وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

چهره های ماندگار

بدون شک ارزوی هرانسانی است که مسیر وفرایند زندگی خویش را بنحوی تنظیم کرده و بگذراند تا نامی نیکو وماندگار از خود بجای گذارد و قطعا این نگرش برای تمامی افراد چه خوب و چه بد وجود داشته و انگیزه رسیدن بدان در وجود ایشان میباشد در این میان افراد بیشماری بدین هدف رسیده وارزوی خود را محقق کرده و بدان رسیده ه اند از جمله بزرگانی همچون مهاتما گاندی که نقش عمده ای را در تحولات کشور هندوستان داشته است .  

از انجایی که امروز همزمان است با سالروز ترور این شخصیت بنام جملاتی را برای شما عزیزان اورده و امید که موثر واقع گردد: 

به یاد داشته باش: من نباید چیزى باشم که تو می‌خواهى، من را خودم از خودم ساخته‌ام.
 
 
منى که من از خود ساخته‌ام، آمال من است.
 
 
تویى که تو از من می‌سازى آرزوهایت و یا کمبودهایت هستند 
لیاقت انسان‌ها کیفیت زندگى را تعیین می‌کند، نه آرزوهایشان.
 
 
و من متعهد نیستم که چیزى باشم که تو می‌خواهى.
 
 
و تو هم می‌توانى انتخاب کنى که من را می‌خواهى یا نه.
 
 
ولى نمی‌توانى انتخاب کنى که از من چه می‌خواهى.
 
 
می‌توانى دوستم داشته باشى، همین گونه که هستم و من هم.
 
 
می‌توانى از من متنفر باشى بى‌هیچ دلیلى و من هم.
 
 
چرا که ما هر دو انسانیم.
 
 
این جهان مملو از انسان‌هاست، پس این جهان می‌تواند هر لحظه مالک احساسی جدیدباشیتو نمی‌توانى برایم به قضاوت بنشینى و حکمی‌صادر کنی و من همدوستانم مرا همین گونه پیدا می‌کنند و می‌ستایند
حسودان از من متنفرند، ولى باز می‌ستایند.
دشمنانم کمر به نابودیم بسته‌اند و همچنان می‌ستایندم.
 
 
چرا که من اگر قابل ستایش نباشم نه دوستى خواهم داشت، نه حسودى و نه دشمنى و ن
یادت باشد اگر چشمت به این دست نوشته افتاد.
 
ه حتی رقیبىمن قابل ستایشم و تو همبه خاطر بیاورى که آن‌هایى که هر روز می‌بینى و مراوده می‌کنى
همه انسان هستند و داراى خصوصیات یک انسان، با نقابى متفاوت، اما همگى جایزالخطا.
 
 
نامت را انسانى باهوش بگذار اگر انسان‌ها را از پشت نقاب‌هاى متفاوتشان شناختى و یادت باشد که این‌ها رموز بهتر زیستن هستند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد