وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

رحم الهی

در مرام ومسلک ما مسلمانان یگانه تکیه گاهمان ذات باریتعالی است هم او که اجازت زندگی  زادن و زیستن عطا کرد تا در پناهش اسوده باشیم و از رحمتش متنعم گردیم ذات ربانیش قابل ستایش و بشکر اندرش مزید نعمت و بر این اساس در هر شبانه روز رحمت واسعه اش را سپاس کرده و بدرگاهش سجده شکر بر برکت نازل شده اش میگذاریم و در ستایشش قربش را ارزو وبر رحمتش شاکر میشویم در عبادت روزمره وردمان را در نماز رب العالمین و الرحمن الرحیم و..ذاکریم لیکن از خشمش هراسان و ارزوی استمرار رحمتش را همیشه بر زبان می رانیم بنابراین چه میشود که به یکباره تصمیمش را بر نشاندادن خشمش می گیرد تا ما را با ازمایش خود روبرو سازد و براین روال است که شاهد عدم نزول رحمتش می گردیم اگرچه بناست که به عبارت :

خدا گر ز رحمت ببند دری   ز حکمت گشاید در دیگری  شاهد رحمت واسعه اش باشیم لیکن پدیده دهشتناک خشکسالی موجود انسان را به تامل وا میدارد چه شده که بندگان خدایرا هول واضطرابی عظیم وعجیب فر ا گرفته و مردم هراسان از شرائط موجود چشم به درگاه رحمانیت وجود نازنیش بسته اند .شاید اعمال و کردارمان موجبات بروز این مصیبت عظما را فراهم کرده باشد که این یکی رامیتوان عمده دلیل از دلائل قهرش دانست پس بندگان خالص و مرتبطین مقرب به درگاهش واسطه شوند و التماسشان را مبنی بر بخشودن انسانهای عاصی همچون من نوعی به درگاهش برند تا تغییر در اراده وتصمیمش را شاهد باشیم و گرنه خسارتمان بیش از انی است که حال حاضر شاهدیم .چرا که عمق فاجعه بسیار فراتر از انی است که می بینیم و اینده را فقط بصیران روشن دلان  درد اشنای با تدبیر می بینند .بنابراین به درگاهش پناه می بریم و بر ال پیامبرش درود تا او نیز واسطه ای برای نجاتمان گردد . انشاالله .

نظرات 3 + ارسال نظر
ابراهیمی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:36 ب.ظ http://ندارم

http://www.xpango.com?ref=91365837
This is linked to an advertising Site which rewards gifts as Mobile, MP3 Players & Gaming for acknowledging others of their representation. If you register once and make some few guys to go to their site, they will let you have some gifts as much as the people get familiar to them… If you gonna go, you should follow this guide line:
First choose the gift (more credit ones, more precious gifts) ? Click Gift button at the top of the page? Sign in & Fill the Form, That’s it!!!

Just remember that if a gift shows for instance 12 credits, you should send it to 12 person who they also send it at least to 1 person and it collect 24 credit for you to receive the gift!!!

عسل یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ب.ظ


آقای مهندس سلام

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: «با توجه به اینکه در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی به حد قابل قبولی دست یافته‌ایم و نرخ خودکفایی بیش از 99 درصد است پیش‌بینی می‌شود خشکسالی در سال جاری مشکلات جدی ایجاد نکند.......

سلام انشاالله که چنین باشد ولی من درابتدای هفته جاری از زبان اقای مهندس اسکندری شنیدم که ایشان فرمودند در صورت کاهش محصول گندم از خارج تهیه خواهیم کرد امیدوارم به انجا نرسیم ولی بنظر م وضعیت مناسبی نداریم خدا عالم است .

نجات سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:57 ب.ظ

به دلیل خشکسالی و کمبود آب در پشت سدها، وزارت نیرو در ایران پیش بینی کرده است که این کشور در تابستان با کمبود چهار هزار مگاوارت برق مواجه شود.
خشکسالی و کمبود آب باعث شده تا مقامات دولتی تامین آب آشامیدنی را در اولویت قرار دهند و از آب جمع شده در پشت سدها برای مصارف خوراکی استفاده کنند و آب اضافی را نیز در اختیار بخش کشاورزی بگذارند و در نتیجه، برای راه اندازی توربین های تولید برق، آب کافی موجود نباشد.

بر اساس گزارشها، حجم آب موجود در پشت سد ها ۱۴ میلیارد مکعب برآورد شده که نسبت به سال گذشته که حدود ۲۳ میلیارد متر مکعب بود، حدود ۴۰ درصد کاهش نشان می دهد.

ظرفیت نیروگاه های برق آبی در ایران حدود شش هزار و پانصد مگاوات است که ده درصد تولید برق ایران را تامین می کنند.

با اینهمه، در سال جاری به دلیل کمبود آب، ظرفیت تولید این نیروگاه ها به نصف کاهش یافته است و محمد احمدیان معاون وزیر نیرو پیش بینی کرده است که ظرفیت تولید این نیروگاه ها در تابستان به کمتر از یک هزار مگاوات برسد.

به این ترتیب شبکه برق ایران دست کم با کمبود حدود پنج هزار و پانصد مگاوات برق مواجه می شود که بخشی از آن از طریق نیروگاه های جدید و بخشی نیز از طریق واردات تامین خواهد شد.

ایران با کشورهای ارمنستان، ترکمنستان، آذربایجان برای وارد کردن بیشتر از ششصد مگاوات برق قرارداد دارد و بر اساس گزارش ها، قرار است دویست مگاوات از ارمنستان، دویست و سی مگاوات از ترکمنستان و دویست مگاوات برق از آذربایجان وارد شود.

اما این میزان کفاف کسری برق را نخواهد داد و پیش بینی می شود دست کم در ماه های پر مصرف تابستان، ایران حدود چهار هزار مگاوات برق کم داشته باشد.

معاون وزیر نیرو پیش بینی کرده که تراز تولید و مصرف برق در تابستان منفی خواهد و اگر این وزارتخانه نتواند مصرف برق را مدیریت کند، ممکن است در برخی ساعات شبانه روز برق برخی مناطق قطع شود

با سلام وضمن تشکر از اظهار نظر جنابعالی .بنظر می رسد که بهترین راه مقابله با این پدیده دهشتناک صرفه جویی مردم میباشد که امیدوارم با توجه به مشارکت مردم و شعور بالای ایشان و برنامه ریزی مسئولین شاهد احساس خطر و امادگی مردم برای این حرکت بزرگ و حیاتی باشیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد