وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

مقام شامخ زن

اگرچه تازه لحظاتی از روز پنجشنبه میگذرد لیکن حرمت و مقام والای زن بعنوان سمبل و الگوی تمام عیاری از احساس و تلاش حقیر را بران داشت تا در اولین دقایق اغازین این روز فرخنده که مصادف با تولد حضرت زهرا  س  است را خدمت کلیه زنان میهن عزیز و بویژه مادران گرامی و علی الخصوص مادر گرامی و عزیز خودم تبریک وتهنیت عرض کنم. 

بدون شک از دامن این مادران است که مرد به معراج رفته و به سبیل هدایت به انسانیت گسیل میشود و چه با شکوه است حرمت نهادن به نوعی از بنی بشر که در درگهش ذات انسانی به غایت تعلیم یافته و از محضرش فیضی عظیم مشمول میگردد وقطعا زحمات و تلاشهای این خیل عظیم از جمعیت کره خاکی است که در هر عرصه و در هر شرائط انسانیت را ارامشی است بسیار قابل توصیف و بنابراین جا دارد که بهر نحو از این قشر ساعی تقدیر و تشکر ویژه ای معمول گردد

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام مهندس
ای کاش سعادت داشتم مادرتون از نزدیک زیارت کنم واز اینکه فرزند شایسته ای مثل شما تربیت کرده وتحویل اجتماع دادند از ایشون قدردانی کنم .امیدوارم جسارت منو ببخشید اگر از همینجا این روز را به مادر وهمسر گرامی شما تبریک بگم.امیدوارم همیشه در کنار خانواده شاد و سلامت باشید. د.د

سلا م
ضمن تشکر از شما از اینکه بنده را مورد لطف قرار میدهید صمیمانه تشکر میکنم.
من نیز مجددا برای همه مادران و خواهران گرامی و قابل ارزوی سربلندی و افتخار و سعادت دارم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 ب.ظ http://agribanklendeh.blogfa.com/

سلام مهندس جان منم روز مادر را به همه مادران تبریک عرض می نمایم

سلام
خسته نباشید
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد