وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

ماموریت

از فردا بمدت ۴۸ساعت برای انجام ماموریت سرکشی و بازدید از شعب و همچنین دیدار با همکاران و ملاقات این عزیزان تلاشگر عازم منطقه گرمسیری هستم امید که بتوانم در این دو روز انگیزه لازم را در همکاران برای استمرار حرکتی عظیم در خدمت به مردم و توسعه و تعالی کشورمان ایجاد کنم . 

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام خوبی مهندس امروز اومدی بانک بازم مثه همیشه یه نفر امد بانک واسه همه یه هدیه آوردراهنمای مشتری یادشون رفت مثه اون دفعه که برنده جایزه بانک کلی بسته شیرینی آورد به همه هر نفری یه بسته شیرینی رسید ولی انگاری راهنمای مشتری به حساب نیومداون روز من نبودم همکارم(گرجی پور) بودش خیلی ناراحت شده بود روزی که رفتیم یاسوج پیش ملک زاده قشنگ حالیمون کردکه شما به هیچ وجه جز کارمندای باهک نیستین ماهی ۱۰۰ تومن بهتون میدیم لطف بزرگ بانک در حقتونه جلسه توجیهیش واسم خیلی ناراحت کننده بود مدام احساس میکردم داره بهم توهین میشه مخصوصا وقتی پرسید کجای نوراباد زندگی میکنی گفتم پل فهلیان گفتش اونورا همه ضدانقلابند نمی دونم ولی در کل بانکهایکشاورزی هیچ ارزشی برای راهنمای مشتریان قایل نیست اصلا اونو جز نیرو بانک حساب نمیکنن یکی از راهنمای مشتریان بانک یاسوج هم همین مشکلش بود تازه فهمیدم تو بانک گچساران با ما خیلی خوب رفتار میکنن تا یاسوج عبدی زاده واقعا اقاست .فقط داشتم فکر می کردم شما که اینهمه به فکر کارمنداتونیت چرا ما رو فراموش کردید البته گفتم کارمند ما که کارمندنیستیم کارگری هستیم که هیچ حقی نداره یه روز دیگه راحت میندازیتش بیرون من فقط دلخوشم به مشتریایی که وقتی کارشون رو انجام میدم واسم دعای خیر میکنن همین بسمه

سلام
خسته نباشید
تشکر میکنم که میائید اینجا و بقول معروف سر میزنید و نظر میدید .
خیلی شرمنده ایم از بابت اینگونه اتفاقات و عرض کنم که :
واقعیت امر این است که نیروهای رسمی تو هر اداره یه سری امکانات و مزایایی براشون قائل میشند که سایر عزیزان از شمولیت انها خارج هستند شاید یکی از دلائل اصلی واگذاری کار به بخش خصوص هم همین کاهش هزینه هاست بهرحال اینکه ما در مجموعه تعدادی نیروی بخش خصوصی داریم و بودجه های ابلاغی برای پوشش همکاران رسمی هست شک نکنید واینکه شما دوستان لابی تلر هم بطور موقت ما در خدمتتون هستیم بازهم که یه مطلب بدون شکی هست بنابراین سعی کنید خودتان را باشرائط وفق بدید تا اذیت نشید در هرحال از زحمات شما تشکر میکنم ضمن اینکه در همون شعبه هم باز ان خانم محترم بخش خصوصی مشمول ان هدیه نشدند که قطعا شما هم در جریان هستید در مورد سایر گلایه مندیهاتون حتما بررسی و تذکر میدم به مسئولین قسمت.
موفق باشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ق.ظ

سلام جناب مهندس.
خسته نباشید،بالاخره امروز سعادت پیدا کردیم که جنابعالی رو زیارت کنیم و از شما که مثل همیشه پرانرژی هستین انرژی مثبت بگیریم. کاش بیشتر می موندین تا حداقل شام درخدمتتون باشیم...
انشاءالله که همیشه سالم و سلامت باشید...
کوچیک شما:black13

سلام
من هم خیلی خوشحالم پس از مدتها خدمت دوستان علی الخصوص شما رسیدم و شرمنده که موفق نشدم بیشتر خدمت باشم امید که در اینده قادر باشم بیشتز از قبل چهره ماه شما همکاران را رویت کنم.
موفق باشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد