وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

ولادت

در تاریخ سراسر شور و انقلاب و امید دین مبین اسلام رخدادها و رویدادهای بسیار مهمی ثبت شده تا کاملترین دین خدا که با رسالت خطیر پیامبر اعظم اغاز شد پربار و اکمل گردد و زمینه رشد و اعتلای انسانیت را که مهمترین وظیفه و رسالت ادیان است بخوبی صورت گیرد و ازانجمله رخدادها سالروز میلاد ائمه هدی است که شاید بتون گفت سالگرد تولد امام هشتم شیعیان که ایران عزیز میزبان پیکر مطهر و مردم ایران ارادت ویژه ای را به این امام همام دارند یکی از پرشورترین ایام در ایران است که یکایک ایشان سعی بر حضور در بارگاه ملکوتی این عزیز گرامی دارند و قطعا در حال حاضر جمعیتی که از اقصی نقاط ایران عازم گردیده اند روز بسیار زیبایی را در صحن و بارگاه این فرزند اسلام سپری خواهند کرد اینجانب نیز بعنوان ارادتمند امام رضا این سالروز میلاد خجسته را به یکایک هموطنان و شیعیان جهان بویژه خوانندگان  تبریک و تهنیت عرض کرده وامید که بتوانیم با زیارت بارگاه ملکوتی این امام بزرگوار از ایشان بخواهیم که ما را مورد لطف و توجه خود قرار دهد .بدینمنظور پیام تبریک دوست عزیزی را که دیشب بنده را مورد لطف خود قرار داد برایتان بازنویس میکنم: 

سالها تاریخ شمسی گشت و گشت 

شادمان شد تا شنید این سرگذشت 

روز میلاد امام هشتم است  

هشت هشت جمعه هشتاد و هشت  

نظرات 2 + ارسال نظر
آدرینا پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:59 ب.ظ http://adrina.blogsky.com/

دلم واسه همه چیش تنگه، ضریحش، پنجره فولاد، سقا خونه، صفاش.... 14 ساله نرفتم پا بوسش لابد باهام قهره آخه اون موقعم که رفتم بچه بودم .
بیخیال بغضم گرفت.
یه سوال راستی شما واقعا مهندسین::)))) تورو خدا جنبه داشته باشینا....
خوش حال می شم بهم سر بزنین.

سلام
خسته نباشید
مجددا تبریک میگم ولادت سراسر نور و برکت امام هشتم را و از اینکه مزین فرمودید اینجا را ازتون سپاسگزارم
منظور از جنبه داشته باشید را متوجه نشدم ولی از اینکه پیشوند را اینطور انتخاب کردم عذر میخوام چون این وبلاگ را در دوسال پیش پسر خواهر نازنینم ایجاد کردند و حرمت کردند بازهم عذر خواهی میکنم .
موفق باشید

آدرینا پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ب.ظ http://adrina.blogsky.com

بازم سلام
من منظورم 14 سال بود نه 41 ... خودمم هنگ کردم خوندم. ممنون که اومدین اما چرا میومدین و نظر نمی دادین؟ قابله نظر دادن نبود آقای مهندس؟ به هر حال ممنونم.

سلام
ممنونم که تشریف میارید و به این پایگاه سر میزنید
خوب من در موقعیتی نیستم که هر جا میرم سر میزنم کامنت بذارم باید طرف را بشناسم به لحاظ شخصیتی و بعد باهاشون هم صحبت بشم .
اگر ناراحت شدید معذرت میخوام
اخه ما هم جزئ پیرمردها هستیم و نمیتونیم فضای مجازی نوجوانان و بچه ها را تسخیر کنیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد