وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

اخذ مجوز

در جهت تمدد اعصاب و تا حدی رفع خستگی ناشی از دغدغه های شغلی و ذهنی و.........تصمیم گرفته ام برای مدتی کوتاه و حداکثر ده روزه بار سفر را به دیاری غیر از محل کار بسته و تجدید قوا کنم بنابراین از کلیه دوستان عزیز و خوانندگان گرامی برای عدم حضورم در این مدت عذرخواهی کرده و امیدوار هستم خداوند بازهم فرصت بدهد تا بتوان در جوارتان در این دنیای مجازی ارتباط و تعامل موثری داشته باشم . 

موفق باشید .

بانوی سیب

در اصول دوستی و ارتباطات ماندگاری خاطرات به تنهایی نمیتواند کارساز بوده و بدان دلخوش کرد و باید برای استمرار هر انچه اتفاق است برای بوجود امدن خاطرات و استمرار انها تلاش و کوششی مجدانه و تاثیر گذار داشت و بدین لحاظ بی توجهی به هرانچه در این فضا بوقوع میپیوندد شاید دغدغه هایی را برای انسان بوجود اورد که گریز از ان را نتوان با صبر و حوصله پاسخ گفت و بدین سان هر جا رد پایی از دوست بوجود اید باید دنبال شود تا در تداوم دوستی های پاک انها را یاد کرد و در هجرانش کمر خم نکرد و اینگونه است که مدتهای کوتاه از مرور دست نوشته های دوستی شریف محروم و پایگاه ایشان قابل دسترسی نیست و جدا علت را نمیدانم و چون اثاری دیگر برای دست یافتن به نوشته های خوبش نداشته و حتی متوسل به یار خوبمان اقا پژمان شدم و بی نتیجه ماندم امروز بران شدم تا در اینجا برایش و بیادش تا حضورش را باز شاهد باشم پستی را کتابات کرده و از ایشان دعوت کنم تا ادرسی اگر دارند ارائه تا از الطافشان بی نصیب نشوم . 

امید که موفق شوم .

مقابله با یاس

احساسی که شما دارید "ناامیدی" است. شاید گاهی با کمی ناراحتی و عصبانیت نیز همراه باشد. به شدت بر روی اهداف و پروژه های خود کار می‌کنید، اما راه به جایی نمی‌برید و اصلاً دلیلش را هم نمی‌دانید. تنها چیزی که می‌دانید این است که ناامید هستید و بدون توجه به این مطلب که تا چه اندازه به سختی تلاش می‌کنید، به هیچ جایی نمی‌رسید. انگار که آب در هاون می‌کوبید و تنها حسی که به شما دست می‌دهد چیزی نیست جز ناامیدی. تمام این نکات به نظرتان آشنا می آید، اینطور نیست؟

اینجا دقیقاً همان جایی است که همه می گویند: "من کم آوردم" و دست از کار میکشند. قبل از اینکه به چنین بن بستی برخورد کنید، در این مقاله 8 راه غلبه بر ناامیدی را به شما معرفی می کنیم. 

 

1- از خود سؤال کنید: «چه کاری در این شرایط جواب می دهد؟»
 حتی زمانی که احساس می کنید هیچ کاری از دستتان بر نمی‌آید، به دقت فکر کنید و مطمئناً یک راه پیدا می‌کنید که به شما کمک کند. خوب همین امر هم جای خوشحالی دارد. حال چگونه می توانید آنرا به کار بندید و ارتقا دهید؟ با مطرح کردن این سؤال خودتان را از دایره منفی گرایی‌هایی نظیر «واقعاً ناامید کننده» است، نجات داده‌اید و می‌توانید بر روی نکات مثبت تمرکز کنید.

به این طریق شما راهی را پیدا کرده‌اید که شما را به نتیجه می‌رساند و راهی را به شما نشان می‌دهد که بتوانید از ناامیدی‌ها نجات پیدا کنید. در این میان فرایند تمرکز بر روی پیشرفت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. 

2- رکورد کارهای خود راثبت کنید

هر کاری را که با موفقیت انجام می‌دهید، یادداشت کنید. اگر این کار را به صورت ماهانه انجام دهید آن وقت می‌توانید دریابید که در طول یک ماه تا چه حد پیشرفت کرده‌اید. خودتان از هم میزان موفقیت‌هایتان شگفت‌زده خواهید شد. اگر هم دیدید که در لیست شما موارد زیادی نوشته نشده‌اند، چشم هایتان باز می‌شود و متوجه می‌شوید که بیش از آن که کار کنید، وقت گذرانی می‌کنید و یا انرژی خود را صرف کارهای بی‌ارزش می کنید و باید حواس خود را بیش از این‌ها جمع کنید. باید به جایی برسید که لیستتان از موارد مختلف پر شود تا بتوانید پیشرفت کنید. با تهیه‌ی لیست هم چنین می‌توانید به راحتی تشخیص دهید که در کدام زمینه‌ها مؤثرتر عمل کرده‌اید و در کدام قسمت‌ها کمی ضعیف بوده‌اید و نیاز به تلاش بیش‌تری دارید. 

3- بر روی عملی کردن آرزوهای خود تمرکز کنید

هدف اصلیتان را در ذهن خود تجسم کنید. نتیجه‌ی مورد علاقه‌تان چیست؟ گاهی اوقات دور و برمان آنقدر شلوغ می‌شود و خودمان را سرگرم حل درگیری‌ها و مشکلات پیش پا افتاده می‌کنیم که یادمان می‌رود هدف اصلی زندگی‌مان چیست. سعی کنید تا آن جایی که می‌توانید از پرسیدن سؤال «چرا چنین اتفاقی افتاد؟» پرهیز کنید، چرا که پرسیدن این سؤال شما را در گذشته نگه می‌دارد و جلوی پیشرفتتان را می‌گیرد. این سؤال هیچ گونه راه حلی برای حل مشکل، به شما معرفی نمی‌کند. چیزی که باید به آن توجه داشته باشید دو سؤال زیر است:

- این بار انتظار دارید که چه اتفاق متفاوتی روی دهد؟

- برای رسیدن به آن نقطه چه کاری باید انجام دهید؟ 

4-"هیاهو" را کنار بگذارید و ساده سازی را رواج دهید

زمانی که برای حل مشکلی در حال تلاش هستید، ممکن است آنقدر درگیر یافتن راه حل شوید که ناخواسته کارهای جانبی بسیار زیادی را به آن اضافه کنید و با خودتان هم تصور کنید که ممکن است این موارد به شما کمک کنند.

اگر نگاهی به سایت های اینترنتی انداخته باشید پر است از تبلیغاتی نظیر «راه‌های ساده برای راه اندازی و اداره وب سایت» ، «راه های آسان کسب درآمد» و.... این قبیل موارد تنها به عنوان هیاهیو حساب می‌شوند و باید بدانید که حتی خواندن آنها هم ممکن است وقت شما را تلف کند. این طور آگهی ها فقط وقت شما را تلف می‌کنند و پول های‌تان را به تاراج می‌دهند. آن‌ها هیچ اهمیتی به موفقیت و یا شکست شما نمی‌دهند. البته بیش‌تر افراد زمانیکه از روند کند کار خود خسته می‌شوند، معمولاً به چنین مواردی روی می‌آورند و تبلیغاتی نظیر «این همان چیزی است که شما نیاز دارید» و «ما همه چیز را برای شما آسان کرده‌ایم» روی می‌آورند. 

اگر آینده نگر باشید، می توانید به خوبی پیش‌بینی کنید که اگر برای 6 ماه بر روی کار فعلی خود تمرکز کنید، آن وقت از تمام این پیشنهادهای جور به جور منفعت بیشتری عایدتان خواهدشد. دیگر نمی‌خواهیم در اینجا اشاره کنیم که در صورت رجوع نکردن به این تبلیغات، پول خود را دور نریخته‌اید و همان اندازه‌ای که قرار بوده‌است بابت این تبلیغ‌ها پرداخت کنید را جمع می کنید. ببینید چه چیزی در زندگی‌تان اولویت دارد و ابتدا همان را انجام دهید. هر کاری که وقت و هزینه شما را تلف می‌کند و هیچ حاصلی در بر ندارد باید از برنامه زندگی‌تان حذف شود. 

5- راه حل های چند جانبه

شما همیشه چند حق انتخاب متفاوت دارید. فقط کافی است بر روی راه‌های مختلف تمرکز کرده و آن‌ها را در ذهن تجسم کنید. به خودتان بگویید که من باید به عنوان مثال 8 راه حل مختلف برای فائق آمدن بر مشکل فعلی خودم پیدا کنم. تنها دانستن این مطلب که شما راه حل های متفاوتی پیش روی‌تان قرار دارند به شما کمک می‌کند که احساس بهتری پیدا کنید. بر طبق لیستی که تهیه کرده‌اید، انتخاب‌های متفاوت انجام دهید و کار خود را بر روی برنامه دنبال کنید. 

6- اهل عمل باشید

شما زمانی که به ناامیدی می‌رسید، معمولاً شور و اشتیاق اولیه خود را از دست می‌دهید و دیگر حتی تمایلی ندارید که به موضوع مورد نظر فکر کنید. مسئله‌ای که برای‌تان پیش آمده دشواراست، از آن ناامید شده‌اید، و احساس می‌کنید که نمی‌توانید کار به جایی ببرید. بنابراین هر کاری که شما را از آن دور کند برایتان جالب‌تر به نظر می‌رسد. در یک چنین زمانی به دنبال این هستید که هر طور شده از کار اصلی طفره بروید؛ اما اگر اهداف از پیش تعیین شده را داشته باشید و مسیر مناسبی را برای خود انتخاب کرده‌باشید، گذر ازاین دست اندازهای کوچک نباید شما را خسته و ناراحت کند. همانطور که توماس ادیسون گفته‌است: «بسیاری از افراد شکست خورده کسانی هستند که متوجه نبوده‌اند تا چه اندازه به اهداف خود نزدیک شده‌اند.»

مسئله دیگری که ممکن است اتفاق بیفتد این است که شما وقت زیادی را صرف نگرانی می‌کنید. نگرانی یکی از بدترین راه‌های اتلاف انرژی است و اجازه نمی‌دهد که شما به جلو حرکت کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اهل عمل باشید. زمانی که دوباره توانستید به سمت جلو حرکت کنید، آن وقت متوجه می‌شوید که دیگر دلیلی برای نگرانی های‌تان وجود ندارد 

7- تجسم نتیجه مثبت

بهتر است بیش‌تر آن وقتی را که می‌خواهید صرف نگرانی و ترس و منفی بافی کنید، صرف مثبت‌اندیشی کنید. بزرگترین قهرمانان ورزشی جهان خودشان را در حالی تجسم می‌کنند که بدون هیچ گونه عیب و نقصی مسابقات مختلف را به نفع خود به پایان می‌رسانند. هیچ جایگاهی برای شکست در ذهن این افراد وجود ندارد. این درست همان چیزی است که شما هم باید به آن برسید. خودتان را ببینید که به آرزوها و اهداف‌تان می رسید. خودتان راتصور کنید که به آرزوهای تان رسیده‌اید، چه احساسی دارید؟ چه می‌گویید؟ بر روی این کار وقت بگذارید؛ این امر به شما امید می‌دهد تا راه‌تان را ادامه دهید 

- مثبت باقی بمانید

معمولاً موارد مختلف به آن اندازه ای که آن‌ها را در ابتدای کار می‌بینید بد نیستند. گاهی اوقات چیزها بدتر از آن چه هستند به نظر می‌رسند تنها به این دلیل که ما خودمان خسته هستیم و از نظر ذهنی آمادگی نداریم. کمی استراحت و نگه داشتن حس شوخ طبعی می‌تواند به شما کمک کند. این گونه احساس‌ها به سرعت از میان می‌روند و شما مجدداً به حالت عادی باز می‌گردید. یک ذهن باز خیلی راحت‌تر می‌تواند راه حل‌های متفاوت را پیدا کند و آنها را به کار ببندد تا یک ذهن کسل و خسته. یک ذهن ناامید به همه چیز این طور نگاه می‌کند: «فایده‌اش چیست؟» یک ذهن بسته نمی‌تواند راه حل‌های ممکن را بررسی کند و آن‌ها را تشخیص دهد. مثبت باقی بمانید. 

به هر حال باید هم چنان بدانید که گزینه‌های مختلف چه هستند و بر طبق برنامه هر یک را امتحان کنید. هدف شما این است که راه حل مناسب را انتخاب کنید، تمام حواس خود را روی آن متمرکز کنید، و سپس عکس‌العمل مناسب نشان دهید.

با استفاده از 8 روش ارائه شده در بالا پس از مدتی درک می‌کنید که در زندگی‌تان مشکلات کمتری رخ می‌دهند و احساس ناامیدی کمتری به شما دست خواهدداد. در عوض به این نتیجه می‌رسید که موقعیت‌های بی‌شماری پیش روی‌تان قرار دارند و متوجه می‌شوید که چگونه می‌توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید

التیام درد

افریننده هستی که تمامی موارد را در زندگی موجودات مد نظر قرار داده و برای هر دردی دوا و راهی برای هر مشکل در التیام درد هایی که گاه انسان را بشدت تحت تاثیر قرار میدهد نیز چار ه ای اندیشیده که بخوبی شفاف و روشن است و اگر نبود این چاره بشر را بسرعت به نیستی و فنا در محیط مادی فراخوانده و از بین میبرد و از انجمله نقش گریه در سلامتی بشر و مقایسه گریه در خانمها و اقایان است که امروز در مقاله ای با ان روبرو و برای استفاده شما در اینجا منعکس میکنم امید که مورد استفاده قرار گیرد انشاالله 

امید که لیالی قدر نیز برای شما پر از فیض و برکت بوده و موفق شده باشید از این خوان گسترده الهی برکاتی فراوان نصیب و جود مبارک کنید: 

عوامل جاری شدن اشک

گفته شده که : زنان 4 برابر بیشتر از مردان اشک می ریزند و که ای ناشی از احساساتی بودن آنهاست.به گزارش ایونا روانشناسان معتقدند که اشک ها اطلاعات مربوط به چگونگی واکنش ما در مقابل اتفاق رخ داده را به طور سریع و فشرده در اختیار ما و دیگران قرار می دهد.اما اینکه زنان نیاز بیشتری به گریه کردن دارند، نظریه ای است که با توجه به تغییرات هورمونی زنان ارائه کرده اند.

 گفته شده که پرولاکتین در زنان بیشتر از مردان است و این خود ، معرفی است قوی برای جاری شدن اشک چشمان زنان، در حالی که آنها نیاز شدید دارند که پرولاکتین اضافی را از بدن خود دفع کنند،چرا که بالا بودن سطح پرولاکتین به بدن آسیب می رساند و راه دفع مستقیم این هورمون گریستن است.هنگامی که شخص در معرض احساسات قرار می گیردغده هیپوفیز شروع به آزاد کردن پرولاکتین داخل غدد اشکی حاشیه لکها می شود. پس هیچ علتی وجود ندارد که زنان را به خاطر گریستن تحقیر کنیم.

تاثیر گریه در پایین آوردن فشار خون و تحریک دستگاه ایمنی بدن ثابت شده است.در گریه گرچه ابتدا فرد ناراحت می شود ولی بعد از آن احساس بهتری دارد.مارگارت گربو(پژوهشگر) می گوید: گریستن فشار خون افراد را پایین آورده و جریان اکسیژن به مغز را بیشتر می کند و حالت تخلیه هیجانی(اضطراب) در فرد دیده می شود.

محققان معتقدند که گریستن کافی با تندرستی ارتباط مستقیم دارد همانطور که سایر مکانیزم های بدن تولیدات زائد را از راه ادرار و...دفع می کند،سرازیر شدن اشکهای ناشی از هیجانات هم موتد مضر را از چشم خارج می کند برای مثال: در اشک هایی که ناشی از ابراز احساسات ریخته می شود تراکم منگنز 20تا30 برابر بیشتر از منگنز موجود در خون است.

Distraught Royalty Free Stock Photo

فواید گریه و اشک

1- ضد عفونی

2- رفع سرطان چشم

3- رابطه طبی گریه نکردن و ابتلا به زخم معده

            این گونه زخم ها در میان مردان بیشتر دیده می شود و علت آن را گریه نکردن دانسته اند.

4- گریه اطفال

             از امام صادق(ع)روایت شده که فرمودند: در مغز کودکان رطوبتی است که اگر در آن بماند کودکان به بیماری ها و نارسایی های

             سخت و ناگواری مبتلا می شوند مانند نابینایی(که مربوط به اعصاب و عقل می شود) .

             همچنین آبی که از دهان کودکان سرازیر می شود رطوبتی است که اگر در بدنشان بماند آثار وخیمی به جای می گذارد وممکن

              است موجب کودنی،کم عقلی،دیوانگی و فلج گردد.

5- آرامش اعصاب و روان و جلوگیری از ابتلا به امراض

6- فرو نشستن خشم درونی

7- برطرف شدن تکبر و منیت

8- طراوت و شادابی روح

9- تعادل فکر

10- علامت و نشانه رقت قلب و مهربانی

ضیافتی با لطافت رمضان

رمضان که می رسد بوی دل انگیز و شادی بخش و با طراوت افطار و سحر کوی و برزن را احاطه کرده و مؤمنین و وارستگان و صالحان را نوید جامعه ای سرشار از نعمت و صواب عظیم می دهد صدای ربنایی که از دل انسانها برمی خیزد که گرسنگی و تشنگی را از سپیده صبح با خود همراه کرده تا برای هر گونه میلی که به شیطان پاسخ مثبت می دهد مقاومت کرده و سیراب از نعم درگاه باریتعالی شوند آری رمضان ساحتی است که الگویی از عدالت و مقاومت را برای پیروان مکتبی پرفروغ از کریم اهل بیت امام حسن مجتبی و ایثار و شجاعت و مظهری از عدالت را ز امام علی ( ع) به یاد می آورد یکماه راز و نیاز به درگاه احدیت برای زدودن زنگارهایی که در طول سال برقلوب پاک نشسته و اینک با تضرع و خواهش و دعای سحر خدای را برای پاکی آن صدا می کنیم رمضان منشأ و مبداًیی است که انسان به فطرت خویش رجعت کرده و در همه امورات زندگی چه فرهنگی و چه اقتصادی خود را در مظان تحولی شگرف قرار دهد و بدین سان عدالت را برای رفاه و بهره گیری همه آحاد جامعه بویژه محرومین و مستمندان بعینه لمس کند و سفره گسترده خویش را با فقرا و مستمندان به اشتراک بگذارد آنانی که حتی از داشتن لقمه ای کوچک از غذای اصلی مورد نیاز محرومند و چشم انتظار سخاوت نیک اندیشان و ... و این بار در استان کمتر توسعه یافته کهگیلویه و بویراحمد تصمیمات خیراندیشانه هیئت مدیره محترم بانک همکاران ستادی را برای خدمتی دیگر به محرومین و ولی نعمتان منطقه مهیا کرد و همگام با لیالی پرفیض و برکت قدر در رمضان المبارک جمعیت 1000 نفری از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) برخوان گسترده بانک همیشه خدمت رسان کشاورزی در شهر یاسوج گردهم آمدند تا همکاران استان از شاغل و بازنشسته مشارکتی را برای اطعام ایشان صورت دهند و به جهت یکی شدن مسئول و ولی نعمت و ... از مقامات محلی همچون استاندار و تعدادی مدیران کل نیز دعوت بعمل آمد تا هم آنانی که عمری را در محرومیت بسر برده اند هم سفره خدمتگزاران خویش شوند و بنابر تصمیم متخذه در جهت شناسایی محرومین واقعی با همکاری کمیته حضرت امام تعداد 200 بسته اقلام مورد نیاز ازقبیل برنج و مرغ و نخود بسته بندی و بین این قشر از جامعه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته بهمئی و مارگون توزیع گردد .

    در این محفل آسمانی مسئولین کمیته امداد استان از این ابتکار پرصواب مدیران بانک قدردانی و خواستار ترویج آن در بین سیستم بانکی و استمرار آن توسط بانک شدند . مدیر استان نیز ضمن خیر مقدم و تبریک ولادت کریم اهل بیت و گرامیداشت لیالی پرفیض قدر از حضور همه مدعوین قدردانی و تشکر داشته و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مؤمنین و مسلمانان را در این ایام مبارک داشتند .

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام اله مجید ربانی و اذان و اقامه نماز مغرب و عشا به امام روحانی مدعو و صرف افطاری و سخنرانی مسئولین کمیته امداد و مدیریت بانک خاتمه یافت .

وبازهم

 الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

همین امروز بود حول و حوش ساعت هشت صبح تازه وارد اتاق شدم تا کار روزانه را شروع کنم تلفن برلدرم بود از ولایت اول موفق نشدم پاسخ بدهم بنابراین بعد از مدتی خودم تماس گرفتم احتمال میدادم که خبری داشته باشد میدانستم اینطور مواقع یعنی صبح زود و ابتدای کار تنها چیزی که باعث تلفن میشود اخبار ناگوار است اخر میدانید که داشتن خانواده و ایل و فامیل بزرگ همینطور که مزایای خوبی دارد مضار مخصوص خودش را نیز دارد و ان شنیدن اخبار ناگوار و ... تاسف اور از هر خانواده وابسته به  فامیل است و امروز نیز خبری ذیگر هنوز مدتی کوتاه از خبر در گذشت دوست و همکلاسی خوبم مرحوم سعید خادمی در امریکا سپری نشده است که خبری دیگر ............ 

واما دوران کودکی برای همه شما و بشریت دورانی بسیار زیبا و بیاد ماندنی است و مملو از خاطرات و حکایتهایی که تا زمان مرگ هر انسان در یاد و خاطرش میماند از زمینهای خاکی فوتبال و هم تیمیها تا جلسات گفتگوها و مراسمات حال چه شادیها و غمها و این دنیا چقدر کوچک است و بی ارزش و اینجاست که گاه بیاد انسانهایی می افتیم که برای رسیدن به همه خواستها و امیال خود دست به هر کاری میزنند تا به اهداف خود برسند غافل از اینکه ناگهان بانکی برامدکه خواجه مرد و...... 

اری اقا فتی ما همان کودک دایی اکبر که همیشه با ما در کنار زمینهای فوتبال یار و همراه بود او که بارها با دفاع جانانه اش از پیشروی فورواردهای تیم حریف جلوگیری میکرد و همیشه با چهره خندانش دل همه کسانی که همراه پدرش به کنار زمین فوتبال می امد به میرزا یدالله به استاد غلام به محمد مشهدی لطفعلی و ............. 

اری باورش سخت است مگر میشود پذیزفت کسی که در اخرین بار سفرم به ولایت زمانیکه دید درب حیاط ایستاده ام اتو مبیلش را به عقب گرفت و پیاده شد تا با من روبوسی کند واحوالپرسی حالا دیگر حیات نداشته باشد و زیر خروار ها خاک خفته باشد ؟ 

اری اقا فتی ما فوت شده اند و از زندگی 45 ساله ایشان جز ناراحتی و استرس شاید چیزی در خاطرش نباشد نمیدانم چرا ولی در چند سال گذشته بدلائلی شاهد مرگ سه فرزند دلبندش بود دخترش و دو پسرش که بدلیل عارضه قلبی در عنفوان جوانی نشکفته پرپر شدند مگر میشود تحمل کرد داغ جگر گوشه هایی را که در جلو چشمان پدر دار فانی را وداع گفتند و اقا فتی ما مگر چقدر توان و مقا ومت داشت تا اینهمه درد را با وجود خود تحمل کند و تاب بیاورد ؟ 

اری مرحوم مغفور دیروز در مسجد محل بعد از نماز در حال خروج دچار سرگیجه میشود و برزمین می افتد و باز با همه درد و فشار افطار کرده و برای ابیاری مزرعه خویش از منزل خارج میشود و شب را به منزل بر نگشته وخانواده به انتظار اینکه ابیاری طول کشیده کسی را خبر نمیکنند و امروز در سپیده هفدمین روز از ماه صیام سحری را نخورده و شامگاه بجای حضور در صفوف نمازگزاران مسجد محل در ارامگاه ابدی خویش قرار میگیرد. 

با کمال تاسف این مصیبت بزرگ را به دائی مهربان و خانواده زحمتکش ایشان به برادران بزرگوار و مودب این مرحوم و علی الخصوص به همسر درد کشیده و فرزندان این مرحوم تسلیت و تعزیت عرض میکنم و از خداوند متعال برای روحش علو درجات را خواستارم .