وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

سلامی برای عرض ارادت

گرچه بسیار روزها گذشت و حقیر فرصت عرض ادب را به پیشگاه شما دوستان نداشتم لیکن باور کنید در تمامی اوقات یاد و خاطره شما را فراموش نکرده و در انتظار بودم تا بتوانم بازهم در خدمت باشم لیکن دنیای کنونی انقدر ماها را ماشینی کرده و الینه شده ایم که غنیمت مهم رفتار معنوی را سلب و روزمرگی را بر ما تحمیل و براحتی اب خوردن در مقابل این درد کشنده کوتاه امده ایم لیکن سعی و تلاش براین است که در اولین فرصت امکان حضور را فراهم کرده و به دنیای مجازی برگردم از همین جا از همه شما که در این مدت با ارائه کامنت و یادداشت مرا یاد کردید تشکر کرده و ارزوی اصلاح اخلاق و رفتار انهایی را دارم که ......

نظرات 1 + ارسال نظر
یه رهگذر شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام
خوبید مهندس؟؟
کجایید شما
دلمون برا قلم گرمتون تنگ میشه
مدام به وبلاگتون سر میزنم اما خیلی حضور خوبتون کم رنگه
وقتی از مشغله ی زندگی و ماشینی شدن میگید دلم میگیره
بغض میکنم
ما هم خیلیییییییییییی درگیر دنیاییم
دنیایی که دور از جون شما به هیچ کس وفا نداره
ببخشید دلم پر بود پرچونگی کردم این بار
موفق و موید باشید
حق پشت و پناهتان ...

سلام
امید که سایه اتان همیشه مستدام و دلتان شاد باشد از اینکه بنابدلائلی از جمله عدم پوشش خوب اینترنت در محل سکونت قادر به حضور در دنیای مجازی نیستم جدا عذرخواهی میکنم امیدوارم سعادت زیارت پیدا کنم.
از اینکه محبت شما شامل حالم میشود خدای را شاکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد