وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

تشکر ویژه

با وجود گذشت مدتی بسیار کم از راه اندازی سایت و علیرغم اینکه بدلیل حضور در فعالیت های انتخاباتی نتوانستم انطو رکه شایسته شما خوبان بود در ارائه مطلب تلاش کنم لیکن محبت ها و بروز احساسات انسانی شما در مراجعه به این مکان متبلور شد و بنده حقیر را مورد لطف وبزرکی خود قرار دادید بنحوی که تعداد مرجعات امروز از مرز ۲۰۰۰فراتر رفت که این محبت شما وظیفه من را سنگین تر که جا دارد صمیمانه ترین تقدیر های خودم را نصیبتان کنم امیدوارم بتوانم جبران کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی کاظمی جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:28 ب.ظ

به سما و خوانندگانتان برای گذشتن از مرز ۲۰۰۰ بازدید کننده را تبریک می گویم

نگین پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 ق.ظ http://iutab.com

سلام
من از شما برای تبادل لینک دعوت میکنم ما یه سیستم هوشمند داریم که میتونین لینکتون رو خودتون اضافه کنین در کسری از ثانیه
امیدوارم پیشنهادم رو رد نکنین
به صفحه تبادل لینک در سایتمون برین
منتظریم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد