وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

روحانی عزیز

عقربه های ساعت به عددهشت شب یا به عبارتی بیست نزدیک میشه وهنوز راه بسیار تا اتمام امور اداری در پیش است تلفن همراهم علامتی یا به قول فرنگیها الارمی میدهد ونگاهم به مانیتور دوخته میشود اری پیامی از دوستی روحانی وجوان که در مدتی قبل صرفا برای دیدار به محل کارم امده بود شیفته و علاقمند به دیدار اظهار میداشت که: 

از تعامل و برخوردت با مردم زیاد شنیده ام و مشتاق دیدار وبا این جمله سزای نیکی را به من القا میکرد و من علیرغم اینکه بشدت شرمنده مردمم برای دین به ایشا ن که انها را والا و ارجمند و سزاوار خدمت میدانم اگرچه هرانچه در چنته دارم عرضه کرده ام  لیکن باز هم قصور از خود دانسته و ایشان به من امید میدهند وبراین اساس پیوند دوستی منعقد تا ادامه دهنده دیدارها باشیم و هراز گاه پیامی وانهم از نوع اموزنده و امید بخش و.............. 

واینگونه بازهم ادامه دهنده راه تا به جایی برسم که چشمانم سوسوی دیدن اوراق سفید را نداشته و قسمتی از دیون خود را به ملت شریف در حد خود ادا کنم . 

اری این روحانی ارجمند که سنی اندک دارد لیکن ذخائری بیشمار از علم را اندوخته و دیدگاهی بسیار اگاه در برخورد با نسل جوانی که با هزاران امید وارزو در عرصه های مختلف حیات جشم به اینده ایران عزیز دوخته اند لذا در این مکان مقدس که به اعتقاد خودم عرصه جهاد و سازندگی است با خدای خود عهد میکنم تا جان در کالبد دارم با امید به توسعه و تعالی همه جانبه ایران عزیز از پای ننشسته و برای عزتمندی این کشور تلاش و کوشش کنم . 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام جناب مهندس...
اول از همه بهتون خسته نباشید بگم به این خاطر که واقعا می دونم بخصوص در این ایام چقد پرمشغله اید و باز میبینم با اینهمه مشغله کاری هر روز وبلاگتون رو با این مطالب ارزنده میارائید...
دوم ازتون به خاطر افزایش ساعت کاری سرور مهرگستر که قولشو داده بودین تشکر می کنم...(کاش یه ساعت دیگه هم اضافه می کردند)
و در پایان یه سوال فنی !!! :
مرکز آموزش بابلسر صرفا آموزشیه یا اینکه امکان گرفتن اتاق به صورت تفریحی و خانوادگی توش وجود داره؟(مثلا برا سفر ماه عسل!!!)
موفق و سلامت باشید...
Black13

سلام
خواهش میکنم
در خدمت هستم در صورت نیاز مذاکره کنید تا اقدام شود
موفق باشید

علیرضا سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ب.ظ

با سلام
امروز بعد از ناهار وقتی داشتم چند برگی از یه کتابی را می خوندم به نکته خوبی برخورد کردم که امروز چند نفر ارباب رجوع در همون زمینه از من سوال داشتند.
بیشتر مصیبتهایی که بر سر ما می آیدبه خاطر آن است در جایی که باید نه بگوییم سکوت می کنیم و این آغازی می شودبرای مصیبتهای آینده مان .
کاترین پاندر می گه :نه بگو و بگدار این نه گفتن تو مسئله ظرف مقابل شود.
و اما جناب مهندس سوال مشتریان این بود که بانک کشاورزی به کسانی که از ظرف نماینده و....نامه داشته باشه بدون سپرده گذاری وام خودرو میده
بنده از جنابعالی وسایر همکاران مدیریت عاجزانه خواستارم نسبت به این درخواستها که مشاهده شد و خودتون بهتر می دونین که در جامعه کوچک خبرها سریع منتشر می شه نه بگویید.
به شادیهای زودگذر نه بگویید تا شادیهای بلند مدت نصیبمان گردد..

سلام
خسته نباشید
قطعا مواردی مورد نظر شما باید با نگاه ویژه به قضاوت گذاشته بشه بنابراین در دیدارهای خصوصی بیشتر باهم صحبت خواهیم کرد
موفق باشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ب.ظ

امام صادق (ع) می فرمایند : برای آسوده زیستن دو چیز را فراموش کنید
۱)خوبی هایی که به مردم کرده اید
۲)بدی هایی که مردم به شما کرده اند
امیدوارم همیشه موفق باشید

فلفل چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام، خدا دوست روحانی تون رو حفظ کنه و همینطور پیوند دوستی تونو.

سلام
ممنونم
خداوند شما رو هم با دوستتون حفظ کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد