وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

از باب احترام ویژه

در طول عمر و هرانچه در این وانفسای انسانی بر ادم و ابوالبشر میگذرد خاطراتی را به  گذران مشغولی که بعد از گذشت مدتهای مدید طراوت و تازگی انها را با ارزوی تکرارشان برای بار دیگر از خالق هستی طلب کرده و بارها دلت بقول معروف غنج میزند تا بازهم بتوانی گوشه ای از انها را تکرار کنی ولی چه حیف و افسوس که دیگر توان و قدرت ان را نداشته و بالاجبار بر ان غبطه میخوری و از انجمله با دوستان و یاران قدیمی بودن و اتفاقاتی که قطعا تکرار ان از محالات است و این بار نوبت به عزیز دلم بهرام رضایی از ولایت فهیم برور و با ادب ارسنجان است هم او که خودش براساس زبان شیرین ارسنجانیهای عزیز خود را بهرام قلی یاد کرده و بران نیز افتخار  میکند و دیروز که کامنتهای وبلاگ را وارسی میکردم چشمم به جملات این عزیز افتاد و اشک در چشمانم حلقه که ای کاش ............چه کنیم خداوند را  شاکریم به درگهش که قلبی رئوف عطا کرده که با هر اتفاقی شفافیتش را در چشمان میتوان دید و این را ضعف ندانسته و از واسعه برکاتش میخوانم که امید همه عزیزا ن در اقصی نقاط این گیتی اینچنین باشند . 

براین اساس و به حرمت ورود این عزیز شفیق کامنت و جواب انرا در اینجا می اورم به امید اینکه بازهم بیاید و مارا به دنیای ماقبل سالخوردگی ببرد:  

سلام خوبی تسلیت می گویم فوت دوست دوران کودکی جنابعالی و چند روز گذشته با پرشیای جلو دفتر امام جمعه زیارتتان کردم و موفق نشدم خدمتتان برسم و هیچ وقت هم وام  به من ندادی ولی رای بهت دادم و می دم
پاسخ:
با عرض ادب و احترام خدمت برادر گرامی و همیشه وفادار و ارجمند و ورزش دوست و با تعامل و ارتباط موثر وخدمتگزار
از این بابت که بنده حقیر سعادت زیارت جنابعالی نصیبم نشده معذرت میخواهم و امید که بتوانم در اوولین فرصت زیارتتان کنم .
از بابت تسلیت نیز متشکرم اگرچه در مراسم این فقید سعید اکثر همشهریان فهیم و با ادب و فرهنگدوست شهر بزرگ ارسنجان حضوری با شعور و تاثیر گذار در تسلی خاطر بازماندگان داشتند .
جناب بهرام خان یاد و خاطرات گذشته و ورزش در زمین های خاکی و ان صمیمتهای گذشته بخیر چقدر صفا و مهربانی و دوستی و ارادت خالصانه بین بچه ها برقرار بود و چقدر از این صحنه ها برای ترویج سلامتی وتذهیب نفس وسالم سازی جامعه بعینه استفاده شد و شما نیز که از مدیران لایق ورزش ارسنجان بودید سهم عمده ای را در این وادی افریدید یاد و خاطره کریم رضایی عزیز که در اوج جوانی دار فانی را وداع گفت گرامی باد  روحش شاد و قرین رحمت واسعه الهی.
از اینکه به این وبلاگ امدید و حقیر را مورد توجه وعنایت قرار دادید صمیمانه تشکر میکنم امید که بتوان بیشتر در خدمت شما دوست خوبم باشم .
جسارتا سلام بنده را به همه اهالی برسانید .

با عرض معذرت از همه خوانندگان عریز

نظرات 2 + ارسال نظر
naghmeh43 جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ب.ظ

salam

سلام
از حضورتان در این ووبلاگ تشکر میکنم

غریبه شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ق.ظ http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام خدمت اقای خادم الحسینی گرامی


با عرض شرمندگی از تاخیرم میلاد مسعود منجی عالم حضرت مهدی (عج) را خدمت شما بزرگوار و خانواده محترمتان تبریک میگم

از اینکه چند وقتیه فرصت پیدا نمیکنم تا مطالب ارزنده شما رو بخونم و کم سعادت شدم پوزش بنده را پذیرا باشید و بگذارید به گرفتاریهای من ...

اینکه گاهی خاطراتنی را مرور میکنید و صندوقچه وبلاگتان را گرد گیری میکنید خوشحالم چون من هم بیشتر اوقات مثل شما همینکار را میکنم و یاد و خاطره دوستان را بجا می اورد .....وبلاگ برای من مثل خانه ام با ارزش هست و نوشته هایم هم همینطور و سعی در نگه داری این یادگاری های ارزنده دارم و گاه گاهی خانه تکانی میکنم و چه بسا کامنتی از دوستی بعد از ۴ سال راه کار خوبی را برای من بجا می اورد

باز هم شرمنده از تاخیرم

و ممنونم از حضور و لطف همیشگی شما

و افسوس میخورم که چرا دوستان حوصله نوشته هایی به این خوبی را ندارند و بیشتر دنبال نوشته های کوتاه و شاید بی معنی هستند تا کامنتی بی محتوا را برایش بجا بگذارند که بطور مثال

وبلاگ خو.بی داری...........چه وبلاگ زیبایی به منم سر بزن و الا اخر

باز هم پر چانگی کردم

موفق باشید

سلام
خسته نباشید
انشاالله که مشکل خانم عروس محترم و محبوب شما رفع و خداوند به برکت شجاعت حضرت زینب به ایشان شفا عنایت کرده باشد .
شما محبت دارید و این محبت تنها شامل حال بنده حقیر نیست و همه دوستانی که با کامنت می ایند تائید کرده اند که صمیمیت و مهربانی شما همه گیر است و این خصلت از جمله صفات بارزی است که خداوند به همه بندگانش عطا نفرموده و بنابراین جای تحسین دارن که شما مشمول هستید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد