وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

تاخیروبازهم پوزش ازقصورتقصیر

اری چه زودمیگذرد این عمر و ای کاش عبرت میگرفتیم از این گذران عمر. 

مدتی بودبازهم نتوانستم درخدمت دوستان عزیز  باشم وشاید برخی دلیل عدم حضوررا خواستارشده و یاشوند که باید عرض کنم عاملش توصیه پیامبرعظیم الشان است که: 

زگهواره تاگوردانش بجوی یا بقولی "اطلب العلم من المهدالی الحد" 

تازه بعدازعمری گذراززندگی و دردوران بازنشستگی وبعدازاینکه تعدادکثیری از همکاران را دردوران اداری برای نیل به درجات عالیه تحصیلی به مراکزعلمی گسیل داشته و خوددرکوران کاروفعالیت و اداره و ارباب رجوع مشغول بودم متوجه شدم که کاش خودنیزره پرزحمت اخذارشد را برخود سهل و ساده پنداشته وروانه میشدم و این تصمصیم را که اراده ای اهنین انهم در این مقطع از زندگی میخواست جزم کرده و روانه شدم وچه زیباست که خبری خوش را تقدیم دوستان کنم که بالاخره دیروزموفق به ارائه و دفاع از پایان نامه انهم باموضوع: 

"بررسی میزان کارائی نظامهای بهره برداری زراعی دراستان فارس " 

شده و از برکت دعایتان با نمره عالی ازپس این امتحان نیز سربلند درامدم تا ببینم فرداهای دیگرجه را درانتظارم است. 

نظرات 2 + ارسال نظر
عرب نیا شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:20 ب.ظ

بسیار خوشحال شدم از عزم استوارتان در پیگیری درجه کارشناسی ارشد

موفق و کامیاب باشد
ارادتمند:عرب نیا

باسلام
ازلطف شما کمال تشکر را دارم انشالله که موفق باشید.

قبایی چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ق.ظ

با تبریک
ان شاءاله موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد