وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

حفظ سلامتی(توصیه بهداشتی)

دوران ماشینی در کلامی دیگر بمعنای نابودی اهسته نسل بشریت بنحویکه هرچه بیشتر ابزار و الات و امکانات فن اوری و...اختراع میگردد هدف و منظورش در ظاهر نه از دید مخترعین و مکتشفین اضمحلال ساختار انسانی است چرا که راحت طلبی متعاقب اینگونه امکانات هشداری خطرناک را به نسل بشریت میدهد مگر انانی که موقعیت حساس کنونی را بخوبی درک کرده و برای فائق امدن براین مشکل چاره جوئی میکنند. 

دوست و استاد ارجمند مطلبی را در اینخصوص فرستاده که عین ان برای بهره برداری تقدیم میگردد: 

روش‌های پاکسازی کبد و خون

منظور از پاکسازی کبد این است که آن را برای پاکسازی همه چربی‌ها، اندوخته‌های قدیمی کلسترول، سنگ‌های مثانه، سموم، بقایای داروها و موادزائدی که در بدن ذخیره می‌شوند، تحریک و آماده کنیم. مطمئناً هیچ کار دیگری (حتی پاکسازی روده) نمی‌تواند چنین تاثیرات شگرفی در سلامت شما داشته باشد.
نکته: ضروری است که قبل از پاکسازی کبد، حتماً پاکسازی روده انجام دهید. وقتی کبد پاک می‌شود، از طریق مجرای صفرا و به سمت روده خالی می‌شود. اگر روده بسته باشد، موادزائد دوباره به سمت خون برگشته و موجب مریض شدن جدی‌تان می‌شود. به همین دلیل است که پزشکان معمولاً با پاکسازی روده شروع می‌کنند. پاکسازی روده پیش‌نیاز همه پاکسازی‌های دیگر بدن هستند و البته فواید بسیار زیاد دیگری هم به همراه دارد.


پاکسازی 5 روزه کبد


این روش پاکسازی کبد از طرف دکتر ریچارد شولز پیشنهاد شده است و یکی از بهترین روش‌ها برای این منظور است. این کار به مدت 5 روز صبح‌ها به صورت ناشتا انجام می‌شود.

بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب، یک لیوان آب خالص بنوشید تا سیستم گوارشتان کار بیفتد.

یک ساعت بعد، یک لیوان از هر نوع آب مرکبات تازه (یک آب سیب یا انگور تازه نیز مناسب است)، یک عدد لیمو، یک حبه سیر (روزی یک حبه اضافه کنید)، یک قاشق غذاخوری روغن‌‌زیتون (روزی یک قاشق اضافه کنید) و یک تکه زنجبیل و یک لیوان آب خالص را در مخلوط‌کن، میکس کنید و بنوشید.
15 دقیقه بعد از نوشیدن آن، 2 فنجان چای مخصوص پاکسازی کبد بنوشید همچنین باید 6-3 مرتبه در روز، دو قطره از قطره مخصوص پاکسازی کبد مصرف کنید و مصرف آن را حتی بعد از 5 روز نیز ادامه دهید تا تمام شود. . (این چای و قطره را می توانید از عطاریهای معتبر تهیه کنید.)


رژیم‌غذایی پاکسازی کبد


خیلی خوب است که بتوانید دو روز مصرف موادغذایی خام و 3 روز آبمیوه را به برنامه پاکسازی کبد خود اضافه کنید. اما برای آندسته که توانایی آن را دارند، بهترین روش رژیم 5 روز آبمیوه است. در زیر به دستورالعمل‌های لازم اشاره می‌کنیم:

- روز 1 برنامه پاکسازی کبد


طی صبح (بعد از نوشیدن نوشیدنی پاکسازی و یک ساعت قبل از ناهار)، تا جاییکه می‌توانید از بهترین آبمیوه‌ها و میوه و سبزیجات تازه استفاده کنید. مخصوصاً آب چغندر بسیار عالی است. میوه‌ها و آبمیوه‌های خود را با هم مخلوط نکنید و رقیق کردن آبمیوه‌ها هم اشکالی ندارد.

برای ناهار می‌توانید از آبمیوه‌های رقیق بیشتر یا میوه‌ها و سبزیجات خام و سالاد استفاده کنید. دقت کنید که به هیچ وجه نباید از چاشنی‌ها و سس‌های مختلف استفاده کنید. بهترین چاشنی می‌تواند روغن‌زیتون تازه، لیمو تازه و سرکه سیب و ادویه‌های مختلف باشند. اگر در طول روز گرسنه‌تان شد، می‌توانید به هر میزان که دوست داشتید میوه و سبزیجات بخورید.

- روز 2 تا 4 برنامه پاکسازی کبد


بعد از نوشیدن آب در اول صبح، تا هر چقدر که می‌توانید در طول روز از آبمیوه‌های رقیق و چای گیاهی استفاده کنید. سعی کنید آن را به 16 لیوان برسانید.

چیز دیگری که مصرف آن در طول روز پیشنهاد می‌شود، سوپ پتاسیم است. سوپ پتاسیم از این واقعیت استفاده می‌کند که بیرون سیب‌زمینی یکی از غنی‌ترین منابع گیاهی پتاسیم است. برای این منظور فقط پوست چند سیب‌زمینی را بگیرید و داخل آنها را استفاده نکنید. چند سبزیجات دیگر مثل هویج، کرفس، چغندر، جعفری و مقدار زیادی پیاز و سیر (تا 50 حبه) به آن اضافه کنید.

آن را به مدت 60-40 دقیقه در یک قابلمه در بسته بجوشانید. سبزیجات را بیرون آورده و سوپ را سرد کرده و مصرف کنید. باقیمانده آن را در یک ظرف شیشه‌ای گذاشته و در یخچال قرار دهید و تا دو روز بعدی استفاده کنید.

- روز 5 پاکسازی کبد


شبیه به روز اول


یک روش دیگر پاکسازی کبد (30 روزه)


برای آنها که نمی‌خواهند پاکسازی کامل کبد را انجام دهند، یک روش کُندتر و آرام‌تر هم وجود دارد که 70 تا 80 درصد فواید پاکسازی کبد را بدون مشکل به شما می‌رساند. فقط کافی است 30 روز بعنوان بخشی از رژیم‌غذایی روزانه‌تان یک فنجان چغندر تازه رنده‌شده مخلوط با روغن‌زیتون آب‌لیمو بخورید. مصرف روزانه چای مخصوص پاکسازی کبد نیز الزامی است.

از پاکسازی کبد چه انتظاراتی باید داشته باشید


اگر تمایل داشتید می‌توانید آنچه در توالت دفع می‌کنید را بررسی کنید. به دنبال سنگ باشید. صفرای موجود در کبد به بعضی از این سنگ‌ها رنگی سبز و نخودی شکل می‌دهد. اما باید دنبال سنگ‌های سیاه و قرمز و قهوه‌ای هم باشید. همچنین سنگ‌هایی که داخل آن خون است. اگر چیزی پیدا نکردید به این معنی نیست که این عمل پاکسازی برایتان موثر نبوده است.

دفع تا 2000 عدد از این سنگ‌ها در طول این دوره پاکسازی کاملاً طبیعی است. خوشحال باشید. هرچه سنگ بیشتری دفع کنید، سالم‌تر می‌شوید. همچنین ممکن است کریستال‌های ریز و سفیدرنگ کلسترول هم دفع کنید.

چای پاکسازی کبد


چای به روند پاکسازی و تصفیه کمک می‌کند اما در کاهش ناراحتی یا حالت‌تهوع نیز موثر است. گیاه اصلی موجود در این چای، ریشه قاصدک است که یکی از قوی‌ترین گیاهان شناخته‌شده می‌باشد. این گیاه اندوخته‌های چربی را از کبد دفع می‌کند. گیاهان دیگری که در چای‌های پاکسازی کبد یافت می‌شوند، زنجبیل، دارچین، میخک و ریشه باباآدم می‌‌باشد.

تصادفاً بسیاری گیاهان دیگری که در این چای‌ها یافت می‌شوند (مثل ریشه جعفری و توت درخت عر‌عر) بسیار برای کلیه‌ها مفید هستند.

دو فنجان از این چای را باید 15 دقیقه بعد از نوشیدن آب مرکبات و روغن‌زیتون مصرف کنید. اما در طول روز چندین فنجان دیگر نیز بنوشید. درواقع، مصرف این چای بعنوان یک عنصر همیشگی در برنامه‌غذای روزانه راهی خوشمزه و دلپذیر برای تقویت همیشگی سلامتیتان است. (می‌توانید چای را با عسل یا شیره شیرین کنید)

عصاره مخصوص پاکسازی کبد


این عصاره از این جهت مهم است که حاوی گیاهانی است که به کبد کمک می‌کنند خود را بازسازی کند. فایده دیگر آن این است که به طور قابل‌توجهی ترشح کلسترول بد (LDL) را در کبد کاهش می‌دهد. گیاهان اصلی موجود در آن شامل ریشه قاصدک، خار مریم، و گیاه چندساله picrorhiza kurooa که گاهی کوکتین نامیده می‌شود و کنگر فرنگی می‌شود.

عصاره پاکسازی کبد همچنین محل خوبی برای گذاشتن گیاهان ضدانگل مثل برنجاسف کوهی و سیاه‌گردو می‌باشد. همراه با سیری که در طول روز مصرف می‌کنید، این همه انگل‌های موجود در بدنتان را دفع خواهد کرد.

6-3 مرتبه در طول روز 2 قطره از این عصاره را مصرف کنید تا بطری آن تمام شود.

پاکسازی خون


راه‌های زیادی برای پاکسازی خون وجود دارد. یکی از موثرترین آنها این است که بین وعده‌های غذایی و قبل از خواب از آنزیم‌های گوارشی استفاده کنید. طی چند دقیقه این آنزیم‌ها وارد جریان خون می‌شوند و شروع به پاکسازی خرابی‌های خون و تحریک سلول‌ها ایمنی بدن برای مصرف ترکیبات ایمنی موجود در خون می‌کند. این تغییری شگرف در سلامت عمومی بدنتان ایجاد خواهد کرد.

اما چیزی که اینجا درمورد آن حرف می‌زنیم متفاوت است. ما درمورد استفاده از پاک‌کننده‌های خون گیاهی برای از بین بردن پس‌مانده‌های سمی در خون صحبت می‌کنیم که می‌توانند منجر به سرطان و تومورها شوند. بهترین گیاهان تصفیه و پاک‌کننده خون عبارتند از: شبدر قرمز، ریشه باباآدم، بلوط کوتاه جنگلی و ترشک صغیر می‌باشند. این گیاهان می‌تواند تومورها را از بدنتان بیرون بکشانند.

بهترین راه برای استفاده ازاین گیاهان به صورت عصاره است که آنها را تا 30 برابر غلیظ می‌کند. 12-4 قطره از این عصاره را در آبیوه‌تان ریخته و مصرف می‌کنید. هر چند روز خواستید می‌توانید استراحت دهید اما شیشه آن را باید تمام کنید. هرچقدر که لازم بود باز مصرف را تکرار کنید.


فرمول‌ها


چای پاکسازی کبد

- ریشه قاصدک
- ریشه باباآدم
- پوست دارچین
- دانه هل
- ریشه شیرین‌بیان
- ریشه رازیانه
- توت درخت عرعر
- ریشه زنجبیل
- جوانه میخک
- فلفل سیاه
- پوست پرتقال
- ریشه جعفری
- پوست ریشه ساسافراس
- دانه شنبلیله

عصاره پاکسازی کبد


- دانه خار مریم
- پوسته سیاه گردو
- ریشه قاصدک
- Picrorhiza kurooa
- ریشه انگور اورگون
- ریشه زنجبیل
- برگ کنگر فرنگی
- ریشه کوشاد
- برگ افسنطین
- سیر
- دانه رازیانه

عصاره پاکسازی خون


- شبدر قرمز
- چاپارل
- ریشه باباآدم
- ریشه میبینم
- ریشه بارانداز زرد
- ریشه Goldenseal
- ریشه انگور اورگون
- عرق‌الدم
- دارواش
- گل پریوش
- دانه برگ توتون هندی
- ترشک صغیر
- فلفل کاین
توجه: این عصاره ها را می توانید از عطاری های معتبر تهیه کنید.

بعثت برای صلح

بیست و هفتم رجب همچون سایر ایام پربرکتش ارمانخواهی مسلمانانی را پیام میدهد که مهمترین رسالت تاریخ بشریت دراین یوم ورق خورده است وماموریت محوله به فردی واگذار میشود که در ختمیت رسولان نامی بسیار اشنا و مبارک دارد وبدینسان اصول و فلسفه وجودی دین مبین اسلام برای یکپارچه سازی امم و جلوگیری از هرج ومرج وبه غارت و کشتار پایان دادن طراحی و شالوده ریزی میگردد ومحمد فرزند عبدالله ومردی وارسته و زجر کشیده از دامان زنی اسطوره بپا میخیزد و چه زیبا ماموریت خویش را در دوران ستم و ظلم و خفقان و...به انجام میرساند بعثت بمعنای گزینش "گزینش برای مسئولیتی خطیر بنام تزریق سلامت در جامعه بشری ورسالتی ثقیل انهم در ختمیت این مرسل حکایتی بسیار پرراز ورمزی است که وجود این پیامبر به تنهایی و در کنار فرشتگان از کنه ان باخبربوده و خواهد بود ذات باریتعالی که بشر را بعنوان اشرف مخلوقات خلق کرد گزیده ای را میخواهد که توان و قدرت و اراده و حرمت وروش و ...این اقام عظیم یعنی اصلاح امور را درک کرده و از بزرگی و حساسیت ماموریت خویش اگاه باشد وبنابراین در دوران جاهلیت اعراب  وظیفه خطیرتر و سنگین تر میگرددوچه خوب در بیش از یکهزاروسیصد واندی سال این فرایند انجام که هنوز روند ادامه و تا ظهورش.............ادامه خواهد داشت. 

این روز بزرگ را به تمامی ارادتمندان این شخصیت وارسته و بی نظیرعلی الخصوص خوانندگان ارجمند این پایگاه تبریک وتهنیت عرض میکنم. 

دراین رابطه به مطلبی که دوست خوبم توسط پست الکترونیکی ارسال کرده اندپرداخته و امید که موثر واقع گردد: 

 

ستاره ای بدرخشید وماه مجلس شد
دل رمیــده ما انیـــس و مونــس شــد

نگارمن که به مکتب نرفت وخط ننوشت
بغمـزه مسئـله آمــوز صـد مُـدرّس شـد

ببــوی او دل بیـمار عاشقــان چـو صبــا
فدای عارض نسرین وچشم نرگس شد

محمد امین(ص) به مرز چهل سالگی رسیده بود. او هر ساله اوقاتی از سه ماه رجب و شعبان و رمضان را در غار حرا (کوهى در شمال مکه) به عبادت پروردگارش می گذرانید ... آن شب، شب بیست و هفتم رجب بود که محمد در غار حرا مشغول راز و نیاز با خالق محبوب بود، حس غریبی او را به خود فرا می خواند، حالتی وصف ناشدنی، ترس و ابهام از یک سو و شعف و سبکبالی از سوی دیگر، ناگهان دگرگونی ای مرموز در فضای پیرامون خویش احساس کرد گویی حرا شبی آسمانی را در پیش داشت و او در برابر پروردگار بزرگش برای پذیرش وحی به‌ تدریج آماده می‌شد و مهمتر اینکه در عالم واقع روح الامین، جبرئل بزرگ، فرشته وحی مامور شده بود تا آیاتی از قرآن را بر او بخواند و او را به مقام پیامبری مفتخر سازد ...

در اینحال صدای خجسته و با صلابتی را شنید که او را امر به خواندن می کرد: اقرأ (بخوان) ! دانست که فرشته وحی به او فرمان خواندن داده ولی محمد با لرزه ای آشکار در صدا، بیان داشت خواندن نمی‌دانم. اما بار دیگر همان عبارت را شنید: اقرأ (بخوان) ! فرمود: "من امی و درس ناخوانده‌ام" و برای سومین مرتبه باز شنید: اقرأ (بخوان). و محمد(ص) دریافت که این بار می‌تواند بخواند و آیات خداوند را با او زمزمه کرد :

اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ
بخوان به نام پروردگارت که آفرید
خَلَقَ الْإِنسَانَ مِنْ عَلَقٍ
او که انسان را از خون بسته آفرید
اقْرَأْ وَرَبُّکَ الْأَکْرَمُ
بخوان به نام پروردگارت که گرامی تر و بزرگتر است
الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ
همان خدایی که به وسیله قلم آموخت
عَلَّمَ الْإِنسَانَ مَا لَمْ یَعْلَمْ
آنچه را که انسان نمیدانست بتدریج به او آموخت
آری چه شروع زیبا و کاملی. این آیات از خواندن، خلقت، کیفیت خلقت، شکر و سپاس، علم و دانش و... سخن گفته است، انگار باور خلقت اگر با علم و دانش عجین شود، انسان را به اوج آگاهی می رساند.

محمد، هنگامی که از غار پایین می آمد زیر بار عظیم نبوت و خاتمیت، به جذبه عشق به پروردگار عالم بر خود می لرزید، فضا انگار انباشته زمزمه ای شورانگیز بود. کوه و دشت و سنگ و خار و بوته و خاک، به نجوایی مرموز در گوش جان یکدیگر بودند که: درود بر تو، ای برگزیده خدا!

از اینرو وقتی به خانه رسید به خدیجه، همسر مهربانش که از دیر آمدن او سخت دلواپس شده بود گفت: مرا بپوشان، احساس خستگی و سرما می کنم!

و چون خدیجه علت را جویا شد گفت: آنچه امشب بر من گذشت بیش از طاقت من بود،‌ امشب من به پیامبری برگزیده شدم!

خدیجه که از شادمانی سر از پا نمی شناخت، در حالی که روپوشی پشمی و بلند بر قامت او می پوشانید گفت: من مدتها پیش در انتظار چنین روزی بودم. می دانستم که تو با دیگران بسیار فرق داری، اینک به پیشگاه خدا شهادت می دهم که تو آخرین رسول خدایی و به تو ایمان می آورم.

بدین ترتیب پیامبر رحمت در سن 40 سالگی برای نجات و سعادت ابناء بشر به مقام نبوت رسید. او آمد تا برای همه آدمیان الگویی باشد نمونه تا رسم چگونه زیستن را به آنان بیاموزد و راه هدایت را به انسانها بنمایاند. آری محمد امین، پیامبر رحمت و ختم رسولان خدا برای هدایت و سعادت ما آمد و "بعثت" سزاوار منت‏گذارى خداوند و در بردارنده حکمت و تربیت است.

هنوز پس از چهارده قرن، صدایت را می شنوم
صدای روشنت را، از پس دیوارهای قرون
صدای ضجه بت ها را، که می شکستی شان
و صدای انسانیت را، که با تو نفسی تازه یافته بود و از زیر گورهای جهالت و خروارها خاک تعصب و بی ریشگی به سمت آسمان وحی پلک می گشود و حقیقت انسان را مشاهده می نمود
صدایت را می شنوم که بر پیکر صخره های سنگی موهوم و بت های جاهلی لرزه افکنده
هنوز نسیم پیامت می وزد که آتش نمرودیان را خاموش ساخت و طرحی از گلستان حقیقت انداخت
از حرا پایین بیا و "قولوا لااله الاالله تفلحوا" را دوباره فریاد کن؛
تا زمین زیر گام هایت دوباره جان بگیرد تا این بار، عصر منجمد آهن و ابررایانه و موشک، در برابر خورشید نگاه تو ذوب شود؛ تا لات و عزی های نوپدید، جاودانگی پیام تو را باور کنند و در خود فرو ریزند
صدایت را هنوز می شنوم؛
دوباره بیا و از شکستن بگو و از ساختن
از عطر بال جبرئیل بگو و از وحی
از پرواز بگو و از رسیدن
از عشق بگو و از لاهوت
از ملکوت ...

لذت زندگی(ارسال شده توسط دوست خوبم اقای عرب نیا)

با این کارهای کوچک از زندگی خود لذت ببرید: 

 

۱ – گاهی به تماشای غروب آفتاب بنشینیم.
۲ – سعی کنیم بیشتر بخندیم.
۳ – تلاش کنیم کمتر گله کنیم.
۴ – با تلفن کردن به یک دوست قدیمی، او را غافلگیر کنیم.
۵ – گاهی هدیه‌هایی که گرفته‌ایم را بیرون بیاوریم و تماشا کنیم 
بیشتردعا کنیم.
۷ – در داخل آسانسور و راه پله و… با آدمها صحبت کنیم.
۸ – هر از گاهی نفس عمیق بکشیم.
۹ – لذت عطسه کردن را حس کنیم.
۱۰ – قدر این که پایمان نشکسته است را بدانیم.
۱۱ – زیر دوش آواز بخوانیم.
۱۲ – سعی کنیم با حداقل یک ویژگی منحصر به فرد با بقیه فرق داشته باشیم  
گاهی به دنیای بالای سرمان خیره شویم.
۱۴ – با حیوانات و سایر جانداران مهربان باشیم.
۱۵ – برای انجام کارهایی که ماهها مانده و انجام نشده در آخر همین هفته برنامه‌ریزی کنیم 
از تفکر درباره تناقضات لذت ببریم.
۱۷ – برای کارهایمان برنامه‌ریزی کنیم و آن را طبق برنامه انجام دهیم. البته کار مشکلی است!
۱۸ – مجموعه‌ای از یک چیز ( تمبر، برگ، سنگ، کتاب و… ) برای خودمان جمع‌ آوری کنیم.
۱۹ – در یک روز برفی با خانواده آدم برفی بسازیم 
گاهی در حوض یا استخر شنا کنیم، البته اگر کنار ماهی‌ها باشد چه بهتر.
۲۱ – گاهی از درخت بالا برویم.
۲۲ – احساس خود را در باره زیبایی ها به دیگران بگوئیم. 
گاهی کمی پا برهنه راه برویم!. 
۲۴ – بدون آن که مقصد خاصی داشته باشیم پیاده روی کنیم.
۲۵ – وقتی کارمان را خوب انجام دادیم مثلا امتحانات مان تمام شد، برای خودمان یک بستنی بخریم و با لذت بخوریم. 
در جلوی آینه بایستیم وخودمان را تماشا کنیم.
۲۷ – سعی کنیم فقط نشنویم، بلکه به طور فعال گوش کنیم.
۲۸ – رنگها را بشناسیم و از آنها لذت ببریم  
وقتی از خواب بیدار می‌شویم، زنده بودن را حس کنیم.
۳۰ – زیر باران راه برویم  کمتر حرف بزنیم و بیشتر گوش کنیم ..
۳۲ – قبل از آن که مجبور به رژیم گرفتن بشویم، ورزش کنیم و مراقب تغذیه خود باشیم  
چند بازی و سرگرمی مانند شطرنج و … را یاد بگیریم.
۳۴ – اگر توانستیم گاهی کنار رودخانه بنشینیم و در سکوت به صدای آب گوش کنیم 
هرگز شوخ طبعی خود را از دست ندهیم.
۳۶ – احترام به اطرافیان را هرگز فراموش نکنیم.
۳۷ – به دنیای شعر و ادبیات نزدیک تر شویم 
گاهی از دیدن یک فیلم در کنار همه اعضای خانواده لذت ببریم 
تماشای گل و گیاه را به چشمان خود هدیه کنیم.
۴۰ – از هر آنچه که داریم خود و دیگران استفاده کنیم ممکن است فردا دیر باشد

پدر منشا همه خوبی ها

نامش ویادش پراز صلابت و مهر ووفا و استواری است درونش مملواز عطوفت و برونش هیبتی به بلندای انسانیت راستین همچون مادر ولی با احساساتی متفاوت به یاد و یار فرزند و وجودش مایه برکت و نشاط خانواده ونبودش باعث دلسردی و احساس بسیار بد و بنابراین وجودش ضروری و ارامبخش خانواده و.................دائم درهرحال زحمت و تلاش برای گردش صحیح و اصولی امورات خانواده تاجگرگوشه هاواهالی اجتماع کوچک درنشاط و شادابی وسربلندی و..... 

جدا چه میتواند اینگونه در تکاپوی سروسامان دادن به دیگری باشد تا با ارامش و رفاه دیگری خود ارام گیرد؟ 

سیزده رجب سالروز ولادت باسعادت و سراسر نور و رحمت مولی الموحدین اسطوره شجاعت و اسوه عدالت و حریت و جوانمردی و....که بنام روز پدر نیز نامگذاری شده را خدمت تمامی عزیزان تبریک وتهنیت میگویم.

ایا میدانید؟؟؟؟؟؟؟؟

به یقین حفظ سلامتی و توجه به زندگی مطلوب و بدور از هرگونه بیماری و بعبارتی زندگی ارام و بدون دغدغه از ارزوهای دیرینه تمامی انسانها چه در حال و چه گذشته و تمامی انهایی است که در اینده بر روی این کره خاکی زندگی خواهند کرد میباشد لذا بهداشت و تندرستی مهمترین رکن از زندگی بشریت است بهمین دلیل دوست خوبم جناب عرب نیا زحمت ارسال این مطلب بسیار مهم ومفید را عهده دار شده اند که ضمن تشکر ویژه از حسن توجهشان امید که شما خواننده گرامی نیز از ان بنحو شایسته ای استفاده کنید:  

 

آیا می دانید سس مایونز به دلیل ترکیب خاصی که دارد در کنفرانسهای
علمی به عنوان سم کبد معرفی می شود

·
آیا می دانید ساندیسها, نوشابه ها, بیسکویتها, کیکها و... با قندهای مصنوعی
چون ساخارین که 1000 برابر شیرین تر از قند معمولی است ساخته می شود که دشمن
کبد و کلیه می باشد

·
آیا می دانید رنگهای افزودنی در نوشابه ها, ساندیس ها, کیکها, آدامسها
و ... همه سرطان زا هستند

·
آیا می دانید قیمت روغن ها مایع مثل آفتابگردان اگر واقعی باشد حدود 12 الی
15
هزار تومان خواهد بود ولی الان در بازار 900 الی 800 تومان است که از یک
کیلو تخم آفتابگردان ارزانتر است.

·
آیا می دانید بیشتر محتوای روغن های مایع از پارافین خوراکی که محصول
پالایشگاهای نفت است درست شده است که کلسترول خون را افزوده موجب چربی خون و...می شود که کشنده است.

·
آیا می دانید در اکثر کارخانه های آبلیموهای صنعتی حتی یک عدد لیمو هم وارد
نمی شود و آب لیمو صنعتی از (( آب کاه)) بعلاوه برخی اسانسها و جوهر نمک تولید
می شود که همین امر موجب ته نشین نشدن محتوای آب لیمو می باشد
· آیا می دانید کره گیاهی دروغی بیش نیست و با مواد پایه ای نفت و در برخی
کشورها فضولات انسانی تولید می شود و موجب تشکیل پلاک اتروم در عروق کرونر قلب
و بیماری های ایسکمیک قلبی می شود و شعار ((کره مارگارین(گیاهی)دوست قلب شما))فریب افکارعمومیست.

·
آیا می دانید مواد قندی موجود در نوشابه ها موجب پوسیدگی دندانها می شود
(
دندان شکسته داخل نوشابه پس از 7 ساعت حل می شود).
· آیا می دانید سس مایونز از همه غذاها مضرتر برای صدمه به پوست و جوش
صورت است.

·
آیا می دانید پنیر پفک اغلب پنیر تلخ( پنیر فاسد) و گندیده تاریخ مصرف
گذشته می باشد چسبندگی پفک براساس تحقیقات تا 7 بار مسواک هم تمیز نمی شود و
موجب بی اشتهایی میشود و آمار مصرف پفک در ایران روزانه هر نفر 2 عدد می باشد


و اما چه کنیم؟


بهترین غذا آبگوشت با گوشت گوسفند است و بهترین روغن, روغن حیوانی است. روغن
کنجد و زیتون هم بهترین روغن گیاهیست.
بهترین نان نانهای سبوس دار است مثل نان سنگک بهترین نوشابه سکنجبین است که
ترکیب مقداری عسل سرکه و ... می باشد

بیش از صد نوع چای هم اکنون در کشور ما
موجود است که متناسب با مزاجها مصرف انواع آنها توصیه می شود مثل( چای کوهی, گل
گاو زبان, سنبل الطیب, گزنه, زنجبیل, گل نسترن, پونه, بابونه, دارچین, آویشن,استخودوس,...) همراه کمی نبات بجای قند وشکر استفاده از خرما, ارده شیره انواع
میوه ها کشمش, توت خشک, عسل بسیار بجاست.
بهترین ظرف که هم کمبودهای خون بدن را جبران کرده و هم موجب میکروب زدائی از
غذا می شود ظرف سنگی و مسی می باشد
بهترین تنقلات آجیل های طبیعی هستند که به جهت طبع گرمشان بسیار مفید می باشند(مصرف آجیل ها جزء فرهنگ عمومی بوده است)

غذاهای خورشی سنتی, غذاهای سرخ نشده،
سبزی خوردن بویژه نعنا بجای سالادهای امروزی, لبنیات پرچرب و دست نخورده(شیر و
لبنیات باید جوشانده شود)

حبوبات بخصوص نخود( اگر خیس شده و آب آن بدور ریخته
شود موجب نفخ نمی شود)

سس دست ساز طبیعی(مخلوط تخم مرغ وسرکه) بطور تازه قابل
استفاده است. کلیه غذاهای طبیعی بطور تازه استفاده شود از خوردن میوه در غیر
فصل آن خودداری شود. ضمناً عمده میوه در محل جغرافیای رویش طبیعی آن مفیدتر
است.

پوست میوه ها بعنوان ماسک جهت نرمی و زیبایی پوست بسیار مفید است میو ها و
سبزی جات هرچه بیشتر در معرض نور خورشید قرار بگیرند مفیدترند و فقط سنگ نمک و
پودر آن, نمک سالم و قابل استفاده هستند

استفاده از چوب مسواک(بنام چوب اراک)بعد از خلال دندان بهترین مسواک و ضدعفونی کننده طبیعی و مالش دهنده لثه ها
خواهند بود


کمترین کمک انسان دوستانه شما تکثیر این برگه و در اختیار دیگران قرار دادن است

و..........

بدون هیچ مقدمه وفقط باتشکر از دوست خوبم اقای عرب نیا شما را به یکی ازبهترین سایتها که همه ماکه بنام جامعه بشری موردخطاب قرار گرفته و میگیریم را دعوت به دیدن ان میکنم و با دیدن این سایت موقعیت خودمان را در جهان و کره خاکی بخوبی شناسایی کنیم : 

www.worldometers.info/fa 

بهتر این هست که نقطه نظرات خودتان راهم دراینجا ثبت کنید. 

موفق باشید