وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

برگزاری ستاد بیمه محصولات

با توجه به اهمیت صندوق بیمه محصولات کشاورز و سیاستگزاری بیمه در حمایت از تولید کنندگان بخش همه ساله در اغاز فصل زراعی نشستی با حضور اعضا هیئت مدیره و مدیران استانی در بخشهای مختلف تشکیل می شود که گزارش جلسه امسال راجهت استحضار علاقمندان به بخش کشاورزی  در ذیل می اورم : 

بسمه تعالی

گزارش گردهمایی یک روزه بیمه محصولات کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد

در آستانه سال زراعی 88-87 و به منظور ایجاد وفاق و همدلی و همفکری بین همکاران بانک و سایر ارگانها و سازمانهای ذیربط و به منظور یافتن  راهکارهای مناسب تحقق مطلوب پوشش بیمه ای ، گردهمایی یک روزه ای روز چهارشنبه مورخ 22/8/87  در سالن اجتماعات بانک کشاورزی استان برگزار گردید . دراین جلسه که مهندس خمسه عضو هیأت مدیره و کارشناسان ستاد مرکزی صندوق بیمه از حوزه های باغبانی ، زراعت و دام وطیورو مهندس خادم الحسینی مدیرستادی شعب بانک در استان ، مدیر گروه خدمات بیمه ای استان و مدیران سازمانها و دستگاههای متولی بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند به بحث و تبادل نظر و بررسی رهکارهای مناسب تحقق مطلوب پوشش بیمه پرداختند . نشست مزبور با تلاوت آیات قرآن کریم آغاز و در ادامه مهندس خادم الحسینی مدیر ستادی بانک کشاورزی ضمن خیر مقدم به حاضرین به بیان ارائه گزارش عملکرد و جایگاه بیمه محصولات کشاورزی در استان پرداخت و بیمه را بعنوان   پیش شرط توسعه بخش کشاورزی ضروری دانست و به لزوم تقویت صنعت بیمه کشاورزی تأکید کرد و اعلام نمود در سال زراعی گذشته 44 میلیارد ریال به بیمه گذاران غرامت پرداخت شده است .

در ادامه مهندس گرجی پور ریاست سازمان جهادکشاورزی استان عنوان نمود به منظور حرکت به سمت اصولی بیمه باید در وهله اول خودمان اعتقاد و باور قبلی داشته باشیم و هر جا که اعتقاد سازمانی است موفقیت هم است و خودباوری و اعتقاد دینی پویای را به همراه خواهد داشت وی فرهنگ سازی و اعتماد سازی را از مهمترین حرکت به سمت توسعه بیمه کشاورزی در استان بر شمرد و بر لزوم ترویج و اطلاع رسانی و آگاهی دادن به کشاورزان تأکید نمود .

در ادامه مهندس خمسه عضوهیأت مدیره صندوق بیمه د رخصوص مبانی بیمه و نقش و جایگاه بیمه کشاورزی بعنوان یک ابزار  منحصر به فرد در جهت حمایت اصولی و ضابطه مند از بخش کشاورزی با اهداف عالی مدیریت ریسک مطالبی عنوان نمود . وی هدفمند کردن یارانه های دولت درتعرفه های بیمه کشاورزی توجه ویژه به گروههای مختلف بهره برداران خصوصاً در مناطق محروم توسعه بیمه از طریق معرفی محصولات و روشهای جدید و بیمه فراگیر ، بیمه عوامل تولید و بیمه درآمد و سازماندهی شرکت های خدمات بیمه ای را از جمله اهداف و سیاست هایی کلی برنامه بیمه محصولات کشاورزی درسال زراعی 88-87 برشمرد .

در ادامه پانل پرسش و پاسخ با حضور عضو هیأت مدیره و کارشناسان ستاد مرکزی و مدیر گروه خدمات بیمه ای تشکیل و به سئوالات حاضرین و مشکلات مطروحه پاسخ لازم ارائه گردید .

گردهمایی رأس ساعت 14 باذکر صلوات خاتمه یافت .

نظرات 3 + ارسال نظر
کم حوصله دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام مهندس
امیدوارم حالتون کاملا خوب باشه
بهتره اسم وبلاگتون رو بزارید وبلاگ بانک کشاورزی کهگولیه

سلام
اصولا وبلاگ ابزاری است برای ثبت ایده ها و نظرات و فعالیتهایی که باید در دوجنبه ثبت خاطرات وعنوان انها برای استفاده دیگران بکار برده شود و با توجه به فعالیت ها و تخصص اینجانب که بصورت روزانه با ان سر وکار داشته و مشغول فعالیتم ناگزیر این قبیل موارد را ثبت می کنم اگر با این کارم شما را ناراحت کرده ام جدا عذر خواهی می کنم .بهرحال کهگیلویه هم قسمتی از این مملکت است با اینن تفاوت که بدلائلی کمتر توسعه یافته و محروم واقع شده است .خوشحال میشوم اگر پیشنهاداتی برایم ارسال و یا ارائه کنید .ممنونم از شما
انشاالله که حوصله اتان بیشتر شود .

مدیریت حرفه ای تبلیغات شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:16 ب.ظ http://www.parsian-click.com

با سلام و عرض احترام خدمت شما وبمستر گرامی

سیستم مدیریت حرفه ای تبلیغات پارسیان کلیک شما را به فعالیت در این شبکه گسترده که دارای پیشرفته ترین و حرفه ای ترین سیستم مدیریت تبلیغات و کسب درآمد می باشد ، دعوت می نماید.

شما همکار گرامی قادر خواهید بود در این سیستم با شرایط بسیار عالی ، از طریق سایت خود کسب درآمد نموده و یا با عضویت در این سیستم بازدید سایت خود را به شکل باورنکردنی افزایش دهید و بازدیدکنندگان خود را به صورت هدفمند به سیستم خود فراخوانید....
توضیحات بیشتر در پایگاه اینترنتی پارسیان کلیک

با سپاس
مدیریت حرفه ای تبلیغات پارسیان کلیک
www.parsian-click.com

رضا عموزاد خلیلی یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:07 ب.ظ

با سلام خسته نباشد محضر برادر بزرگوار جناب مهندس خادم الحسینی مدیر پرتلاش و پرتوان استان کهگیلویه و بویر احمد -
اردتمند استاد بزگوار - عموزاد

سلام علیکم برادر گرامی و دوست شفیق و عزیز خودم
بسیار خرسندم از اینکه دوستانی بزرگوار همچون جنابعالی را در این مکان دیدار میکنم و از اینکه مرا مورد لطف و بزرگواری خود قرار میدهید صمیمانه سپاسگزارم .
سلام مرا خدمت خانواده و اقوام وخویشان بویژه پدر گرامی برسانید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد