وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

تعصب و غیرت

اینها اصطلاحاتی هستند که تو حافظه ها جو مثبت ایجاد میکنند و همگان هم انها را دوست دارند دقیقا برخلاف عبارات و کلماتی مثل لاابالی و یا بی غیرت و بی رگ و همه ما تو زندگی روزمره باهاشون در ارتباطیم و سعی میکنیم که کلماتی از نوع اول نصیب ما بشه و طوری کار میکنیم تا ان حس برتر جویی که تو وجود همه ادمهاس ولی شدت و ضعف داره را دنبال کنیم بنابراین بهشون ایمان داریم و تلاش میکنیم از این ظرفیت بنحوی شایسته استفاده کنیم . 

خوب چرا تو این پست با این مقدمه شروع کردم ؟ 

سالهای سال که فکر کنم قریب به ۲۵ سال و یا بیشتر میشه تو عالم جوانی منهم مثل بقیه با اشتیاق زیاد دنبال توپ گردی میدویدم تا به نبرد با تیمهای حریف پرداخته و تیم برنده باشیم فلذا در این نوع از زندگی شاهد برد و باختهای زیادی بودیم که صد البته همین ممارست در پیروزی و شکست در ورزش انهم فوتبال که در دنیا و بویژه در ایران خودمون رواج بسیاری داره باعث شد امروز با جسارت تمام ریسک کنم و از شکست نهراسیده و با پیروزی هم غره نشم و بدین منوال فکر میکنم که ورزش فوتبال نقشی بسیار خوب در شکل گیری زندگی من ایفا کرده و بنابراین هرجا خبری از فوتبال هست کم و بیش البته نه مثل گذشته میرم تا شاهد برگزاری ان باشم تا اینکه چند روز گذشته دوستان قدیم خودم از جمله محمد اقای رضایی از ورزشکاران  پیشکسوت  و فهیم ارسنجان با تیم فوتبال دانشگاه ازاد برای انجام مسابقات دسته دوم منطقه یک به اینجا امدند و سعادت به من رو کردتا در خدمت این عزیزان باشم و برای اینکه یادی از جوانیها و دوران خوش گذشته کنم باهاشون هماهنگ کردم که برم و بازیهاشون را تماشا کنم و خوشبختانه فرصت هم مناسب شد  وتوفیق این را داشتم تا بازیها را ببینم اگرچه تیم باهم زیاد بازی نکرده بودند و لی جوانان غیور که اکثرا هم از بومی های ارسنجان بودند وحدت و یکپارچگی مثال زدنی داشتند و تو طول مسابقات کارهای خارق العاده ای انجام دادند بنحوی که هر روز بهتر از روز قبل شدند و با حذف تیمهای قدری مثل یاسوج میزبان و اباده و گچساران به فینال مسابقات راه پیدا کردند و اگرچه در روز فینال با کشیدن بازی به پنالتی دوم شدند و لی به سهم خودم از تلاش بچه های این تیم از دروازه بان که جوانی جسور و بی باک از بچه های سرچهان بوانات بود تا دفاع تیم حسن و جواد و ابراهیمی و ....تا هافبکهای  تیم که رودکی و معصومی و بهمنی و امید زارع و  فورواردهای تیم امین و رضا رحیمی تا هم محلی خودم بچه صالح اباد اقای محمدی و یاسر و....گرفته تا اقای کریمی که راننده اتومبیل بود که باهاش امده بودند و سهم عمده ای در تدارکات داشت گرفته همه و همه با همیت و غیرت برای منطقه امان کاری بزرگ کردند که وظیفه خودم دونستم تا از همه انها تقدیر و تشکر ویژه ای را در این پایگاه داشته باشم اگرچه در روز اخر هم مربی فهیم انها من را شرمنده کرده و در معرفی افراد از طریق بلندگو نام مرا بعنوان مربی تیم قلمداد کرده و من را برای گرفتن کاپ دومی به جایگاه دعوت کردند ولی از خوبی ها و خاطرات خوش این چند روز به هیچ عنوان نمیتونم بگذرم که باید اذعان کنم انها انقدر دوست داشتنی و صمیمی بودند که در زمان خداحافظی و ترک من حسابی اشک تو چشمهام حلقه زد و.... 

در هرحال برای همه انها و سایر جوانهای وطن که ارزو های بزرگی در سر دارند ارزوی توفیق و سربلندی میکنم و امیدوارم تو مدارج عالی انها را ببینم  

اگر موفق شدم و برام تصاویر از طریق ایمیل ارسال شد حتما شما را در دیدن انها شریک میکنم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ق.ظ http://www.agribanklendeh.blogfa.com/

مهندس جان سلام
اولا به خاطر مشکل اینترنت نتونستم خدمت برسم ببخشید امروز بعد ازظهر اومدم بهبهان خونه داییم که تونستم خدمت برسم
ثانیا ایملمو باز کردم واسه اخوی فرستادم سلام رسوندن و گفتن که خیلی تصاویر بی کیفیت بود 5554028-0771شماره فکسه گفت واسم فکس کنید.
ثالثا واسه مراسم تودیع و معارفه رئیس شعبه کی تشریف میارین می خواهیم اگه صلاح دونستین از شورای اداری شهر و همچنین چند تا از معتمدین شهر و مشتریان هدف در این مراسم دعوت کنیم که به نظر ما می تونه در بیشتر مردمی کردن بانک کمک کنه البته باز میگم اگه شما صلاح بودنین
رابعا من نمی دونم کی اول شده ولی دومی تیم شما را تبریک می گم امیدوارم موفق باشند از اینکه تونستن در شهر ما عرضه اندام کنن و تیمهای یاسوج و گچساران را ببرن خیلی خوشحال شدین خوشحالیم

سلام
تشکر میکنم از پیام شما که همیشه لطف دارید
انشاالله من تو همین هفته خدمت میرسم
حضورا صحبت میکنیم ولی فکر کنم معارفه با حضور همکاران باشه کافیه
در هرحال شما محبت دارید

[ بدون نام ] یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام جناب مهندس. من پسری 10 ساله دارم که عاشق فوتباله ولی وقتی میبازن ناراحت میشه وگریه میکنه نمیدونم چطور باهاش رفتار کنم لطفا منو راهنمایی کنید ارادتمند شما/ د.د

سلام
خسته نباشید
نگاه به ورزش در کشور ما دوگانه است برخی ورزش را ابزاری برای اتلاف فرصتها و از جمله فوتبال را بازی سیاسی دانسته و برخی دیگر راه و روشی برای مبارزه با پلشتیها و امورات مخربی میدانند که میتواند باعث بروز ناهنجاریهای متعددی در جامعه گردد بنابراین ورزش را اگر برای حفظ سلامتی دنبال کنیم که کار با ارزشی انجام شده وگرنه برای سرگرمی و...باعث اتلاف وقت و نهایتا بروز ناهنجاری بدلیل تاثیر برد و باختها در زندگی افرادبویژه فرزند عزیز شما خواهد شد .
موفق و کامیاب باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد