دیار آریوبرزن با حضور در فضای باز و دلنشین طبیعت و آشنا شدن با روحیات انسانهای همنوع در قالب سخنوری استاد خادم الحسینی از اساتید روان شناشی شیراز مضاعف شد ایشان که در شیراز با برگزاری 250 همایش جایگاه ویژه ای بین جوانان دارند مبحث مدیریت خشم را بین همکاران باجه بانک مطرح که بشدت مورد استقبال قرار گرفت پس از آن نشست صمیمانه مدیر ستادی بانک در استان با مسئولین باجه برگزار گردید که همکاران بویژه نیروهای جدیدالورود به بانک موارد و مشکلات کاری خود را با مدیر ستادی که ارتباط خوبی را با نیروهای مجموعه خود در استان دارد مطرح و پاسخهای لازم را دریافت کردند .

مهندس خادم الحسینی در این جلسه ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاشهای کلیه کارکنان بانک کشاورزی مسئولین باجه ها را بعنوان چشم و چراغ در خط مقدم واحد بانکی خوانده و نتیجه تمامی سیاست گذاریها و برنامه ریزی ها و تلاش های مستمر سایر کارکنان را در گرو تعامل و ارتباط و مراوده و برخورد مسئولین باجه با مراجعه کنندگان عنوان کرد .

وی افزود در مسیر توسعه بخش کشاورزی بعنوان محور شناخته شده و رشد جمعیت نیازی غذائی را بیشتر کرده که دراین میان اعتبارات مورد نیاز باید تأمین شود و  بانک کشاورزی تنها بانک تخصصی بخش مأموریت خطیری را عهده دار می باشد که برای جمع آوری نقدینگی جامعه و گسیل آن به این بخش استراتژی نیاز به نیروهای مخلص ، متعهد ، دلسوز ، توانمند و کاردان داریم فلذا مهمترین رکن این فرایند یعنی تجهیز منابع باید بوسیله مسئولین باجه ها صورت گیرد که خوشبختانه این هدف در رأس امور شما قرار گرفته و هر روز شاهد تکریم بیشتر ارباب رجوع توسط مسئولین باجه ها می باشیم .

صرف نهار در طبیعت بکر و دلنواز منطقه که از جاذبه های بسیار بالایی برخوردار می باشد صورت گرفت و همکاران ضمن آشنایی با یکدیگر خاطره خوبی را از این مراسم در حافظه خویش ماندگارکردند .

در این مراسم با اعطای هدیه به کلیه همکاران باجه توسط مدیرستادی و استاد مدعو از تلاش بی وقفه این عزیزان قدردانی گردید .

در پایان جهت افزایش بارعلمی دو جلد کتاب تهیه شده در خصوص افزایش اعتماد به نفس و نحوه مقابله با خشم در حین کار توسط مدیر ستادی به همکاران شرکت کننده اهدا  شد

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ق.ظ http://agribanklendeh.blogfa.com/

با سلام خدمت مهندس عزیز و با آرزوی بهبهودی کامل حضرتعالی

طبیعت از ابتدا تا امروز همواره یکی از خاستگاه ها و سرچشمه های هنر بوده است

دیدن صاعقه، با احساس جریان رودخانه و سقوط برگ ها بدون هیچ گونه نسبتی با زندگی انسان، خودبخود تجربه ابتدایی و بیداری حس زیبای انسان که خداوند به قول سهراب در همین نزدیکی است
طبیعت شود مرد را بخردی ........ به امید نیکی و بیم بدی

جا دارد از تلاشهای جنابعالی و همه دست اندرکاران این حرکت زیبای فرهنگی و
انشالله مداوم تقدیر و تشکر داشته باشم

باسلام
ضمن تقدیر و تشکر از محبتهای بی شائبه شما امیدوارم همچون گذشته و بهتر از ان بتوانید منشا خیر و برکت برای جامعه ایران اسلامی عزیز و بویژه تولید کنندگان باشید.از نثر شیوایتان نیز بهره لازم را برده و اندیشه های ناب را می ستایم.

اسماعیل ظفری شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 ق.ظ http://www.agri-bank-4716.blogfa.com

hello Mr. Khadem Al-Husseini
I hope good condition and in the shadow of god believers have a successful and victorious. In today's world that values every human being to cold amendeth maker and trying to advance in your rush to preserve human values is a big enough step from the great God and wish for health for All people who spend their lives training to the urge
Watch You may link to this blog now.

سلام مهندس خادم الحسینی
امیدوارم حالت خوش باشد و در سایه ایزد منان موفق و پیروز باشید .در دنیای امروز که هر لحظه ارزشهای انسان ساز رو به سردی می گراید تلاش و تکاپوی شما در جهت پیشبرد حفظ ارزشهای انسانی گامی بس بزرگ می باشد و از خداوند بزرگ ارزوی سلامتی برای تمامی انسان هایی که زندگی خود را صرف آموزش می کنند را خواستاریم.
اگه ممکنه این وبلاگ را لینک کن.
بانک کشاورزی شعبه دهدشت

باسلام
با ارزوی توفیق و سلامتی و بهروزی برای تک تک شما عزیزان که با جدیت و تلاش مضاعف سعی در ارتقائ تولید و تکریم ارباب رجوع و خدمت به همنوعان میکنید امیدوارم بهره لازم را از زندگی برده و موجبات تعالی و شکوفایی ایران عزیز گردید.
به روی چشم حتما لینک میکنم.
موفق باشید.

[ بدون نام ] دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ب.ظ


مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید که ز انفاس خوشش بوی کسی می آید

با همه درد و رنجی که داشت زحمت طی نمودن بیش از 300کیلومتر راه را به خود داده اند

انشاالله خداوند سبحان شفای عاجل به ایشان عنایت فرماید

در سرمای سراسر کولاک دیماه دلهایمان را میزبان مدیری دلگرم و هیئت همراه کردیم تا سردی زمستان را با گرمای وجودش به فراموشی بسپاریم

در این روز فرخنده که میلاد باب الحوائج امام موسی کاظم (ع) بود توفیق نصیبمان گردید تا برای مدتی هرچند کوتاه پای توصیه های مردی بنشینیم که حرف حرف جملاتش شیرین و لبریز از پشتکار و امید به آینده است

بیست و دوم دیماه یک روز بیاد ماندنی برای همکاران شعبه لنده بود

در ساعت 13:45پس از تماسی تلفنی با آقای فتحی متوجه شدیم قرار است مدیر ستادی بانک در استان جناب مهندس خادم الحسینی ،مدیر کل حراست استان جناب مهندس محمدی و جناب آقای خیر به شعبه لنده تشریف بیاورند و دیداری با همکاران داشته باشند.

بعد از این خبر همکاران کارهای خود را سرعت بیشتری دادند و راس ساعت 14:40مهمانان از راه رسیدند پس از سلام و احوالپرسی و اقامه نماز ظهر وعصر ، به صرف ناهار در مهمانسرای بانک در خدمت مهمانان بودیم .

بعد از صرف ناهار مدیر ستادی بانک در استان از آقای فتحی وضعیت وصول ،تجهیز منابع و خودپرداز شعبه سوال نمودند که آقای فتحی ضمن خیر مقدم به مدیر ستادی بانک در استان و هیئت همراه به سوالات ایرادشده پاسخهای لازم را عرضه داشتند.

مهندس خادم الحسینی به نیروهای جوان شاغل در شعبه لنده اشاره داشت و از همکاران خواست تا فعل خواستن توانستن را به خوبی صرف کنندتا شعبه در همه زمینه ها ترقی و پیشرفت نماید .

مدیرستادی بانک در استان گفتند تلاش در وصول مطالبات باید دربین همکاران نهادینه شود و از عوامل موفقیت در وصول مطالبات به مشارکت جمعی کارکنان اشاره کرد و افزودند وصول مطالبات سررسید گذشته تنها با پی گیری یک مامور وصول مطالبات تحقق نیافته ونیازمند همکاری تمامی همکاران است .

مهندس خادم الحسینی در پایان جلسه از همکاران خواست تا مشکلات شعبه و شخصی خود را بیان نمایند و ایشان ضمن نکته برداری قول به مرتفع نمدن مشکلات ایراد شده دادند.

ضمن تشکر از حضور سبز مهندس خادم الحسینی و هیئت همراه آرزوی سرافرازی و سربلندی برای همه دلسوزان نظام جمهوری اسلامی ایران داریم . 22/10/1389

باسلام
..........................
اینها بروز احساسات زیبا و اکنده از قلب همکارانی است که در مقابل اینهمه محبتشان زبان وذهنم را قاصر و کوچک میدانم وخوشحالم که خدمتگزار این خیل عظیم اگاهان و فهیمان هستم .
جز دعا حرفی ندارم.
خداوند همه ما را توفیق دهد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد