وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

یادی وعرض ارادتی

شاید بتوان گفت که دغدغه بزرگی که امروز همه انسانها بویژه دلسوزان به بشریت را ازار میدهد عدم فرصت مناسب برای عرض ارادت به پیشگاه دوستان از انجمله دوستان اصیل و با مرام است نمیدانم چرا ولی بسیار از اوقات تصمیم به حضور داشته لیکن سعادت نداشته و موفق به حضور نشده ام لذا از خداوند متعال خواستارم همچون گذشته این نعمت عظمی  را نصیبم کند تا بتوانم قلیلی از محبت دوستان را جبران کرده و سلامی از سر اخلاص  تقدیم کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام جناب مهندس...
حالتون چطوره؟شما هم کم پیدا شدین...دلمون تنگ شده براتون...بعد از چند ماه که آپ نکرده بودین امروز اومدم و دیدم هفته پیش آپ کردین و خیلی خوشحال شدم که هنوز هم به این دنیای کوچولوی مجازی سر می زنید و میتونیم گاهگاهی سعادت دیدارتون رو از این طریق داشته باشیم...هرچند همونطور که در پاسخ اکثر کامنتا نوشتین مشغله کاری تون زیاده...مهندس گشتاسبی نوشته بودن رفتین بانک دی مشغول شدین،واقعا شما پرانرژی و خستگی ناپذیرین و این خصوصیتتون رو تحسین می کنم ...انشاءالله که همیشه و هرکجا هستید سالم و سلامت باشید...به امید دیدار...
Black13

باسلام و عرض ارادت
خیلی شرمنده ام که بنابدلائلی از انجمله کمبود وقت ومشغله کاری موفق به دیدار شما در این دنیای بقول شما کوچک مجازی نمیشوم لیکن امید ان دارم که خداوند این فرصت را به حقیر عطا کند.
من که همیشه ایام شرمنده شما دوستان خوب هستم.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد