وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

برتر از حاتم (داستان حاتم)

حاتم را پرسیدند که :« هرگز از خود کریمتر دیدی؟»

گفت : بلی، روزی در خانه غلامی یتیم فرودآمدم و وی ده گوسفند داشت.

فی الحال یک گوسفند بکشت و بپخت وپیش من آورد و مرا قطعه ای از آن خوش آمد ، بخوردم .

گفتم : « والله این بسی خوش بود.»

غلام بیرون رفت ویک یک گوسفند را می کشت وآن موضع (قسمت) را می پخت وپیش من می آورد. و من ازاین موضوع آگاهی نداشتم.

چون بیرون آمدم که سوار شوم دیدم که بیرون خانه خون بسیار ریخته است پرسیدم که این چیست؟

گفتند : وی (غلام) همه گوسفندان خود را بکشت (سر برید) .

وی را ملامت کردم که : چرا چنین کردی؟

گفت : سبحان الله ترا که مهمان من بودی چیزی خوش آید که من مالک آن باشم و در آن بخیلی کنم؟

پس حاتم را پرسیدندکه :« تو در مقابله آن چه دادی؟»

گفت : « سیصد شتر سرخ موی و پانصد گوسفند.»

گفتند : « پس تو کریمتر از او باشی! »

گفت : « هیهات ! وی هرچه داشت داده است و من آز آن چه داشتم و از بسیاری ؛ اندکی بیش ندادم.»

نظرات 2 + ارسال نظر
یک پیشنهاد برای پیشرفت نرم افزاری ش جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 ق.ظ

سلام دوست عزیز

من این پیغام رو جهت تبلیغ محصولاتمون برای شما فرستادم امیدوارم که حداقل ببینید شاید یکی از اونها به درد شما بخوره.

فروشگاه محصولات گرافیکی و آموزشی و بزرگترین انیمیشن های گرافیکی تمپلیتهای سایت و صدها عنوان دیگر.....

آموزشهای
3dmax,maya,photoshop,zbrush,flash,aftereffect,all Adobe product ........
اگر علاقه مند به میکس و مونتاژ فیلم هستید بک پکیج کاملا حرفهای در 119 دی وی دی برای شما آماده کرده ایم .

اگر علاقه مند به تجارت الکترونیک هستید دی وی دی آقای خسرو مترجمی را با نازلترین قیمت در اختیارتان میگذاریم.

همه آموزشها با زبان انگلیسی و با بهترین کیفیت و بهترین متد آموزش(توسط شرکتهای بزرگی چون Autodesk , lynda ,Adobe) می باشند.

در این آموزشها نیازی به دانش زبان انگلیسی ندارید بلکه فقط کافیست مراحل انجام کار را ببینید و تکرار کنید

حتما عناوین سایت را ببینید
http://learningshop.ir

مستند « مردی میان گرگ‌ ها » جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:07 ق.ظ

مستند « مردی میان گرگ‌ ها »
http://shoop.ir/?num=1242412131
این مستند فوق‌العاده زیبا و واقعی رو با کیفیت فوق HD ببینید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد