وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

الگوی ازادگان جهان

گر مرد رهی میان خون باید رفت        از پای فتاده سرنگون باید  رفت 

توپای به ره نهو از اوهیچ مترس        خود ره به تو گویدت که چون  باید رفت  

محرم سراغاز یاداوری حماسه های پر شور کاروانی است که زعامت و طلایه داری انرا الگوی تمام عیاری از عشق وایثار و شهادت و مردانگی و حریت و نجابت و تعهد بر عهده داشت سرور و سالار ازادگان جهان که باگذشت سالیان بسیار هنوز تاریخ این چنین مردانگی را بیاد ندارد هم ایشان که الگوی مردان مبارزی را داشت که با هرگونه سلطه طلبی و استثمار و استعمار وبرده کشی در تمامی دوران به جد مخالفت کردند و کاخ زور گویان را به ویرانه ای تبدیل کردند حسین سرمشق تمام و کمال از ازادگی و مروت و ابداع کننده واژه شهادت بود و اینگونه ثابت کرد که شهید زنده است و جاوید و همیشه و در همه حالات بر همه چیز گواه و شاهد است  و فروغ نامش انچنان دیده نامردان را تار میکند که قدرت اندیشیدن را از انها سلب کرده و به ندامت و بیزاری از دنیا می کشاند اری حسن مصباح الهدی و سفینه انجاتی است که در تمامی عصرها و در همه نسلها برای همه ادیان الگوی خوبی است و در جایی به همه انسانها توصیه می کند که اگر دین ندارید لااقل ازاده مرد باشید . 

محرم و عاشورا همه مسلمانان را بیاد کربلا و  شهادت حسین و دلاوری ابالفضل و اسارت خاندان حسین و انتقال پیام روح بخش واقعه مهم عاشورا از طرف زینب به همه عصرها و نسلهای تاریخ  می اندازد و بنابراین حزن واندوه این ماه را همه با دیده خود و باقلب شکسته تعزیت می کنند تا شهادتی بر مظلومیت اباعبدالله الحسین باشند . 

این ماه را که بنام ماه خون وقیام نامیده شده به همه هموطنان عزیز و بویژه خوانندگان این وبلاگ تسلیت و تعزیت عرض می کنم .

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی نعمتی چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ب.ظ

مهندس عزیز سلام
با تشکر از وبلاگ پر بار تان
ماه حسین را بر شما و خانوده محترمتان که همیشه سفره دار عزای حسینی بوده و هستید و فامیل جنابعالی برگرفته از خدمت به حسین می باشد تسلیت عرض می نمایم.
خدمات شما در بانک کشاورزی ارسنجان منشا خیر و برکت برای بنده و خانواده ام است .
موفق وموید باشید

با سلام
تشکر بنده حقیر وارادتمند شما و خانواده محترم را در این ایام سراسر حزن واندوه تاسی گرفته از شهادت ازاده بزرگوار اسلام و امام شهیدان و الگوی تمام عیار جانبازان و در یک کلمه احیا گر راستین امر به معروف و نهی از منکر که در این را ه نیز راه پرعظمت شهادت را بر رکود و ایستائی انتخاب کرد بپذیرید .
از اینکه اینهمه به من عنایت و لطف دارید زبانم از عرض سپاس قاصر و الکن است .
سلام مرا به همه دوستان و خویشان بویژه خانواده ارجمندتان برسانید .
مجددا ایام را خدمت شما تسلیت وتعزیت عرض می کنم انشاالله عزاداریها و عرض ارادت به ساحت مقدس امام همام مورد توجه و عنایت باریتعالی قرار گیرد .

پریا پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:10 ب.ظ

سلام

من هم این ایام را بهتون تسلیت عرض می کنم .. آدرس سایتتون را اشتباه برام نوشته بودید ... در ضمن انگار تو وبتون از کار و بانک نمی نویسید! فکر می کردمنوشته هاتون مثل من باشه و خاطره نویسی می کنید.

موفق باشید

باعرض ارادت و سپاس محضر گرامی شما همکار مکرم
از اینکه قبول زحمت کرده و با این پایگاه قدم رنجه فرمودید سپاس می گویم و از بابت اشتباه رخ داده در ارائه ادرس واقعا معذرت مرا بپذیرید .
در خصوص بیان و یا نوشتن خاطارات پیشنهاد جالبی است و اگرچه در طول ایام اداری دوران پر از خاطره ای را میگذرانیم لیکن فرصت اندک اجازه این امر را میسر نمی کند در عین حال روی این مبحث بجد فکر میکنم امید که بتوانم اطاعت امر کنم
برایتان از درگاه ایزد منان ارزوی توفیق و سریلندی می کنم موید ومنصور پاینده و بهروز و سرافراز باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد