وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

انواع ظرفیتها

همین دیروز بود تازه اخبار کتمان صلا حیتم را شنیده بودم که صدای تلفن همراه خبر از ارسال بیام کوتاهی را داد بازش کردم خیلی جالب بود تبلیغ نامزد رقیب انهم نامزدی که عامل حذف اینجانب از صحنه شده بودخواندم وشعری بود از ان نوعی که در وصف کسی می سرایند ولی هیچ اثاری از ان در وجود طرف نیست و.....بگذریم خواستم کمی با طرف شوخی کنم وتاکیدی کنم بر ازاد اندیشی خودم که برای این نوع ادمها به صحنه امده ام ولی سیاست اینقدر نامردی دارد که برادر را در برابر برادر میگذارد زنگ زدم وبا ترفندی خاص وی را شناسایی کردم وبعد خودم را معرفی کردم خیلی جا خورد وناراحت ولی نگذاشتم زیاد اسیب ببیند قولش دادم به کاندیدش رای بدهم!!!!!!    ودر انتها گفتم سلام بابات را هم برسان جالب اینکه ایشان نیز از مخالفین من در این عرصه بودند گفتم و خداحافظی کردم ساعتی گذشت زنگ تلفن بصدا در امداینبار با شرمساری بیشتر وبرای عذر خواهی ولی......یادم امد به جریان عمروبن عبدوود :اوخدو انداخت بر روی علی اقتدای هر نبی و هر ولی و........        ومن سریع دلداریش دادم که:در حکومت اسلامی ازادی حاکم واندیشه ها ازاد عقیده شما هم برای من مسلمان واقعی محترم و....ولی خیلی نگران ونادم از کرده خود پشیمان و.....   لحظاتی به فکر فرو  رفتم و ارزو کردم که :ای کاش همه بندگان خدا از ظرفیت بالایی برخوردار بوده وهر عملی را با تعقل و تفکر انجام میدادند وعقلانیت را بر احساسات غلبه میدادند 

نظرات 5 + ارسال نظر
یکی از دوستدارانت در ارسنجان چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ب.ظ

مهندس سلام
بدی های افراد را فراموش کن که اطمینان دارم این طور هم هست و همه را به خدا که سخت به حضرتش اعتقاد داری و به تیغ تیز و بران جوانمرد عالمین حضرت ابوالفضل العباس(ع) واگذار نما و بزودی نظاره گر ندامت این افراد کوته بین و فریب خورده زر و تزویر باش .

مسعود رحیمی چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:58 ب.ظ

مفتخر شدن شما به مقام ارزشمند رد صلاحیت نشان از عدم وابستگی به گروههای قدرت طلبی است که چنان بلایی سر بودجه مملکت آورده اند که از بوی گند نفت حسابی زده شده اند !!این نظر دوستمان که براستی حق را ادا کردند

وبراستی که فقط کسانی که خبرچین باشند و قاچاق گازوییل را از عسلویه به سمت مرزهای شرقی کشور انجام می دهند می توانند بااستفاده از پول بیت المال و من وشما تاییده بگیرند۰

احسان اسکندری چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 ب.ظ

یک انسان می تواند آزاد باشد

بی بزرگ بودن

اما هیچ انسانی نمی تواند بزرگ باشد

بی آزاد بودن!!!

حق طلب چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ب.ظ

آقای مهندس سلام
خوشحالم که مصلحت الهی بر این تعلق گرفت که شما هم مثل سایرین به نفت آلوده نشوید یادمه که وقتی نماینده شیراز (مرحوم محب )قبل از رسیدن به مجلس به دیدار حق شتافت یکی از آشنایان ایشان میگفت خدا میخواست که وی مانند برادرانش پاک باشد و گرفتار سیاست و هزار ان پیامد آن نشود <و کسانی هم که با توسل به هزاران خدعه و نیرنگ بر کرسی سبز مجلس میلمند بدانند :و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین .شما که دنبال دنیا طلبی و پست و مقام و ...و نیستید و خدارا شکر از مقبولیت عام برخوردار هستید این را به فال نیک بگیرید که همینطور که ۲۵ سال خدمت صادقانه در بانک کشاورزی به مردم محروم نموده اید این خدمات توشه آخرتتان باشد ومضاف بر اینکه وامدار هیچ حزب و گروه و نهاد و ...نیستید و فقط از پشتیبانی دستان پینه بسته کشاورزان برخوردارید که این دستان هم جز به حبل المتین الهی به هیچ جایی بند نیستند.خدا شما را برای کشاورزان دردمند حفظ کند

آگاه جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:38 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم . خدایا از تو مدد می جویم تا جز چیزی که بر صحت آن یقین دارم کلامی نگویم . جناب آقای خادم الحسینی جنابعالی و آقایان شکوهی هنرور زارع پیشه همتی و رحیمی اگر برایتان اهمیتی دارد که به چه دلیل رد صلاحیت شده اید فقط کافی است دنبال ردپای آقایانی بگردید که خود برگزار کننده و تائید کننده و تایید شده و همه چیز انتخاباتند. به آقایی توجه کنید که مورد حمایت گروهی است که تمام ارکان قدرت و ثروت را در استان قبضه کرده اند. مورد حمایت و باجناق همانهایی که در لاک دفاع از رهبری و نظام موسسه علوی و احسان را به یک دهم قیمت میلیاردها تومان خریده اند و تازه این معما که یک معلم معمولی چگونه دهها میلیارد ثروت جهت خرید چنین املاکی داشته اند هرگز حل نخواهد شد و تازه اگر بپرسی چرا و چگونه تو را مقابل دین و رهبری قرار می دهند !!!!!!!!! همانهایی که چون فساد خودشان به غایت رسیده است شهرام جزایری وار دنبال قبضه کامل قوه قانونگذاری مملکتند تا مبادا کسی مدعی و شاکی فساد آنها شود. همانهایی که تملق گو و نوچه شان از یک معلم معمولی از راه تملق و در راه جاده صاف کنی حضرات در قالب مسئولیتهای برگزاری نماز .... و به آن چنان ثروتها و موقعیتهایی رسیده اند که چندین فرد با آبرو صالح و مشتاق خدمت گزاری را از میدان انتخابات به در می کنند تا کاندیداهایشان بی رقیب باشد . آقایان به والله قسم لطمه ای به آبروی نظام در منطقه زدند و آن چنان شور شرکت در انتخابات را از مردم گرفتند که آمریکا و اسرائیل و همه دشمنان قسم خورده نظام با میلیاردها دلار هزینه نمی توانستند این کار را انجام دهند. آقایانی که مسائل مشابهی را در زمینه برجهای دوقلوی شیراز هم پیش آوردند و در آخر با اتکا به امر رهبری از بسط مسائل پیش آمده جلوگیری کردند. اگر لازم شد بیش از این خواهم گفت .... هر چند در تجربه ای مشابه مدیر قبلی موسسه فلاحت در فراغت را تا بازداشتگاه اطلاعات هم بردند اما بیش از ۲۴ ساعت هم تحت لوای حمایت آقایان طعم دربند بودن را نچشید چرا که ادعا می کنند آبروی این افراد آبروی نظام و رهبری است نظامی که در به ثمر رسیدنش همین مافیاهای قدرت و ثروت کمترین نقش را داشته اند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد